20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #600 på: 06. Des. 2010, 23:19 »
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 23:37 av thomashaer »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #601 på: 06. Des. 2010, 23:21 »
Ant & Dec er en Newcastlefødt programlederduo og homofilt samboerpar som bl.a var programledere for "Britains Got Talent".

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #602 på: 06. Des. 2010, 23:26 »
da blir det vel martin jol som kommer med sine sønner dick og cock til newcastle.. schau har jo rett, han er en fin fyr sikkert.. sikkert vert planlagt lenge dette. får bare tenke fremover.. IGJEN!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #603 på: 06. Des. 2010, 23:26 »
Rettelse: De var visst ikke et homofilt samboerpar ;D tror jeg må ha plukket opp en spøk på youtube en gang og antatt at den var sann.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #604 på: 06. Des. 2010, 23:33 »
da blir det vel martin jol som kommer med sine sønner dick og cock til newcastle.. schau har jo rett, han er en fin fyr sikkert.. sikkert vert planlagt lenge dette. får bare tenke fremover.. IGJEN!

Dick og Cock er brødrene til Martin. Og for de som ikke så på TV2, Cock er forkortelse for Cornelius :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 06. Des. 2010, 23:34 »
Rettelse: De var visst ikke et homofilt samboerpar ;D tror jeg må ha plukket opp en spøk på youtube en gang og antatt at den var sann.

Hadde alikevel høres sannsynlig ut med de to, selv om det var homofilt par, så lenge Mike eier NUFC..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 06. Des. 2010, 23:39 »
Assistent-trenere med navn Dick pg Cock hadde faktisk vært sykt komisk. Tragikomisk kanskje. Uansett, jeg foretrekker Martin Jol framfor navnebror O'Neill. Blir spennende å se, helst blir det vel Pardew.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #607 på: 06. Des. 2010, 23:51 »
Ant & Dec er en Newcastlefødt programlederduo og homofilt samboerpar som bl.a var programledere for "Britains Got Talent".
Haha fikk latterkrampe, nei de er ikke homo men så at du fant ut det :p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 06. Des. 2010, 23:57 »
http://www.whoateallthepies.tv/newcastle_utd/57932/breaking-newcastle-united-sack-chris-hughton-kevin-nolan-gutted.html

Newcastle skipper Kevin Nolan was reportedly ?gutted, surprised and shocked? by the decision to ditch Hughton, who was very well-liked by his players.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 07. Des. 2010, 00:28 »
Danny Simpson, Jonas, Nolan og Sol Campbell har uttalt seg i svært positive ordelag om sin manager. Den ene Newcastle-legenden etter den andre (med unntak av han som nå har fått caretakerjobben, enn jobb han sannsynligvis må ha drømt om lenge) har gått ut og sagt hvilken forferdelig avgjørelse som er gjort. Den ene managerkollegaen etter den andre har kalt avgjørelsen latterlig. LMA kritiserer Newcastle i sterke ordelag, på grunn av det som er forferdelig disrespektfull behandling av en svært så lojal arbeidstaker.

Hvor mange slike reaksjoner fikk du da du avsatte Big Sam, Mike?
Og hvilke reaksjoner fikk du da du ansatte Joe Kinnear?

Ja, nettopp. Det er lov å bruke huet en sjelden gang. Men det er ikke å finne. Må ha lagt det igjen i London.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 07. Des. 2010, 00:44 »
Tenk hva han kunne oppnådd med om han hadde fåt finansiell backing av MA. Selv om han ikke har mye manager erfaring har han bøttevis av annen svært relevant erfaring. Jeg så CH som en manager som var perfekt for den såkalte langsiktige planen til Ashley. Han var 100% lojal mot styret, spillerne og supporterne. Han førte klubben trygt ut fra et kaos uten like. Han ville utviklet seg selv og klubben til å bli bedre for hver eneste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #611 på: 07. Des. 2010, 00:45 »
"with Peter Beardsley in temporary charge for next weekend's meeting with Liverpool, has it been reported that Ashley and Llambias have already lined up former West Ham and Charlton boss Alan Pardew? Did someone say 'Cockney Mafia'? Part of the problem with Ashley is that he is as good as mute in the public domain, we never know what he is thinking. "

http://www.skysports.com/story/0,19528,11979_6557504,00.html

BTW: hva har foresten beardsley sagt?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #612 på: 07. Des. 2010, 02:48 »
Dette MÅ väre business fra Ashley!? Fy faen jeg hater det vesenet!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 07. Des. 2010, 08:16 »
Ser jeg Pardew på St James går jeg inn i tiltmodus. Håper Beardsley vinner ALT som er av kamper fremover.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 07. Des. 2010, 09:40 »
Håper Beardsley vinner ALT som er av kamper fremover.

Ja for det er jo løsningen. Sparke Hughton fordi man ønsker seg en mer erfaren mann ved roret, for deretter å ende opp med Peter Beardsley. Jeg tenker vel egentlig at spilleren og personen Beardsley, slik jeg alltid har oppfattet ham iallfall, kan være bra "manager-materiale", men ikke på dette tidspunktet. Dette er altfor tidlig for Beardo og ville aldri kunne bli noe annet enn en ny midlertidig og kortsiktig løsning, med andre ord: det siste vi trenger nå. Da er jeg redd for å se nok en gammel helt mislykkes som vår redningsmann. Shearer hadde status til å tåle det, noe jeg ikke er sikker på at Beardo har, selv om han har det i mine øyne.

Liverpool-kampen på Lørdag vil om ikke annet kunne gi oss noen svar med tanke på manager-situasjon. Vil vi få se den såkalte "manager-effekten", noe alá da Roeder tok over etter Souness, eller vil dette få den samme effekten som sist Keegan forlot oss. Dette vil ialfall gi oss som fans en viss pekepinn på forholdet mellom Hughton og spillergruppa.