20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #570 på: 06. Des. 2010, 21:46 »
Det idiotene ikke skjønner er at det er ingen managere med beskrevet blad som vil ta over Castle pga den latterlige måten klubben har vært styrt på de siste årene. Og hvis vi får en manager med god erfaring, kommer han til å få klekkelig betalt.  Har vel vært snakk om at Moyes er misfornøyd med tingenes tilstand i Everton. En klassemanager som har klart å bygd et godt lag med beskjedne ressurser. Hadde Castle fått tak i ham, skulle jeg kanskje ha klart å tilgitt MA.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 06. Des. 2010, 21:50 »
Det idiotene ikke skjønner er at det er ingen managere med beskrevet blad som vil ta over Castle pga den latterlige måten klubben har vært styrt på de siste årene. Og hvis vi får en manager med god erfaring, kommer han til å få klekkelig betalt.  Har vel vært snakk om at Moyes er misfornøyd med tingenes tilstand i Everton. En klassemanager som har klart å bygd et godt lag med beskjedne ressurser. Hadde Castle fått tak i ham, skulle jeg kanskje ha klart å tilgitt MA.
Tviler på at ashley og moyes er to personligheter som ville kommet spesiellt godt overens, men om det hadde skjedd hadde det vært fantastisk ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #572 på: 06. Des. 2010, 21:50 »

Helt klart en bra manager. Gjorde det meget godt i Tottenham, og ledet vel bundesligaen med Hamburg en stund, og endte til slutt på 5. Også vant han så og si alle kampene fra januar og ut sesongen for Ajax forrige sesong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 06. Des. 2010, 21:50 »
Er skeptisk til Jol. Han gjorde det ikke bra i Tham. Var ikke disiplinert nok. Rednapp sa han var sjokkert over kostholdet i klubben da han tok over. Spillerne spise skikkelig usunt..

Jol førte Tottenham til to 5. plasser i PL etter at han overtok etter Santini som slet fryktlig og ga seg bare etter noen mnd.
Redknapp tok heller ikke over etter Jol, men etter Ramos, angående det kostholdspreiket.
Angående det med å være disiplinert nok, så var vel det strengt tatt ikke CH sin sterkeste side heller......

Uansett viktig at neste NUFC manager nå får full støtte i januar vinduet. Spillere må kjøpes uansett.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #574 på: 06. Des. 2010, 21:52 »
Er konklusjonen at O´Neill og Jol er de eneste akseptable alternativene?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 06. Des. 2010, 21:53 »
Det kan komme noe positivt ut av dette, og det er at Ashley kan løsne litt mer på kronene hvis han føler at han har skutt gullfuglen på managermarkedet.

Er konklusjonen at O´Neill og Jol er de eneste akseptable alternativene?
Jeg er fristet til å konkludere med det. Det eneste som er akseptabelt når det gjelder å forstå dagens avgjørelser.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 06. Des. 2010, 21:53 »
Av de navnene som er nevnt  - ja.
Dvs, Curbs er en okei mann dersom vi må belage oss på en fremtid uten betydelige midler til overganger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 06. Des. 2010, 21:53 »
Ajax har hatt dårlige resultater i det siste og derfor sluttet Jol. Og han ble sparket fra Tham også.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 06. Des. 2010, 21:54 »
Våknet nettopp fra min ettermiddagshvil til disse nyhetene. Det kom som et sjokk på meg. Det begynte å bli en stund siden MA viste sin innkomptense, men nå er det opp på karusellen igjen, og bånn gass. Dette er en helt latterlig avgjørelse. CH har dobler verdien på klubben for MA. Nå ligger vi på 11 plass. Hughton har hatt minimalt med penger å bruke.
Hvis de blir Pardew er det bare å passe Championship kofferten med en gang. Vi kan ikke se bort ifra at spillere ønsker seg vekk fra klubben i januar.

Det eneste som kan redde MA litt nå er hvis han ansetter Oneil (kanskje Jol) og spruter inn penger som forsterker laget kraftig. kommer dette til å skje? neppe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 06. Des. 2010, 21:55 »
Ajax har hatt dårlige resultater i det siste og derfor sluttet Jol. Og han ble sparket fra Tham også.

5 kamper 5 poeng er vel litt tidlig mtp. å si hvordan sesongen ender?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 06. Des. 2010, 21:56 »
Fekk sjokk da Pappa fortalte meg dette når eg kom heim frå skulen :o Veldig irriterande faktisk.  Hadde veldig lyst til å se CH ut sesongen og syns han har gjort noen gode veldig gode og lure kjøp og like kordan vi spilla, når vi får det til da....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 06. Des. 2010, 22:04 »

5 kamper 5 poeng er vel litt tidlig mtp. å si hvordan sesongen ender?

Sant nok, men det er det rapportene sier :) F.eks BBC. Men vi kan jo bare spekulere i hva som er skjedd. MA er jo troende til det meste og kan jo ha kontaktet Jol gjennom uoffiselle kanaler. Virker jo sykt at han skal bli ledig samme dag som CH blir sparket :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 06. Des. 2010, 22:06 »
Trur ikkje eg orka å sitte på nett...Bare triste greier å lese uansett >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 06. Des. 2010, 22:08 »
Jeg merker at jeg nesten uansett ikke blir fornøyd med utfallet av denne sagaen.

Det eneste som kan gjøre meg fornøyd er å få inn en overraskende god manager, og at midler blir frigitt i januar, slik at vi sikrer oss Ben Arfa m.flere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 06. Des. 2010, 22:09 »
danroan

Source close to Ashley tells me he'd be "surprised" if Jol was new NU boss-doesn't mean not contender-but he'd want way more £ than Hughton