20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 113014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #540 på: 06. Des. 2010, 21:03 »
Fra N-O;

Source tells Reuters Alan Pardew booked on flight from London to Newcastle tomorrow morning #NUFC #Hughton
http://twitter.com/#!/MaidmentReuters
Og rykter er det alltid nok av... :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 06. Des. 2010, 21:03 »
Sol Campbell:

You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense,? ?Here is a guy who has done an unbelievable job.?

?He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract ? but Chris wasn?t.?

?The players are sure to be asking themselves ?what the hell is going on??, that is only natural.?  ?We all had a good relationship, and when we left training this morning none of the players had a clue this was coming,?

?But word started to spread that the bookies had stopped taking bets and the players started texting each other with the news.?

?Yes, it has come as a shock, and it will affect the dressing room there is no doubt about that.?

Danny Simpson:

"Shocked"

Jonas Gutierrez:

"Thank you Chris Hughton for believing in us when nobody believed in us."

Jeg blir bare mer og mer frustrert. Om det bare er på grunn av resultatene fortjener han intet annet en et nakkeskud.

Og hva skjer med spillerene våre nå? Spillerflukt? Hva med Ben Arfa?

Faenfaenfaen. ALT kan potensielt rakne på grunn av dette.

Liker dårlig Sol sine uttalelser her. Det hjelper ikke på noe som helst i en allerede nitrist situasjon.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #542 på: 06. Des. 2010, 21:04 »
Gud i himmelen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #543 på: 06. Des. 2010, 21:06 »
Problemet mitt er at Ashley har sparket en som tok jobben når ingen ville ha den. En som gjorde Ashley en personlig tjeneste, og som har gjort alt som står i sin makt for å hjelpe Ashley (og Newcastle selvfølgelig).
Chris Hughton gjorde en kjempejobb, og jeg er fornøyd med jobben han har gjort. Men at Ashley sparker en som har gjort så mye for han, og for klubben, er for meg uforståelig og urovekkende. Urovekkende mtp hvilke signaler dette sender. Hvem vil ta over når en som helt sikkert har gjort akkurat hva Ashley har sagt, får sparken?
Tror ikke det har noe med spillerne å gjøre, for det tror jeg ikke MA bryr seg stort om. Da hadde vi ikke vært i denne situasjonen...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #544 på: 06. Des. 2010, 21:06 »
Jeg forstår ikke hva poenget er med å gi managere fyken hele tiden, for å så ansette noen som er like dårlige eller i dette tilfellet langt verre. Hughton har gjort en kjempejobb, og dette er et hån mot en mann som virkelig hadde fortjent en ny kontrakt.

Hadde jeg ligget i koma fra august og våknet opp til dette her, så hadde jeg trodd at vi lå på bunn av tabellen med fire poeng og 13 tap. I stedet ligger vi midt på tabellen med like mange poeng opp til europacup-spill som ned til nedrykksstreken. Latterlig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #545 på: 06. Des. 2010, 21:08 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10012114

Intervju med Nordin. :)
Martin O'Neill linkes.

Pardew omtalt som eks-Portsmouth. VG leverer igjen....

Bra intervju, Nordin.

Simmi

• Gjest
« Svar #546 på: 06. Des. 2010, 21:08 »
Jeg ble lykkelig da Ashley tok over klubben, og Shepherd var ute. Nå vil jeg ha tilbake Shepherd. Jeg er overbevist om at brur mi på 12 år hadde gjort en bedre jobb en det Ashley har gjort.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #547 på: 06. Des. 2010, 21:09 »
Så var vi igang igjen JOKE FUCKING CLUB

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 06. Des. 2010, 21:10 »

Og rykter er det alltid nok av... :)

Selvfølgelig, og vi får håpe det ikke er noe i det. Men jeg har dessverre liten tro på at vi kan skaffe oss en manager i O'Neill-klassen mtp hvor lite penger som blir brukt på spillerkjøp og hvordan Hughton akkurat har blitt behandlet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #549 på: 06. Des. 2010, 21:15 »
Jeg er så redd for at Ashley er interessert i å selge Carroll og nøkkelspillerne våre jeg. Hughton kom jo drit godt overens med dem, og Carroll har ytret ønske om og bli flere ganger nå. Så sparkes Hughton rett før overgansvinduet? Skremmende.
Nå er jeg veldig negativ, men jeg klarer ikke se hva positivt som kan komme ut av dette.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #550 på: 06. Des. 2010, 21:15 »
Etter å ha tenkt meg om så er jeg jævla usikker på om dette var riktig eller ikke. Det kom som et sjokk, men som mange allerede har sagt så var det kanskje ikke så sjokkerende allikevel.
Ser uansett ikke ut som vi får inn en ny Manager før Liverpool kampen, men er styggt om det drøyes til langt ut i januar før det skjer. CH hadde vell sine kjøp/lån klar, unasett om han ikke hadde penger å handle for.

06-12-10 er en trist dag for alle oss Newcastle supportere, men vi burde være vandt til det.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #551 på: 06. Des. 2010, 21:16 »
ble sittende å måpe i sjokk da jeg så nyheten...
for et forbanna sirkus!

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #552 på: 06. Des. 2010, 21:19 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 06. Des. 2010, 21:21 »
Har vel ikke sett en kommentar ennå som er positiv til det som har skjedd.. Regner med at det blir massive protester mot Liverpool. Har vært positiv til MA helt siden begynnelsen av Wanker, men akkurat nå håper jeg han og Lambias råtner i helvete. Hvis de i tillegg presterer å ansette Pardew, en mann som gjorde det skamdårlig i Charlton, kommer jeg til å klikke fullstendig. Den eneste grunnen til at han fikk fortsette så lenge som han gjorde var at klubben ikke hadde råd til å sparke ham. ARGH!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 06. Des. 2010, 21:23 »
MARTIN JOL RESIGNED IN AJAX.