20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #675 på: 08. Des. 2010, 11:21 »
Chris Hughton a coach ? not a manager

Sitat fra: Fra dagens Journal
CHRIS Hughton was sacked by Newcastle United as the board felt that he was a far better coach than he was a manager.
Javel, er det Ashley og Bajas, unnskyld Llambias mener jeg, som har stukket sine kloke hoder sammen og kommet frem til dette? APPLAUS til rakkettforskerne!

Although there was a lot of appreciation for the work Hughton did to help get United back into the Premier League last season, owner Mike Ashley and managing director Derek Llambias were not impressed by his transfer record and felt the team was already on the slide.
Rakettforskerne strikes again! Kan dette ha noe med feiten, unnskyld jeg mente gjerrigknarken, som sitter på pengesekken å gjøre. NEPPE. Vi burde selvfølgelig ha handlet like hardt som City i sommer....

The team?s terrible home record ? just two wins from nine game ? and the heavy defeats at Bolton Wanderers and West Bromwich Albion convinced those in charge that the problems were far more serious than the team?s league position suggested.
JA, at denne klubben har problemer det trenger man ingen rakketforsker for å slå fast. Våre rakettforskere har bare ikke klart å finne problemet.
Speil speil på veggen der, hvem er dummest på hele denne øya her...

Having failed to act quickly enough when appointing Alan Shearer to try and rescue them from relegation in 2009, Ashley did not want to make a similar mistake this time.
Nettop! For enhver som vurderer å kjøpe en fotballklubb. Se nøye, jeg understreker NØYE, på hvordan Ashley har drevet Newcastle. Der har du en finfin liste over akkurat det du ikke bør gjøre.
NB! Vent litt med å skrive ut lista, den vokser, det er fortsatt mer å hente. Du trenger ikke være så veldig tålmodig en gang, lista vokser tilogmed fort!

F*** ass!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 08. Des. 2010, 11:22 »
Problemet er jo at Ahsley og co har kommet med løgner på løgner tidligere, så dersom de kommer med forklaring igjen er det vanskelig å si hva som er sant og ikke sant. Jeg er helt sikker på at det kommer en forklaring som slakter Hughton, men jeg vil være svært forsiktig med å ta alt for god fisk.

Jeg kom en manager som hadde vært like ille som Pardew for min del, "Phil Brown" HAATER den mannen.

Oddsen på Pardew er nå 1,25 på Ladbrokes, neste mann er Curbs med 8 i odds.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 08. Des. 2010, 11:23 »
Ikke CCC, det er Npower Championship nå! Faktisk litt kulere enn Coca Cola Championship, så kanskje ikke det blir så ille allikvel?

FLOTT! Nå ser jeg plutselig mye lysere på alt her!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #678 på: 08. Des. 2010, 11:34 »
Frykter at det her er begynnelsen på slutten dersom Pardew er mannen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 08. Des. 2010, 13:22 »
Jeg forventer en ordentlig forklaring fra styret på dette her. De er de eneste som sitter med fasiten på hva som faktisk har skjedd. Det er ingen som kjøper forklaringen de har kommet med til nå, og det vet de.

Ashley kan umulig tro at dette er god butikk, så jeg tror jeg at det har skjedd noe i kulissene som ingen av oss vet. Men alle har tydeligvis bestemt seg for at det er Ashely som skal slaktes igjen. Jeg kan ikke tro at det går ann å være så idiot, så nå forventer jeg en SKIKKELIG forklaring.

Når har den mannen og styret komme med noko som helst slag forklaring på det dei har gjort?! I tilegg til å ha den mest talentleuse eigaren i PL (verden?) so har mi og den mest tause og minst opne av dei alle.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 08. Des. 2010, 13:39 »
Jaggu er jeg spent på den forklaringen som skal klare å forsvare at man ansetter Alan Pardew!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 08. Des. 2010, 13:41 »
Har du ikke fulgt med? De vil ha en manager med mer erfaring.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 08. Des. 2010, 13:41 »
Jaggu er jeg spent på den forklaringen som skal klare å forsvare at man ansetter Alan Pardew!

Styret kommer ikke til å si mye, men Pardew vil bli grilla. Pressen kommer til å bombardere han med spørsmål rundt denne prosessen, hvordan han hadde samvittighet til å gå i samtaler om jobben mens Huhgton var ansatt, og hvordan han allerede har fansen mot seg. "Gleder meg" til å høre hva han sier..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 08. Des. 2010, 13:42 »
11 måneder mer erfaring i PL, og noen pene nedrykk å vise til ja. Hurra!

I utgangspunktet når ikke Pardew Hughton til knærne hva erfaring gjelder. Hughton har vært assistenttrener i PL nesten så lenge PL har vært.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 08. Des. 2010, 13:57 »
Håper på hatsk stemning på St. James til Lørdag, jeg vil se frykt i øynene til Parew og Ashley.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 08. Des. 2010, 13:59 »
11 måneder mer erfaring i PL, og noen pene nedrykk å vise til ja. Hurra!

I utgangspunktet når ikke Pardew Hughton til knærne hva erfaring gjelder. Hughton har vært assistenttrener i PL nesten så lenge PL har vært.

Eg resignera, stille og roleg...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 08. Des. 2010, 14:06 »
Har du ikke fulgt med? De vil ha en manager med mer erfaring.

Hvis det var ett spørsmål til meg: Joa, jeg har fulgt med, tilogmed altfor godt de to siste dagene, vil nok jobben min mene. ;)

Poenget med posten min var ganske enkelt at det er ingen forklaring som kan forsvare det Ashley og kompani har gjort!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 08. Des. 2010, 14:17 »
Det var til lgrinde

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #688 på: 08. Des. 2010, 15:01 »
nå har Ashley klart å holde hjertet mitt i normal rytme, og hodet mitt fokusert i hele høst. Ei uke før eksamen i matte....... ::)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 08. Des. 2010, 15:28 »
Sjølv om vi hater Ashley og elskar Hughton, er det ingen automatikk i at vi no MÅ hate Pardew. Dersom han blir manager, gud forby, får han i alle fall få ein sjanse før vi slaktar han.