20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #435 på: 06. Des. 2010, 17:24 »
Har ikke Ashley uttrykt at han er fan av O'neill? sytes å huske det...

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #436 på: 06. Des. 2010, 17:24 »
Veldig leit det her. Syntes det er utrolig ufortjent  :-\
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 17:28 av Yahh »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 06. Des. 2010, 17:27 »
                                                      Vinner%
Kevin Keegan                                  54.98
Sir Bobby Robson                            46,66
Graeme Souness                             44.82
Glenn Roeder                                  45.83
Sam Allerdyce                                  33.33
Joe Kinnear                                     22.22
Chris Hughton                                 59.38!

Joda, men husk at det er med The Championship.

Husk at KK også spilte i Div1, og han fikk også penga kasta etter seg!
Hughton vil gå ned i historiebøkene som en GOD manager for klubben vår - og som en fantastisk person på alle måter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #439 på: 06. Des. 2010, 17:28 »
Sannsynligheten for et nytt nedrykk har mangedoblet seg nå. Med et mediokert navn som Pardew på papiret så viser det seg at den påståtte fremgangen bare var en illusjon. Vi er og blir en latterlig klubb. Jeg håper VIRKELIG Ashley har en plan bak dette. Heller en Chris Hughton som er uerfaren og ikke hatt sjansen til å bevise så mye, enn en ny medioker trener som aldri har klart å bevise en dritt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Des. 2010, 17:28 »
Det er noe med timingen som får meg til å tro at en ny manager allerede er så godt som klar. Det eneste som kan redde skinnet til Ashley denne gangen er en manager a la Hiddink eller noe. Da smiler jeg faktisk. Men man kan selv tenke seg hvor sannsynlig det er  ::)

Men Martin O'Neill er absolutt ingen dårlig kandidat når ulykka først er ute, det skal være sagt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Des. 2010, 17:29 »
Kandidater:

Alan Pardew

Martin O'Neill

Alex McLeish

Jürgen Klinsmann

Marco van Basten

Gordon Strachan

Terry Venables

Claudio Ranieri

Joe Kinnear

Alan Shearer

Gary Speed

Robert Lee

Frank Rijkaard

Nb. noen av de har liten erfaring og er mindre kandidater. Nesten alle av de som er listet over er uten klubb.
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 17:35 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #442 på: 06. Des. 2010, 17:32 »
Maradona er en dritfet fyr, og med han ved roret kunne vi kanskje lokket bedre spillere til klubben.

Spar meg...
For hva?

For tullete fjortis kommentarer
Alex Rosen også er en dritfet fyr, men jeg ville ikke hatt ham som trener allikevel... Maradona er blant de siste jeg vil ha som trener.

Unnskyld for at man har andre meninger da enn Einsteinene selv. ::)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 06. Des. 2010, 17:33 »
Pardew fikk vel sparken i Southampton i september om jeg ikke husker helt feil..
Hva har han og vise til da??

Fikk sparken i West Ham, rykka ned med Charlton og nå sist fyken i Southampton..

Om valget hadde vært mellom han og Hughton ville jeg ha hatt Hugthon 100 av 100 ganger..

Fy faen for et sirkus.. No rykker vi rett ned!!!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #444 på: 06. Des. 2010, 17:37 »
According to reports former Wigan Athletic manager Paul Jewell is in the running for the hot seat at Newcastle United.

The Journal has drawn up a list of potential candidates to succeed Chris Hughton who was sacked by a St James? Park hierarchy who are seeking a more experienced manager in place to take the club forward.

Jewell, whose experience of football management cannot be questioned with spells at Sheffield Wednesday, Derby County, Bradford City as well as the Latics, is quoted as a 33/1 shot.

The Journal have Martin O?Neill, Alan Shearer and Alan Pardew as favourites for the job.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 06. Des. 2010, 17:43 »
Paul Jewell eller Alan Pardew ja.. Flaska here I go
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Peter

• Gjest
« Svar #446 på: 06. Des. 2010, 17:43 »
Jeg kunne levd med Paul Jewell. Synes han er en god manager, men håper på en bedre ala O'Neill.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #447 på: 06. Des. 2010, 17:44 »
Skandaløst og trist, men ender vi opp med Martin O'Neill, så ser jeg ikke så veldig mørkt på fremtiden. Men hvorfor i helvete Ashley skal leke med klubben på denne måten skjønner jeg bare ikke. Han er jo totalt blottet for intelligens.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 06. Des. 2010, 17:49 »
Paul Jewell eller Alan Pardew er yngre, men med litt mer erfaring som manager. Men jeg klarer ikke se at noen av disse skal være bedre enn Chris Hughton.

Jeg klarer ikke se en realistisk bedre kandidat enn Hughton. Erfaring er faen ikke alt her i verden.

Dette er GALSKAP, GALSKAP, GALSKAP!!!

Tusen takk for alt du har gjort, Chris Hughton. Takk for at du tok den jobben ingen i verden ville ha.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 06. Des. 2010, 17:49 »
Helvetes jævla klovneklubb. Jeg gruer meg noe inni hampen til å få vite hvem som nå tar over. Jeg stoler eller tror ikke på Ashley for et eneste øre.