20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #480 på: 06. Des. 2010, 18:25 »
Det er et godt poeng. Dette minsker sjansen for at det faktisk blir ansatt en udugelig ledig fyr
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #481 på: 06. Des. 2010, 18:27 »
Det er et godt poeng. Dette minsker sjansen for at det faktisk blir ansatt en udugelig ledig fyr
Vil ikke si det. Det er jo nesten bare udugelige ledige fyrer som er noenlunde realistiske :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Simmi

• Gjest
« Svar #482 på: 06. Des. 2010, 18:30 »
Jeg tror at klubben har en løsning allerede. Tipper at får vite hvem som blir manager før L'pool kampen. Seriøst jeg monger hvis det bli Pardew eller Jewell. O Neill, Rikjaard, Ranieri, Van Basten og Shearer kan funke. Men jeg vedder på at det blir Strachan. Forholdsvis merittert manager med erfaring. Men kan han gjøre en bedre jobb en Hughton? Nope.

Ja, vi henter nok fyren som holder på å rykke ned med Boro.:P Han er helt uaktuell slik jeg ser det.
Han er jo ikke manager i M'boro lenger da.. Det var uansett ikke bare hans sin feil at de ikke rykka opp. Han gjorde det bra med en så stor klubb som Celtic. Pardew har jo mye mindre å skilte med enn Strachan. Da er jo han enda mer uaktuell da eller? Så å avskrive Gordon blir for dumt.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 06. Des. 2010, 18:31 »
Å gjøre det bra med Celtic er ikke godt nok for meg, er jo bare to lag i Skottland. Det som skjedde med Boro var merkelig, kan hende det ikke var han sin skyld, men ser ikke bra ut på CVen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Simmi

• Gjest
« Svar #484 på: 06. Des. 2010, 18:34 »
Nei enig det, men å avskrive han er dumt, fordi Pardew har mindre å skilte med enn Strachan. Å Pardew er en het kandidat til å ta over jobben. Strachan var i tillegg en god fotballspiller

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 06. Des. 2010, 18:35 »
Graeme Souness er vel sammen med Jack Charlton to av de beste fotballspillerne England har sett - det hjalp ikke Newcastle så mye ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #486 på: 06. Des. 2010, 18:36 »
Ashley kan selvfølgelig redde inn dette ved å ringe Kevin?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 06. Des. 2010, 18:37 »
Det virker så mye stress å sparke han nå, midt mellom mange kamper. Virker for utrolig at det er gjort hvis det ikke har vært mye misnøye med ham. Hvorfor ikke vente til etter disse harde kampene som nå følger, da hadde han hatt større grunnlag til å sparke han hvis disse hadde endt i tap.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Simmi

• Gjest
« Svar #488 på: 06. Des. 2010, 18:38 »
Graeme Souness er vel sammen med Jack Charlton to av de beste fotballspillerne England har sett - det hjalp ikke Newcastle så mye ;)
Haha, nei, men i tillegg er Souness den dårligste manageren verden har sett.  ;)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #489 på: 06. Des. 2010, 18:42 »
Har egentlig bare venta på dette. Han er egentlig ikke noe manager, men en carry frem til vi skulle få manager. Dette er for meg nesten like overraskende som når han fikk manager rollen på heltid.
Uansett er dette håpløst av Cashley (som ikke har cash?). Det går ikke an å kvitte seg med manageren nå mtp. at desember er en av de travleste månedene i året. Vi blir heller ikke noe utfordrer til europa-cupene ved å få ny manager, tvert i mot.
Det blir uttalt at dette er pga. ujevne resultater og fordi vi trenger en mer erfaren manager. Men hva er grunnen til de ujevne resultatene? I de siste kampene har vi ikke hentet mye poeng, men dette skyldes jo at begge stopperne, barton og delvis tiote har vært ute. Alle disse hadde spilt fast om det ikke hadde vært for suspensjon. Når man mister 4 så sentrale spillere, så kan man heller ikke forvente å håve inn poeng. Kampen mot Blackpool er et unntak i dette tilfelle. Var selv på stadion å så kampen, og Blackpool hadde ikke mange sjanser. Håpløst av styret i Newcastle!
Får håpe O'Neil tar over. Dette er en mann jeg har ønsket siden han var i Leicester
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #490 på: 06. Des. 2010, 19:00 »
Først vil jeg si meg takknemmelig for den jobben CH har gjort. Han tok over da svært få ville tatt i klubben med en ildtang, og fikk skuta på rett kjøl igjen. Han klarte å binde gruppa sammen igjen. Men nå er det et nytt kapittel i vente. Syns det er et modig valg av ledelsen å kvitte seg med Hughton nå, men på en annen side kan timinga ikke være så dum. Nå får vi inn en manager et par uker før overgangsvinduet. For å være helt ærlig, så kan jeg forstå at de ikke liker utviklinga (eller mangeln på den). De svake resultatene kan være en mangel på motivasjon i spillergruppa. Å spille opp mot max'n mot Arsenal, Sunderland og hjemme mot Villa i 1ste kamp er motivasjon i seg selv, men å se de kampene mot de lagene (8. - 20. plass) har vært HELT forferdelig. En mann som kan motivere spillerne like mye til kamp mot WBA som Chelsea er nødvendig! CH så dessverre ikke ut som en mann som kunne få, de mange middelmådige spillerne vi har pr. idag, til å prestere over evne når det gjelder (og det gjelder hver bidige lør/ søn).. Jeg er positiv til at ledelsen har større ambisjoner enn den ruta vi nå seiler nedover, spørsmålet er om CH hadde kunne styrt NUFC i land etter endt sesong. Jeg er sørenmeg ikke sikker. Jeg er en tilhenger av at managere bør få tid til å skape kontinuitet i gruppa, men jeg syns Hughton har hatt tilstrekkelig med tid igrunnen. Skal jeg også være dønn ærlig, så syns jeg NUFC har et mye bedre mannskap enn de dårligste 10 på tabellen. Det jeg frykter, er at vi har hatt så altfor mange kamper hjemme, mot antatt svakere lag, og tror vi får et tøft program fremover. At vi ser ut som saltstøtter mot lag som Bolton og WBA er skremmende, og det kan tyde på at CH ikke har det lille ekstra som skal til i visse situasjoner. I Championship, så var heller ikke fotballen nufc spilte, noe av det vakreste jeg har sett, men Premier League er et hakk opp. Kanskje det var på tide med et skifte nå (grunnet resultatene). Ranieri er meg et spennende valg. Jeg holder pusten inntil videre...
Ja heia gutta!

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #491 på: 06. Des. 2010, 19:03 »
Sitter med en kjip følelse av at det blir maradonna som tar over...........

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 06. Des. 2010, 19:06 »
Klubben må nesten ha ein ny manager klar, for ser ikkje heilt poenget å sparke CH no viss ikkje.

Da gir det jo ingen mening at Beardsley har tatt over som caretaker. Ashley har med andre ord klart det igjen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 06. Des. 2010, 19:08 »
Synes du sier mye fornuftig, Snusflekk.

På en måte er det selvfølgelig fryktelig at Hughton nå får sparken etter den jobben han har gjort. Han tok over et lag i fritt fall, fikk oss på rett vei og rykket opp på første forsøk. I PL har det gått tråkkere, men det må man vel bare regne med som et nyopprykket lag.

Det jeg har vært skeptisk til er om Hughton hadde potensiale til å ta oss videre, utvikle oss videre som klubb. Jeg tror han har oppnådd sitt max-potensiale. Og når ryktene i tillegg begynner å gå om at etablerte spillere er med å bestemmer laguttak osv, så er det noe som stemmer.. ( Det er som regel ingen røk uten ild... ).

Det helt avgjørende nå blir jo selvfølgelig hvem vi ansetter. Ansetter vi en idiot som Jewell, Pardew eller noe i den duren, så er det helt på trynet. Klarer vi å få inn en mann som O'Neill eller Jol, så er jeg optimistisk!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil