20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Chris Hughton
« Svar #555 på: 06. Des. 2010, 21:24 »
Jol har jeg ikke noe i mot  :D

Simmi

• Gjest
« Svar #556 på: 06. Des. 2010, 21:24 »
Kilde??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 06. Des. 2010, 21:28 »
Dette kommer til å bli interessant ! Straks meir positiv no :) Enten eg liker det eller ikke, føler eg hvertfall at Jol er et steg i riktig retning. Alltid ønsket en erfaren utenlandsk trener til newcastle siden SBR :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 06. Des. 2010, 21:28 »
Guardianjournalist på twitter!

Simmi

• Gjest
« Svar #559 på: 06. Des. 2010, 21:29 »
Noe helt annet enn Pardew hvertfall.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #560 på: 06. Des. 2010, 21:30 »
Kommer nok til å ta noen dager, hvis ikke uker før vi får svar på alle spørsmålene. Men det må ha ligget noe bak, har ligget i luften en stund. Men regnet med at vi lå i bunn av tabellen hvis det kom til å skje.

Føler meg hjelpeløs her jeg sitter i Norge som Newcastle supporter. Hadde jeg vært i England så hadde jeg vært utenfor stadion og protestert eller noe.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 06. Des. 2010, 21:30 »
Er skeptisk til Jol. Han gjorde det ikke bra i Tham. Var ikke disiplinert nok. Rednapp sa han var sjokkert over kostholdet i klubben da han tok over. Spillerne spise skikkelig usunt..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com

Simmi

• Gjest
« Svar #563 på: 06. Des. 2010, 21:31 »
Er skeptisk til Jol. Han gjorde det ikke bra i Tham. Var ikke disiplinert nok. Rednapp sa han var sjokkert over kostholdet i klubben da han tok over. Spillerne spise skikkelig usunt..

Ja er litt skeptisk jeg og, men han er det beste vi kan få tak i. Bortsett fra Neill kanskje

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #564 på: 06. Des. 2010, 21:33 »
Vi må ta alternativene i betraktning. Valget mellom Pardew og Jol er enkelt for min del.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 06. Des. 2010, 21:33 »
Jeg regner med at det er en STOR sannsynlighet for at Martin O Neill kommer til å ta over. Problemet er at han kommer til å lide samme skjebne. Han dro fra villa fordi nøkkelspillere ble solgt og fordi han ikke fikk ressurser til å utvikle laget. Akkurat samme skjebne er Castle i nå.. Dessuten var ikke han populær i spillergruppa, og står generelt for dårlig fotball.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 06. Des. 2010, 21:35 »
O'Neill dro vel som du skriver fra Villa pga lite penger til spillerkjøp. Tror det da er akutelt for han å ta over oss mtp hvor lite vi har brukt med Ashley.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #567 på: 06. Des. 2010, 21:37 »
Jeg ser det litt vél tilfeldig at Jol er ferdig i Ajax idag. Det hadde vært 1000 ganger bedre å beholdt Hughton, men det må vel være en av de minst jævlige vi kan ende opp med. Det handler egentlig bare om skademinskning nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 06. Des. 2010, 21:43 »

Hallo! Han gjorde det meget bra i Tottenham. To femteplasser, morsom og attraktiv fotball. Han er definitivt min favoritt og jeg tenkte på han tidligere i dag, men regnet det som helt usannsynlig. Fortsatt en favoritt på WHL....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 06. Des. 2010, 21:46 »
Nå var jo juande ramos i klubben i mellomtiden da, og det var da t'ham sugde balle! har troa på Jol om det blir han, synes det er litt for tilfeldig at han sier opp jobben samme dag som newcas'tlejobben blir ledig ;)
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 21:48 av tveit »