20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #660 på: 08. Des. 2010, 00:24 »
Hughton fikk sparken på FM nå. Alan Shearer tok over. Gud så deilig hvis FM hadde vært så virkelighetsnært  :)

Sto det noe om Mike Ashley på enveisbillett til Afghanistan også?  :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #661 på: 08. Des. 2010, 00:29 »
Det snakkes om at neste manager vil få 5 år i klubben. Og noe spesielt med penger blir det antakeligvis også trått med. Pardew i 5 år:):):)

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 08. Des. 2010, 00:45 »
Det snakkes om at neste manager vil få 5 år i klubben. Og noe spesielt med penger blir det antakeligvis også trått med. Pardew i 5 år:):):)

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html

Jeg ser absoulutt mulighetene for at endel som står i denne artikkelen er sant. Vi elsket alle Hughton, men dette med garderoben, taktikken og tapet av Calderwood er ting som bør taes med i betraktningen. Hvis Ashley ønsker å komme ut på topp med denne handlingen, så bør han tromme frem en manager som er nettopp det de selv beskriver. Og det blir ikke lett å finne, men ikke umulig. Med en lang kontrakt så vil endel managere føle seg endel sikrere. Og vi er ikke de eneste som handler for lite penger. Vi kan ikke forvente at vi skal kaste rundt oss med penger, og det er ingenting som er så deilig, som å gjøre et godt, men billig kjøp.

Alt i alt så er jeg ganske positiv til det som kommer fremover, og tror vi til slutt kommer styrket ut av dette.

Faren er at vi blir sittende på gjerdet etter en god manager for lenge(for de har tydeligvis ikke landet en ennå), og så tar vi til takke med noe alla Pardew.

Det som uannsett er gledelig er at økonomien vår, og lønnsbudsjettet sjelden har sett bedre tider.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 00:50 av Ipt »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #663 på: 08. Des. 2010, 01:01 »

Jeg ser absoulutt mulighetene for at endel som står i denne artikkelen er sant. Vi elsket alle Hughton, men dette med garderoben, taktikken og tapet av Calderwood er ting som bør taes med i betraktningen. Hvis Ashley ønsker å komme ut på topp med denne handlingen, så bør han tromme frem en manager som er nettopp det de selv beskriver. Og det blir ikke lett å finne, men ikke umulig. Med en lang kontrakt så vil endel managere føle seg endel sikrere. Og vi er ikke de eneste som handler for lite penger. Vi kan ikke forvente at vi skal kaste rundt oss med penger, og det er ingenting som er så deilig, som å gjøre et godt, men billig kjøp.

Alt i alt så er jeg ganske positiv til det som kommer fremover, og tror vi til slutt kommer styrket ut av dette.

Faren er at vi blir sittende på gjerdet etter en god manager for lenge(for de har tydeligvis ikke landet en ennå), og så tar vi til takke med noe alla Pardew.

Det som uannsett er gledelig er at økonomien vår, og lønnsbudsjettet sjelden har sett bedre tider.

Dette med garderoben? Garderoben var Hughtons. Alle spillerene, skal man tro de som har uttalt seg, elsket Hughton. Taktikken var så som så kanskje, men han gjorde seg ikke vekk heller. Det finnes selvsagt bedre taktikkere enn Hughton, men at han er den mannen han er, og skapte den stemningen som befant seg i Newcastle, gjorde opp for mangelen på hva taktikk gjelder. I det lange løp er jeg ikke sikker på at Hughton hadde vært den rette, men slik som situasjonen er/var, er/var han perfekt. Selvsagt skal vi ikke kaste bort penger, og det er bra at Ashley har tenkt å følge den samme linja som før, men da nytter det ikke med managere som Pardew.

Jeg tror du er en av få til å glede deg til å se hva spillerne foretar seg når vinduet/vinduene nærmer seg. Positivt er ikke denne situasjonen uansett hvordan du snur og vender på det, etter min mening.

Økonomien og lønnsbudsjettet hadde ikke sett annerledes ut med eller uten Hughton.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #664 på: 08. Des. 2010, 01:33 »
Mente ikke få det til å fremstå som om han mistet garderoben, men det var taktikken jeg var inne på. Det har vært antydning til rykter om at han til dels var handlingslammet når det gjaldt taktikken, og at spillere var med å utforme den. Det er aldri et godt tegn, for endel spillere vil da miste tilliten og respekten til manageren. Det er han som skal lede dem, og ikke motsatt.
Taktikken vår har fungert glimrende når vi har møtt god motstand, og lag som kommer høyt i banen. Men i kamper der vi har møtt kjempende lag, så har vi blitt utklasset på innsats. Dette tilhører også spillernes ansvar men det er managerens ansvar å sørge for at dette skjer.

Jeg tror ikke vinduet vil innebære de store katastrofene for oss, sålenge vi har fått på plass en solid manager til den tiden.
Skulle gjerne sett at Hughton ble, men den avgjørelsen er tatt, og det er med det i tankene at jeg likevel er positiv til resten av sesongen. Har aldri sagt at jeg er positiv til sparkingen, slik som du antyder.

Dette med økonimien var ikke henspeilet på sparkingen, men for å trekke frem noe positivt som har skjedd med Ashley. Mye galt er gjort, men dette er noe jeg har savnet i alle mine år som supporter.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 08:41 av Ipt »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 08. Des. 2010, 08:40 »
Trenger ikke være katastrofe så lenge vi får inn en god manager nei. Problemet er at det ikke kommer til å skje, pga Castles elendige rykte. Og hva er det tullet om å gi en manager 5års kontrakt? For det første har Castle aldri hatt en manager så lenge siden Sir Bobby, og han var vel den eneste også. Og for det andre forutsetter også dette at manageren får tid og rom til å bygge et lag (noe han ikke vil få) og for det tredje at han faktisk har kompetanse til å gjøre akkurat dette....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 08. Des. 2010, 10:15 »
Mente ikke få det til å fremstå som om han mistet garderoben, men det var taktikken jeg var inne på. Det har vært antydning til rykter om at han til dels var handlingslammet når det gjaldt taktikken, og at spillere var med å utforme den. Det er aldri et godt tegn, for endel spillere vil da miste tilliten og respekten til manageren. Det er han som skal lede dem, og ikke motsatt.
Taktikken vår har fungert glimrende når vi har møtt god motstand, og lag som kommer høyt i banen. Men i kamper der vi har møtt kjempende lag, så har vi blitt utklasset på innsats. Dette tilhører også spillernes ansvar men det er managerens ansvar å sørge for at dette skjer.

Jeg tror ikke vinduet vil innebære de store katastrofene for oss, sålenge vi har fått på plass en solid manager til den tiden.
Skulle gjerne sett at Hughton ble, men den avgjørelsen er tatt, og det er med det i tankene at jeg likevel er positiv til resten av sesongen. Har aldri sagt at jeg er positiv til sparkingen, slik som du antyder.

Dette med økonimien var ikke henspeilet på sparkingen, men for å trekke frem noe positivt som har skjedd med Ashley. Mye galt er gjort, men dette er noe jeg har savnet i alle mine år som supporter.

So du meinar at å erstatte Chris Hughton med Pardeeew på 5 års kontrakt er ei god løysning? Midt i ein sesong som gjekk ok med tanke på våre realistiske mål.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 08. Des. 2010, 10:18 »
Dette er gammel taktikk - her ansetter man kompiser til de viktigste funksjonene i klubben. Helt forkastelig - og så sykt lite profesjonell måte å drive en fotballklubb på.

Det er akkurat så lite profesjonelt at det er Ashley i et nøtteskall. Han tror vel han har gjort årets scoop her, mens resten av fotball-Europa ler seg skakke av bavianen (med god grunn).

Og vi, fansen, vel, det var noen som snakket om å finne både våpen og ammunisjon og dra over. Mike er en diger feit jævel, sikkert ganske seig, så hvis noen virkelig gjør alvor av å knerte ham (jeg kan muligens bidra med en slant til kausjon, og jeg er neppe alene), bør sørge for å ha tungt skyts tilgjengelig. Selv hadde jeg neppe giddet å prøve med noe mindere enn elefantrifle

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 08. Des. 2010, 10:27 »
Forøverig ryktes det at Pardew fikk fyken i Soton' etter ha drevet med dama til en av spillerne, men som sagt: rykte! (Google picture search på Alan Pardew og scroll en del ned så finner dere bilde av dama).

Hvis han plukker opp en av eksene til Carroll, så kan vi vel gjøre regning med å være kvitt Pardew rimmelig kjapt kanskje? Sannsynligheten er vel forsåvidt også tilstede for at nettop det skjer, med Carrolls livsstil tatt i betraktning.

Til Pardews forsvar skal det dog sies at Soton' heller ikke har gode tradisjoner for å være tålmodige med managerne sine, og hvis det jeg skrev over faktisk stemmer, så betyr det to ting:

1 - Det er ikke sikkert Pardew faktisk fikk sparken som en følge av manglende resultater
2 - Det er som sagt store sjanser for at Big Andy tar saken i egne hender og knerter støggen selv.

Undertegnede liker nr.2 best. Snakker vi kronerulling til kausjon nå igjen?  8)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 08. Des. 2010, 10:37 »
Har vel vært rykter om drikkeproblemer også. Skal bli spennende å se hva som skjer på søndag hvis han er ansatt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 08. Des. 2010, 10:48 »
Smith er avholds, han får ta på seg rollen som støttekontakt, han er da tross alt visekpatein også!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 08. Des. 2010, 10:57 »
Dersom det blir Pardew rykker vi ned, 110% sikkert. Han vil ikke ødelegge nedrykkstatistikken sin, han går for hattrick!!

Verst tenkelige tidspunkt, verst tenkelige avgjørelse, og verst tenkelige erstatter.. Fyfaen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 08. Des. 2010, 11:07 »
Ashley gir ham nok en 5årskontrakt, så blir det jævlig dyrt å sparke ham når resultatene ikke kommer.
Hele denne suppa er uvirkelig. Det er 0 logikk i sparkingen av CH, for så å ansette Pardew. herregud. CCC her kommer vi.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 08. Des. 2010, 11:14 »
Ikke CCC, det er Npower Championship nå! Faktisk litt kulere enn Coca Cola Championship, så kanskje ikke det blir så ille allikvel?

Jeg har prøvd å klype meg selv i armen i 3 dager nå for å våkne opp fra dette marerittet!

Det eneste som kunne vil gjøre meg litt mindre forbannet er om det kommer en kanonmanager inn, og jeg er ikke engang så kravstor; Jol, O'Neill, til og med Curbs hadde jeg tatt i verstefall.

Men IKKE Pardew eller Kinnear!!

Oddsen på at Newcastle rykker har rast de siste to dagene.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 11:17 av Kesse »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 08. Des. 2010, 11:18 »
Jeg forventer en ordentlig forklaring fra styret på dette her. De er de eneste som sitter med fasiten på hva som faktisk har skjedd. Det er ingen som kjøper forklaringen de har kommet med til nå, og det vet de.

Ashley kan umulig tro at dette er god butikk, så jeg tror jeg at det har skjedd noe i kulissene som ingen av oss vet. Men alle har tydeligvis bestemt seg for at det er Ashely som skal slaktes igjen. Jeg kan ikke tro at det går ann å være så idiot, så nå forventer jeg en SKIKKELIG forklaring.