20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #450 på: 06. Des. 2010, 17:51 »
Det har jo vært ganske lenge nå uten noe tull fra Ashley. Det har vært stille, altfor stille..........
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 06. Des. 2010, 17:53 »
http://fourfourtwo.com/news/england/69731/default.aspx?

Nå er selvfølgelig Shearer på leppene til betting-selskapene. Det ville selvfølgelig ikke gitt noe som helst mening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #452 på: 06. Des. 2010, 17:53 »
Jeg tror at klubben har en løsning allerede. Tipper at får vite hvem som blir manager før L'pool kampen. Seriøst jeg monger hvis det bli Pardew eller Jewell. O Neill, Rikjaard, Ranieri, Van Basten og Shearer kan funke. Men jeg vedder på at det blir Strachan. Forholdsvis merittert manager med erfaring. Men kan han gjøre en bedre jobb en Hughton? Nope.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #453 på: 06. Des. 2010, 17:54 »
A source close to Pardew said he "would be strongly interested" in taking the job. The 49-year-old, who is the bookmakers' favourite to replace Hughton, has been out of work since he was sacked by Southampton at the end of August despite having led the League One club to their first ever Johnstone's Paint Trophy triumph in March.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #454 på: 06. Des. 2010, 17:55 »
Temuri Ketsbaia har jo ledet Nicosia(?) i Champions League. Så det kunne jo vært et alternativ.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 06. Des. 2010, 17:56 »
Temuri Ketsbaia har jo ledet Nicosia(?) i Champions League. Så det kunne jo vært et alternativ.

Anorthosis Famagusta
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 06. Des. 2010, 17:57 »
"William Hill have suspended betting on Pardew being the next Newcastle Manager, that is according to Sky Sports on Twitter."

JÆVLA SIRKUS

Peter

• Gjest
« Svar #457 på: 06. Des. 2010, 17:57 »
Jeg tror at klubben har en løsning allerede. Tipper at får vite hvem som blir manager før L'pool kampen. Seriøst jeg monger hvis det bli Pardew eller Jewell. O Neill, Rikjaard, Ranieri, Van Basten og Shearer kan funke. Men jeg vedder på at det blir Strachan. Forholdsvis merittert manager med erfaring. Men kan han gjøre en bedre jobb en Hughton? Nope.

Ja, vi henter nok fyren som holder på å rykke ned med Boro.:P Han er helt uaktuell slik jeg ser det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 06. Des. 2010, 17:57 »
"Vinneren" i denne saken her er uten tvil Chris Hughton. Han har skapt seg en karriere etter å ha sittet som manager i Newcastle i et drøyt år. Liker han ekstremt godt som type. Sympatisk, hardarbeidende, en fyr som er umulig å mislike. Spillerne likte han godt, og fansen likte han godt. Tror en annen klubb vil få nyte godt av Hughton, dessverre dreit vi oss ut nok en jævla gang.

Jeg er redd for hva som kommer nå..hvem i helvette har lyst på den jobben her.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #459 på: 06. Des. 2010, 17:59 »

Anorthosis Famagusta

Selvfølgelig! Jeg blander alltid disse lagene der.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #460 på: 06. Des. 2010, 18:01 »
KVA I FAEN?! HELVETES KOMIKLUBB!

Chris Hughton, du vil alltid vere ein helt i mine auge.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #461 på: 06. Des. 2010, 18:01 »
"William Hill have suspended betting on Pardew being the next Newcastle Manager, that is according to Sky Sports on Twitter."

JÆVLA SIRKUS

Krise
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 06. Des. 2010, 18:01 »
Jeg nekter å tro at Ashley har noen løsning klar. Sparkingen av Hughton var en affekt-handling. Han mente bare at det var riktig der og da, uten noen mer langsiktig plan. Såpass godt kjenner jeg Newcastle og klubbens ledere etter 15 år som supporter.

Å ansette Shearer ville vært helt hårreisende tåpelig, men ingen verdens ting vil overraske meg. Alan Pardew vil være toppen av idioti. Yngre og dårligere enn Chris Hughton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 06. Des. 2010, 18:01 »
Jeg har lyst på jobben! Men tror ikke erfaring fra G16 og J16 holder i denne sammenhengen..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 06. Des. 2010, 18:03 »

JÆVLA SIRKUS

Krise

Fortsatt odds på han på William Hill... 4/6 sist eg sjekka...