20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #525 på: 06. Des. 2010, 20:42 »
Det geniale er jo at Ashley nå ser etter en manager "med bred erfaring"...

Jeg kan ikke se en eneste manager i den kategorien som skulle ville risikere omdømmet sitt i Newcastle United.

Noen som kan nevne ett eneste navn på en manager som ville være interessert i å trene dette laget? (Kinnear teller ikke)

Dette er helt tragisk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 06. Des. 2010, 20:45 »
Jeg frykter spilleropprør hvis det kommer inn en møkkatrener.... Danny Simpson skrev "Shocked" på twitter tidligere i kveld, i tillegg til at Sol har kommentert offentlig. Er forståelig hvis enkelte spillere begynner å gå drittlei den farsen her. Uten en ny kvalietsmanager inn døra snarest tror jeg vi står uten PL spille i en del sesonger fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 06. Des. 2010, 20:46 »
Veldig bra oppsummert av folka i Tv2-studioet.

Jeg er veldig spent på hva en spiller som Nolan eller Carroll kommer til å si. Og - ikke minst Joey Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #528 på: 06. Des. 2010, 20:48 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 06. Des. 2010, 20:50 »
Har gjennom en kjip dag kun kommet på en god tanke. Kanskje klubben har en skikkelig manager på gang, og vil bruke penger i januar. Når det gjelder Hughton og forholdet til spillerne, så hjelper det jo strengt tatt lite at spillerne liker han når dei likevel ikke presterer. Kan ikke vere slik at motstanderen skal måtte motivere laget, for da for vi vanskelig mot antat vanskeligere lag som vi har sett. Hughton var en fin kar, og det var muligens feil tidspunkt å sparke han på, men om han var rett for oss er en annen sak.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 06. Des. 2010, 20:52 »
Sol Campbell:

You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense,? ?Here is a guy who has done an unbelievable job.?

?He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract ? but Chris wasn?t.?

?The players are sure to be asking themselves ?what the hell is going on??, that is only natural.?  ?We all had a good relationship, and when we left training this morning none of the players had a clue this was coming,?

?But word started to spread that the bookies had stopped taking bets and the players started texting each other with the news.?

?Yes, it has come as a shock, and it will affect the dressing room there is no doubt about that.?

Danny Simpson:

"Shocked"

Jonas Gutierrez:

"Thank you Chris Hughton for believing in us when nobody believed in us."

Jeg blir bare mer og mer frustrert. Om det bare er på grunn av resultatene fortjener han intet annet en et nakkeskud.

Og hva skjer med spillerene våre nå? Spillerflukt? Hva med Ben Arfa?

Faenfaenfaen. ALT kan potensielt rakne på grunn av dette.

Simmi

• Gjest
« Svar #531 på: 06. Des. 2010, 20:53 »
Har gjennom en kjip dag kun kommet på en god tanke. Kanskje klubben har en skikkelig manager på gang, og vil bruke penger i januar. Når det gjelder Hughton og forholdet til spillerne, så hjelper det jo strengt tatt lite at spillerne liker han når dei likevel ikke presterer. Kan ikke vere slik at motstanderen skal måtte motivere laget, for da for vi vanskelig mot antat vanskeligere lag som vi har sett. Hughton var en fin kar, og det var muligens feil tidspunkt å sparke han på, men om han var rett for oss er en annen sak.
Jeg har så gjerne lyst til å tro det, men det tror jeg dessverre ikke. Ashley er en idiot av en annen verden, han har ødelagt klubben igjen, og hvis vi får inn Pardew eller en annen dårlig trener, blir nok dette verre enn nedrykket i 08/09

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #532 på: 06. Des. 2010, 20:57 »
O`Neill er arbeidsledig, da....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 06. Des. 2010, 20:57 »
Dette har fortsatt ikke gått opp for meg. Jeg fatter ikke hvorfor de sparket han.
Både Campbell og Simpson har gått ut og sagt at de er sjokkerte, og det er sikkert de andre i spillegruppa også. Så det kan jo ikke være noe problem mellom spillerne og Hughton. Jeg kan bare ikke se det for meg. Så nettopp det intervjuet med Nolan også, hvor han sier at han og resten av spillerne står 100% bak Hughton. Det er så sykt det som skjer nå. En erstatter er jo ikke klar heller, hvilket gjør det enda verre. Går vi på en rekke med tap nå så kan vi risikere og ligge på nedrykk med en del poeng opp til trygg plass, og hvis spillerne er så langt nede som jeg frykter, så er det faen ikke sikkert av selv Martin O`Neil kan redde oss fra nedrykk. Og mest sannsynlig får vi ikke en manager på hans nivå engang. Så dette ser mørkt ut.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #534 på: 06. Des. 2010, 20:59 »
Takk for alt Chris Hughton. Du fortjener bedre enn dette, håper du får en flott trenerkarriere i en annen klubb. Du reddet klubben og nå prøve Ashley å ødlegge klubben igjen! Trist! Du vil aldri bli glemt for jobben du gjorde med Newcastle!

Simmi

• Gjest
« Svar #535 på: 06. Des. 2010, 21:01 »
Dette har fortsatt ikke gått opp for meg. Jeg fatter ikke hvorfor de sparket han.
Både Campbell og Simpson har gått ut og sagt at de er sjokkerte, og det er sikkert de andre i spillegruppa også. Så det kan jo ikke være noe problem mellom spillerne og Hughton. Jeg kan bare ikke se det for meg. Så nettopp det intervjuet med Nolan også, hvor han sier at han og resten av spillerne står 100% bak Hughton. Det er så sykt det som skjer nå. En erstatter er jo ikke klar heller, hvilket gjør det enda verre. Går vi på en rekke med tap nå så kan vi risikere og ligge på nedrykk med en del poeng opp til trygg plass, og hvis spillerne er så langt nede som jeg frykter, så er det faen ikke sikkert av selv Martin O`Neil kan redde oss fra nedrykk. Og mest sannsynlig får vi ikke en manager på hans nivå engang. Så dette ser mørkt ut.

Fullstendig enig i hva du sier!

Hvorfor gjør han dette? Hvorfor i svarte ødelegger han klubben vår? Også har vi ikke noen erstatter klar! Ashley burde holdt seg til å eie butikker. For fotball kan han virkelig ingenting om.

Peter

• Gjest
« Svar #536 på: 06. Des. 2010, 21:01 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 06. Des. 2010, 21:02 »

Du prater som om vi har vært grusomt dårlige. Hvor er realismen her? Hadde du sagt nei til 11. plass før sesongen så langt ut?
Vi har vært tidvis veldig gode, vi har vært tidvis veldig svake - akkurat hva vi kan forvente av et opprykkslag. Vi har fortsatt bevist at vi har et høyt toppnivå - OG SPILLERNE HAR GJENNOM HELE SESONGEN "BOUNCED BACK" når Hughton har fått høre det.

Fantastisk av Carver, Hans!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 06. Des. 2010, 21:02 »
Fra N-O;

Source tells Reuters Alan Pardew booked on flight from London to Newcastle tomorrow morning #NUFC #Hughton
http://twitter.com/#!/MaidmentReuters

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #539 på: 06. Des. 2010, 21:03 »
Pardew?

Jeg vet faen ikke om jeg skal le eller grine.