20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Chris Hughton
« Svar #495 på: 06. Des. 2010, 19:22 »
Gratulerar til alle som har ønska CH sparka i kamptrådane! :)
Gratulerer til deg, mrlove!

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #496 på: 06. Des. 2010, 19:25 »
Jaha.....??? Hvor ender så dette? Mike klarer vel og fucke opp klubben igjen..Trodde han derre fyren der har ødelagt nok for oss jeg.. Nå blir vel det ansatt en eller annen tufs med ambisjoner og visjoner som ikke ligner grisen...blir vel lovnad om sexyfootball og storkjøp som koker bort i kålen, også ender vi opp i gjørma igjen..Eller klarer han å ansette en stålmann som det oser respekt av som tar oss til nye høyder??? Kanskje en STRENG Italiener med taktiske superferdigheter hadde vært noe? Ja, det er lov og drømme :) Uansett TUSEN TAKK FOR ALT CHRIS...dU HAR GJORT MYE FOR DENNE KLUBBEN

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 06. Des. 2010, 19:26 »
http://www.skysports.com/opinion/story/0,25212,18932_6557398,00.html

Jamie Redknapp mener dette måtte komme, etter at ingenting ble sagt om hans fremtid etter seieren mot Arsenal. Redknapp mener at Chris Hughton bortimot har overprestert med Newcastle denne sesongen, og at sparkingen var disrespektfullt mot en mann som har gjort en strålende jobb med et særdeles dårlig utgangspunkt.
Redknapp tror ledelsen bare har ventet på en anledning til å bli kvitt Hughton. Og etter at vi nå har gått fem kamper uten seier, og har tapt mot opprykksrival WBA, så var tiden inne. Det kunne jo faktisk hende at vi fikk et godt resultat mot Liverpool, og da hadde de overhodet ikke kunnet sparke Hughton.

At vi ikke har fått spillerne til å prestere like godt i alle kamper er ganske naturlig for et nyopprykket lag. Lag som Blackburn, Bolton og WBA er mye mer skjerpet når de møter oss enn det Arsenal og Chelsea er, fordi de er på samme nivå som oss, og de trenger tre poeng mot oss like mye som vi trenger tre poeng mot dem. Alle oppegående mennesker var klar over at vi ville få en vanskelig sesong, og hovedmålet har ALLTID vært å overleve i Premier League. Avstanden opp til e-cupplass er fire poeng, og avstanden ned til nedrykk er fire poeng. Men sånn er det for halvparten av lagene i ligaen. Ligaen har så langt vært rekordjevn, og alle slår alle. Hvilket betyr at man må ta til takke med de poengene man får, samme faen om de kommer mot Arsenal eller WBA.

Ikke faen om styret har en mann klar, da hadde de ikke kjørt ut nyheten om at Peter Beardsley skal styre laget i nærmeste fremtid. Da hadde de heller drøyet til i morgen tidlig, og annonsert en ny manager da. De annonserer ikke at Beardsley har blitt caretaker i kveld, og ansetter en ny manager noen timer senere.

Da Dalglish ble sparket og Gullit kom inn ble begge deler annonsert samtidig. Det er den eneste gangen vi har hatt en erstatter klar før vi sparket den sittende manageren.

Hver eneste gang tidligere når vi har sparket våre manager har det vært langt, langt mer forståelig enn denne gang. Dette kom faktisk som lyn fra klar himmel. Jeg hadde overhodet ikke ventet dette. Men det er samtidig ikke overraskende, da dette er typisk Newcastle. Hver eneste gang vi er i ferd med å stabilisere oss, og se brukbart bra ut, så skyter vi oss selv i foten, ved å røske opp i det etablerte og finne på noe helt, helt nytt. Jeg gjør regning med at vi får inn en manager som er Chris Hughtons rake motsetning. En no nonsense manager, som ikke er "mr. nice guy"-typen som fansen elsker og som fører arven fra Sir Bobby videre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 06. Des. 2010, 19:32 »
Houghton kommer til å gjøre stor suksess som manager i andre klubber!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 06. Des. 2010, 19:32 »
Gratulerar til alle som har ønska CH sparka i kamptrådane! :)
Gratulerer til deg, mrlove!
Han er vel i himmelen idag :) Men det er ikkje berre han som har ønska CH sparka.

Hvem fler? Har faktisk ikke sett en eneste person som har ønsket det jeg, bortsett fra mrlove i går riktignok.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 06. Des. 2010, 19:34 »
Siterer en fra N-O som har titta litt på twitter.

Sitat
Interesting comments on Twitter #nufc

A 'few' #NUFC players thought Hughton lost focus after Calderwood left the club. The need for a new assistant was felt in training. #NUFC

half a minute ago via Seesmic for BlackBerry .
Last week, unofficial negotiations took place with Martin O'Neil in London. MoN turned down chance to manage #NUFC. Reason unknown.

4 minutes ago via Seesmic for BlackBerry .
Hughton was warned after 5-1 defeat at #Bolton. He told players that his future was on the line. #NUFC

7 minutes ago via Seesmic for BlackBerry .
Hughton forced out due to inconsistent results. The board was not given enough of an assurance that he can manage at top level. #NUFC
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 06. Des. 2010, 19:39 »
Christian: Mange som har klaget på laget og prestasjonene, men har ikke sett noen som ville at CH skulle bli sparket.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 06. Des. 2010, 19:41 »
Christian: Mange som har klaget på laget og prestasjonene, men har ikke sett noen som ville at CH skulle bli sparket.

Virkelig? Er det noe man OFTE har sett i kamptrådene så er det folk som gjerne ville at CH skulle få fyken. Var samme gamle hver eneste gang Newcastle spilte en dårlig kamp. Igjennom hele sesongen, faktisk.
Nei.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 06. Des. 2010, 19:42 »
Det kan godt være at det stemmer, jeg har bare aldri lagt merke til det. Synes det er helt utrolig at man kan ønske at CH skal få fyken..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 06. Des. 2010, 19:43 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8184527/Chris-Hughtons-Newcastle-sacking-was-always-on-Mike-Ashleys-agenda.html

Vi har en helt grusom ledelse. Måten de stadig gjør ting galt på er patetisk spør du meg. Måten Hughton tilsynelatende har blitt behandlet på er uverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #505 på: 06. Des. 2010, 19:46 »
Peter Beardsley og Steve Stone sier en kompis på sms her nå
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 06. Des. 2010, 19:46 »
Peter Beardsley og Steve Stone sier en kompis på sms her nå

De er caretakere mot LFC, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 06. Des. 2010, 19:55 »
Så tilfeldigvis Hughton gå ut med kofferten og sette seg i taxien på TV nå. Så forbannet ut slik at han også burde være.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #508 på: 06. Des. 2010, 20:00 »
Har hatt en slitsom dag på skolen. Holdt meg unna internett hele dagen, også kommer jeg hjem til DET HER! Satan i hælvette hvor galt det her er. GRUSOMT FEIL.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Peter

• Gjest
« Svar #509 på: 06. Des. 2010, 20:05 »
Jeg ser Steve Coppell er ledig. Må si jeg synes han er en god manager. Håper vi signer han, jeg!