20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #405 på: 06. Des. 2010, 16:57 »
Holloway er morsom, samme med M. McCarthy. Kinnear var bare latterlig...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #406 på: 06. Des. 2010, 16:58 »
Det som hadde vært digg dere var om feiten ble myrdet.

Jada vi liker ham ikke. Men gikk du ikke litt langt nå?

Slettes ikke, han prøver å myrde lidenskapen til millioner av fans. Jeg ser på et mord av Mike Ashley som en befrielse.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 06. Des. 2010, 16:59 »

Slettes ikke, han prøver å myrde lidenskapen til millioner av fans. Jeg ser på et mord av Mike Ashley som en befrielse.

Ja, en mann som ser ut til å bevisst rasere noe av det jeg elsker høyest i livet unner jeg ikke mye godt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Peter

• Gjest
« Svar #408 på: 06. Des. 2010, 17:00 »
Maradona er en dritfet fyr, og med han ved roret kunne vi kanskje lokket bedre spillere til klubben.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #409 på: 06. Des. 2010, 17:00 »

Blir feil å tenke utilitaristisk.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 06. Des. 2010, 17:01 »
Maradona er en dritfet fyr, og med han ved roret kunne vi kanskje lokket bedre spillere til klubben.

Spar meg...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #411 på: 06. Des. 2010, 17:01 »
David Moyes hadde jeg likt å se. EN Manager med baller er det Newcastle trenger.

Hvorfor det? da er han ut like fort som han kom inn. Går ikke lange tiden før han sier imot MA også blir han sparket. CH var joh et lam og MA kunne ikke fått en bedre manager, han var sa joh aldri imot MA og nikket og bukket med at han fikk være manager. Får vi inn en profilert manager som Keegan så går det til helvette fordi MA er så vrang.

Nå ryktes det at grunnen til at CH fikk sparken var fordi spillerne mistet tillit til han. Han var en mann alle elsket men var rett og slett ikke ledertypen. Er en grunn til at det har blitt spekulert i at det er spillerne som tar ut klubben og ikke CH. Han går ut før helgens kamp og sier at det er han som er sjefen, se hvordan kampen gikk. Lenge siden jeg har sett laget bli rundt spillt så til de grader av et lag vi SKAL vinne mot.

CH avgang betyr enten slutten eller en ny start for Newcastle United.

Peter

• Gjest
« Svar #412 på: 06. Des. 2010, 17:01 »

Selfølgelig skal fatpack dø! Hadde vært usansynlig digg!

Peter

• Gjest
« Svar #413 på: 06. Des. 2010, 17:02 »

Spar meg...

For hva?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 06. Des. 2010, 17:02 »
Har skrevet referat i tre timer nå, er bare trist. Greier ikke å skrive, ser ikke poenget  :-\
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #415 på: 06. Des. 2010, 17:03 »

Spar meg...
For hva?

For tullete fjortis kommentarer

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #416 på: 06. Des. 2010, 17:06 »
Akkurat nå føler jeg bare en stor jævla skuffelse, pga at jeg synes Chris Hughton har gjort en fantastisk jobb, ut i fra midler og situasjonen klubben har vært i. Med litt kontinuitet på manager siden, kunne vi kanskje ha kommet oss oppover tabellen om et par år. Tror uansett Hughton ville ledet oss til sikker plass i år.

Kjøpene han har gjort er jo rett og slett fantastiske, med unntak av Perch, Best og muligens et par andre. Men Tiote, Ben Arfa har jo vist at mannen er genial på overgangsmarkedet, og får mye for pengene. I sterk kontrast til 200 millioners mannen Owen.

Med litt tid tror jeg Hughton kunne blitt en meget dyktig manager som kunne ført oss opp på tabellen.

Uansett, når dette nå en gang har skjedd, håper jeg inderlig vi får en dyktig og rutinert manager, som får tid til å jobbe med laget, og bygge et lag som han kan sette sitt eget preg på.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #417 på: 06. Des. 2010, 17:06 »
No skiftar eg til Hughton-avatar. Folk må gjerne slenge seg på, som ein siste hyllest til ein fantastisk mann.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #418 på: 06. Des. 2010, 17:07 »
Jeg er oppriktig lei meg, og det er en trist dag for nufc supportere. Jeg forstår bare ikke hvorfor han blir sparket etter alt han gjort.

Jeg leser at andre mener at oppsigelsen skyldes noe vi ikke vet om, noe innad i gruppen. Jeg vet faktisk ikke hva jeg håper på var grunnen. Var det misnøye med Mr. Hughton og alvorlige saker vi ikke vet om kan nok oppsigelsen være legitim. Var det MA som tok avgjørelsen basert på dårlige resultater eller andre personlige motiver er oppsigelsen latterlig mener jeg.

Vi får håpe Hughton ikke er sagt opp på grunn av dårlige resultater eller MA sine personlige meninger/motiver. Håper for hans og våres skyld at det ligger noe mer bak.

På den andre siden håper jeg at MA har sparket Hughton av egne motiver for det vil bare økt hatet fra alle nufc supportere. Da vil vi kanskje en gang for alle bli kvitt denne mannen og få inn nye eiere som hører på fansen.

Simmi

• Gjest
« Svar #419 på: 06. Des. 2010, 17:07 »
No skiftar eg til Hughton-avatar. Folk må gjerne slenge seg på, som ein siste hyllest til ein fantastisk mann.
Tar deg på ordet!