20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #615 på: 07. Des. 2010, 09:46 »
Assistent-trenere med navn Dick pg Cock hadde faktisk vært sykt komisk. Tragikomisk kanskje. Uansett, jeg foretrekker Martin Jol framfor navnebror O'Neill. Blir spennende å se, helst blir det vel Pardew.

Martin Jol vil utvilsomt stå for en mye mer attraktiv fotball enn Martin O'Neill, det er det posetive med Jol. Derimot har jeg egentlig mer tro på O'Neill når det gjelder å produsere resultater over lengre tid. Dog virker ikke dette som en jobb sistnevnte har veldig lyst på, når man tar i betraktning omstendighetene som gjorde at han forlot Villa. Jol er jeg litt mer usikker på.

Dessverre ser j**** Pardew ut som den mest sannsynlige kandidaten i øyeblikket ja, iallfall hvis man skal tro på betting-selskapene. Jeg håper på at Ashley nå virkelig går inn for å prøve å hente Jol, eller O'Neill (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen), men har Pardew klar i bakhånd i tilfelle han ikke skulle få napp hos noen av Martin'ene. Riktignok altfor mye å håpe på når vi snakker om Newcastle, men man kan da leve i håpet.

Helvete heller, tilogmed Curbishley hadde vært bedre enn Pardew.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 07. Des. 2010, 09:56 »
Akkurat det dilemmaet jeg håper på CHickenman. Hvis tiden drøyer med å finne en ny manager, noe som kan skje, hva skal MA gjøre hvis Beardsley vinner absoutt alle kampene? :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 07. Des. 2010, 10:00 »
Postet to innlegg (litt rotete) av meg, i det første innlegget mitt argumenterer jeg for hvorfor jeg IKKE vil ha Beardo permanent, men nå som jeg tenker på det: det er ikke sikkert det er verre enn jævla Pardew...

F*** (de sensurerte bokstavene er også med CAPS LOCK) at dette skulle skje nå, akkurat nå som jeg begynte å håpe at vi var i ferd med å finne litt stabilitet og se konturene av en langsiktig plan.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #618 på: 07. Des. 2010, 10:12 »
Newcastle United legend Alan Shearer has declared his interest in taking the vacant manager's post at the club, after the surprise sacking of Chris Hughton.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/12/07/2249386/alan-shearer-confirms-he-would-seriously-look-at-vacant
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #619 på: 07. Des. 2010, 11:18 »
http://www.tribalfootball.com/articles/nolan-newcastle-players-upset-hughton-leaving-1306291
Ja, vet er er en litt useriøs kilde, men jeg tror faktisk de har rett denne gangen?:)
captain Kevin Nolan admits the players are upset over Chris Hughton's departure.

Nolan, as skipper, was summoned afterwards to be told officially of Hughton's dismissal.

He admitted to The Sun: "We are all upset that Chris is going. He helped a lot of the lads here with their careers when he was a coach and then as manager.

"We will never forget our promotion from the Championship last season and we have to do what he told us. Stick together, make sure we keep the unity Chris has built up and get through this difficult period.

"It goes without saying we were shocked by the announcement. Sometimes at clubs, when a manager goes, there will be some players who are pleased to see the back of him, either because they are not in the team or they have a grudge against him.

"But everybody liked Chris. He was very popular, not just with the players but everyone who worked for the club."

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 07. Des. 2010, 11:47 »
Håper Beardsley vinner ALT som er av kamper fremover.

Ja for det er jo løsningen. Sparke Hughton fordi man ønsker seg en mer erfaren mann ved roret, for deretter å ende opp med Peter Beardsley. Jeg tenker vel egentlig at spilleren og personen Beardsley, slik jeg alltid har oppfattet ham iallfall, kan være bra "manager-materiale", men ikke på dette tidspunktet. Dette er altfor tidlig for Beardo og ville aldri kunne bli noe annet enn en ny midlertidig og kortsiktig løsning, med andre ord: det siste vi trenger nå. Da er jeg redd for å se nok en gammel helt mislykkes som vår redningsmann. Shearer hadde status til å tåle det, noe jeg ikke er sikker på at Beardo har, selv om han har det i mine øyne.

Liverpool-kampen på Lørdag vil om ikke annet kunne gi oss noen svar med tanke på manager-situasjon. Vil vi få se den såkalte "manager-effekten", noe alá da Roeder tok over etter Souness, eller vil dette få den samme effekten som sist Keegan forlot oss. Dette vil ialfall gi oss som fans en viss pekepinn på forholdet mellom Hughton og spillergruppa.

Forholdet mellom CH og spelargruppa trur eg var veldig bra. CH har greidd bygd opp eit samhold og ein moral det er lenge sidan mi har sett. Kampen mot Liverpool laurdag hadde vore den perfekte kamp for laget og CH til å slå tilbake i. Og eg hadde trua på ein liknande prestasjon som mot Villa og Sunderland. Eg håpar og trur at spelarane vil vinna for å visa si støtte til CH, og at dei då gir alt. Men eg fryktar at på tross av dette so kjem det ein skikkeleg kollaps. Eg fryktar rett og slett for sjølve laget og resten av sesongen vår...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 07. Des. 2010, 11:53 »
Hvem gjør ikke det?

Vi husker alle at det gikk fryktelig galt for to sesonger siden, og det er ikke så rent lite som tilsier at det kan gå like galt nå igjen. Jeg trodde denne sesongen at vi endelig så konturene av en viss fornuftig drift av klubben vår.
Vel, der kom jeg fryktelig fort ned på jorda igjen, og igår var deffinetivt sesongens verste dag til nå, uten sidestykke (umlig å få gjort noe fornuftig på jobb idag). Så får vi se om vi kan synke enda dypere (ved å ansette Alan Pardew).

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #622 på: 07. Des. 2010, 13:31 »
Blir det Parsew klikker det for meg. Da tar jeg jaktrifla med meg og skyter feite Mike

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 07. Des. 2010, 15:12 »
Dilemma:

1. Hughton og ingen handel i januar?

2. Jol og 20 mp i januar?

... Hva ville dere valgt? (sett at dette stemmer da, noe det mest sannsynlig IKKE gjør)

Peter

• Gjest
« Svar #624 på: 07. Des. 2010, 15:13 »
Ville nok valgt Chris der, men jeg er veldig usikker. Kunne gått for Jol pluss penger og.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 07. Des. 2010, 15:14 »
Blir det Parsew klikker det for meg. Da tar jeg jaktrifla med meg og skyter feite Mike
Kjøp ammunisjon allerede nå, du. Og bestill flyreise.

Jeg tror ikke det er noen bedre managere der ute som er villig til å ta denne jobben. I såfall er de splitter pine gal, og ære være dem for det.

Det dilemmaet der anser jeg for å være så usannsynlig at jeg mener det vil være tull å begynne å svare på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #626 på: 07. Des. 2010, 15:19 »
Jeg klarer ikke å mobilisere NOE som helst i forhold til Sirkus Newcastle akkurat nå. Fy faen Fatso Mike. Blø ihjel langsomt! Nei, unnskyld, fortest mulig.

Kommer Pardew, går jeg i supporter koma til han får fyken.
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 07. Des. 2010, 15:22 »
Sitat fra: Joakim
Det dilemmaet der anser jeg for å være så usannsynlig at jeg mener det vil være tull å begynne å svare på det.
[/quote

Siden du tydeligvis har så jævlig mye inside info om dette, så kan du vel kanskje fortelle hva som ER sannsynlig, siden du kan avfeie rykter på den måten!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 07. Des. 2010, 15:38 »
Okey, sorry. Jeg klarer bare ikke å se for meg, eller kanskje gjør jeg det likevel, at Ashley plutselig skal hoste opp store penger til overganger, bare fordi vi nå endelig er kvitt "bremseklossen" Hughton. Det er vel både sannsynlig og usannsynlig, når jeg tenker meg om.

Men Martin Jol, det er i hvert fall usannsynlig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 07. Des. 2010, 15:42 »
Kanskje ikke du tror det, men jeg tror det. Martin Jol er for smart til å ta denne jobben, og for god til å få den.