20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #510 på: 06. Des. 2010, 20:06 »
føle så jævlig me hughton i dag...ditta var ikje litt fortjent. er han som tok dritt jobben å gjorde newcastle til et lag igjen. komme alltid til og ha ei stor stjerne hos meg....blir aldri glemt jobben han har gjort.....

Peter

• Gjest
« Svar #511 på: 06. Des. 2010, 20:07 »
Hva med lage en støttegruppe på face eller no'?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 06. Des. 2010, 20:08 »
En veldig feil avgjørelse på veldig feil tidspunkt. Veldig synd, men også veldig typisk. Veldig synd at vi mister en manager som virket som en sympatisk kar, som var fornuftig, og holdt føttene godt plantet på jorda.

Vi kan bare takke Chris HUghton for det han har gjort for klubben, og ønske ham lykke til videre, for tilbud tror jeg ikke Hughton vil mangle.

Ser O'Neill nevnes, med denne klubben, og i denne situasjonen ville jo O'Neill vært rene drømmen sammenlignet med vår forrige nødløsning Joke Inhere (tillater meg å dra frem denne Kristoffer ;) ).

Curbishley og Pardew er vel kanskje to av de fornuftigste trenerne vi kan håpe på, men det får ikke meg til å juble. Ellers er jo Franklin Rijkaard ledig på markedet, dog uten at jeg ser på ham som den ideelle arvtageren. Strengt tatt så finnes det vel ingen ideell arvtager akkurat nå, og iallfall ikke en som både er tilgjengelig og vil ha denne jobben. Uvist om en mann som Houllier ville vært interessert i jobben, nå kom jo Villa oss uanset i forkjøpet der, og akkurat nå har jeg mest lyst til å gråte av mindere enn det.

Jeg er litt delt i mitt syn på Strachan som trener. Han gjorde det bra i Celtic, og enda viktigere: han gjorde det bra med Southampton før han dro til Celtic. Dog har han på ingen måte imponert i 'boro uten at jeg har altfor mye kjennskap til de utfordringene som har møtt ham der. Men muligens bedre enn både Pardew og Curbishley?
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 20:11 av chickenman »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #513 på: 06. Des. 2010, 20:08 »
Du håper på Maradona eller Coppell?
Pardew og Curbishley er ledige.
Dette er så usaklig, at det gjør vondt.

CH har gjort den jobben jeg forventet av han, og mer til. Jeg er spent på hvilke planer Ashley har lagt. Noe må være i gjære, og det bør faen meg være noe smart!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmi

• Gjest
« Svar #514 på: 06. Des. 2010, 20:09 »
Jeg ser Steve Coppell er ledig. Må si jeg synes han er en god manager. Håper vi signer han, jeg!
Du vet at han sagt at han ikke kan tenke seg å være manager på en stund?  :P

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #515 på: 06. Des. 2010, 20:10 »
Katastrofe-avgjørelse av Ashley! Dette kom helt ut av det blå. Skjønner ikke hva styret har tenkt på!
Chris Hughton har gjort en meget bra jobb med dette laget, og han fortjente rett og slett ikke dette.

Da er det bare å håpe at vi får inn en klassemanager! Blir forbanna dersom det kommer inn en møkkamanager ala Kinnear, Souness etc nå.

Peter

• Gjest
« Svar #516 på: 06. Des. 2010, 20:17 »
Jeg ser Steve Coppell er ledig. Må si jeg synes han er en god manager. Håper vi signer han, jeg!

Virket det som jeg visste det? :P

Simmi

• Gjest
« Svar #517 på: 06. Des. 2010, 20:23 »

Nei, men det burde du  :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 06. Des. 2010, 20:31 »
Jo mer jeg tenker på dette, det mer trtist blir jeg. Men jeg har også kommet frem til at det nesten MÅ være flere faktorer med i bildet, enn kun resultatene. Hva dette skulle være aner jeg ikke, for for meg har det sett ut til at forholdet mellom spilleerne og hughton har vært fantastisk. Men på den annen side har det vært lit merkelig oppførsel hos spillerne i det siste, og da tenker jeg spessiellt på colo og willi mot bolton.
Så jeg håper nesten for ashley sin skyld at det er ting vi ikke har fått greie på! For om dette er en avgjørelse ashley hartatt på grunnlag avresultatene, er han en enda større idiot enn jeg trodde!

Peter

• Gjest
« Svar #519 på: 06. Des. 2010, 20:34 »

Nei, men det burde du  :P

Fordi?
Skjønner godt at han ikke vilo trene Bristol City, men om han fikk mulighet til å trene et lag i PL er jeg 90% sikker på at han ville vurdert det seriøst.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #520 på: 06. Des. 2010, 20:35 »
I følge avisene såCambell at laget er i sjokk, og at han var veldig godt likt hos alle. Noe jeg virkelig tror på.

Peter

• Gjest
« Svar #521 på: 06. Des. 2010, 20:37 »
Sitat
"You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense. Here is a guy who has done an unbelievable job. He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract - but Chris wasn't."
Sol Campbell

Synes dette var et fantastisk sitat av Sol.

Simmi

• Gjest
« Svar #522 på: 06. Des. 2010, 20:38 »
Jeg som trodde at Ashley hadde skjerpet seg. Han hadde jo ikke gjort noe ekstremt dumt siden St James park- episoden. Aiaiai, så feil kan man ta..

Peter: Fordi det sto ganske klart i media. Men hvis du ikke leser aviser, skjønner jeg det godt.

Peter

• Gjest
« Svar #523 på: 06. Des. 2010, 20:40 »
Leser flere aviser enn deg, Simmi! ;D
Gidder ikke å diskutere mer nå ass. Går heller å legger meg...

Simmi

• Gjest
« Svar #524 på: 06. Des. 2010, 20:42 »
Leser flere aviser enn deg, Simmi! ;D
Gidder ikke å diskutere mer nå ass. Går heller å legger meg...
Ok. Det vet jeg at du ikke gjør. Er faktisk skribent i Sykkelmagasinet, så må lese utallige nettaviser hver eneste dag.

Fikk masse sympati for Schau nå. Alt han sa var riktig, jo.