20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #345 på: 06. Des. 2010, 15:58 »
Hvordan er det mulig!? Vi er et nyopprykka lag, ligger midt på tabellen - er et poeng fra å være halvveis til 40 og har 16 kamper. Spillerne, supporterne - alle har stått bak Hughton. Dette er direkte skammelig - jeg skjemmes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #346 på: 06. Des. 2010, 15:58 »
Får gjøre som jeg ALT for ofte har gjort. Lanserer Trond Sollied igjen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #347 på: 06. Des. 2010, 15:58 »
SERIØST. Dette kan være med å ødelegge en ellers godkjent start på sesongen. Ser dårlig ut i mine øyner nå.

Lurer veldig på hvem som kommer til å ta over.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #348 på: 06. Des. 2010, 15:58 »
Jeg tror ikke det jeg leser. Jeg er sjokkert. Jeg var av de skeptiske til Hughton fra dag en, men etter alle de sterke seierne våre så langt denne sesongen så overbeviste han meg om at han var rette mannen. Jeg begynner nesten å grine nå.
Hvem i helvete skal vi ansette? Klubben bør faen meg ha et ess i ermet nå ass!
Hvis stallen og moralen rakner nå så tilgir jeg aldri Mike Ashley. Feite tulling!!!!!!!!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 06. Des. 2010, 15:59 »
Garantert ikke O'neill.. Jeg tipper Kinnear, Pardew eller Curbishly. HORE!"!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #350 på: 06. Des. 2010, 16:00 »
Kva med Carroll? Enrique? Tiote? Er ikkje so mykje meir sirkus so skal til før alle dei beste vil vekk. Og det skjønnar eg godt!
Orket ikke ta *alt* innover meg på en gang. Men ja...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #351 på: 06. Des. 2010, 16:01 »
Vi trenger noen kjapt ihvertfall. Fins jo ikke trenere igjen i klubben. Er vel kun Peter Beardsley og Steve Stone igjen?
Sirkus Newcastle er gang igjen...
 Moralen i klubben kommer til å nå nok et bunnivå nå. Gleder meg plutselig ikke så mye til min første kamp på SJP til lørdag likevel...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 06. Des. 2010, 16:01 »
Hughton krevde vel en lønn som var nogenlunde lik de andre "dårlig" betalte managerene i PL. Jeg kommer ikke over dette - skjønner ikke hvordan det skal være mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 06. Des. 2010, 16:04 »
Hvis vi ansetter en middelmådig manager så klikker det fullstendig for meg.
Blir forbanna hvis vi ansetter Curbishley eller noe sånt. Nå som Hughton er borte så forventer jeg et navn som kan ta oss mot toppen etter noen år, og ikke en som kun kan gjøre oss til et stabilt Premier League lag. Jeg et kun fornøyd med en manager som Martin O`Neil eller noe lignende.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #354 på: 06. Des. 2010, 16:04 »
Fy faen! Sirkuset er i gang igjen. Katastrofe avgjørelse.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 06. Des. 2010, 16:05 »
Tipper forøvrig at Martin O'Neill blir klar i løpet av kort tid nå, men skulle MYE heller fortsatt med Hughton. Hvor mange managare tipper dere vi ender opp med totalt denne sesongen??? jeg tipper 10! Jævla sirkus ass!

Tviler jeg på. O`Neill stakk fra jobben i Villa fordi han følte han manglet støtte i form av transfermidler og handlefrihet innad i klubben.
Joa, men tror hovedgrunnen til at ashley ikke har villet gi penger til hughton er at han ikke har stolt på han, med en ny manager så vil det kanskje være annerledes, og at ashley faktisk tør å satse litt. Men jeg har ingen forhåpninger. Vi vet jo alle hvilken antikrist ashley er...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #356 på: 06. Des. 2010, 16:06 »
Ka i svarte helvette e de som foregår??? tørna helt idiot dei karane borte i newcastle no??? makan te ringo klubb ska en leite lenge etter.....no har nufc gjort et kukstykke, e no berre helt sikkert....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #357 på: 06. Des. 2010, 16:07 »
Iblant mistenker jeg at Ashley egentlig er en Sunderlandfan med altfor mye penger.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #358 på: 06. Des. 2010, 16:09 »
Dette fortjente faen ikke Hughton!
Håpløst igjen av vårt jævla drittstyret..
Blir deprimert

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #359 på: 06. Des. 2010, 16:10 »
fryktelig...