20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #330 på: 06. Des. 2010, 15:52 »
Er vel første gang siden sir bobby at vi har hatt en harmonisk spillergruppe. Det skal du se forsvinner kjapt nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 06. Des. 2010, 15:52 »
FYYYYYYYY FAN I HELVETTE!!! Det er fan meg so eg har lyst melda meg heilt ut, gå i eksil frå denna jevla klubben. Dette er dråpen for meg. Ashley og styret kan dra til helvette!

Dei har GARANTERT ingen erstattar klar. Veit ikkje om eg skal le eller grina... >:( :'(

Ja, dette laget går garantert i oppløysing no. Mi er ein stor vits og no raknar alt fullstendig.
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 15:54 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 06. Des. 2010, 15:52 »
Jeg er sjokkert. SJOKKERT. Dette er helt på lik linje med sparkingen av Sir Bobby.

A FUCKING DISGRACE.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 06. Des. 2010, 15:52 »
Tipper forøvrig at Martin O'Neill blir klar i løpet av kort tid nå, men skulle MYE heller fortsatt med Hughton. Hvor mange managare tipper dere vi ender opp med totalt denne sesongen??? jeg tipper 10! Jævla sirkus ass!

Peter

• Gjest
« Svar #334 på: 06. Des. 2010, 15:52 »
http://go.dagbladet.no/go/e/menu_startbox_startbox;afu=www.dagbladet.no/http://www.dagbladet.no/2010/12/06/sport/fotball/premier_league/14599364/

HELVETE DA! Dette er så sinnsykt dumt! Man kan da for helvete i sparke Hughton! Hughton er vår beste manager siden Sir Bobby og han har gjort en formidabel jobb med klubben.
Hughton vil for meg alltid være en hedersmann!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 06. Des. 2010, 15:53 »
kan også nevne at hele 1,5% på pollen på guardian mener at dette var en riktig avgjørelse...

0,9% nå...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 06. Des. 2010, 15:53 »
Paul Barron borte og. ER DETTE VIRKELIG MULIG!?!?!?!?!

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #337 på: 06. Des. 2010, 15:54 »
Lurer på hva i helvette som kommer til å skje nå.....Spillerne som har likt Hughton så godt også...regner med at flere av de begynner å få nok av den jævla klubben.
Tenkte akkurat samme tanken. Hva med Arfa? Såvidt jeg husker var Hughton en av grunnene til at han valgte oss. Hva med Taylor og kontrakt? Å innføre nye bølger nok en gang... Krysser fingrene for at lagmoralen ikke tar en "ballongferd"...

Var akkurat det jeg trengte etter gårsdagens oppvisning...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Peter

• Gjest
« Svar #338 på: 06. Des. 2010, 15:55 »
Spørs nå om Ben Arfa signerer, Taylor signerer og Tiotè og Carroll forsvinner i januar. Mike Ashley er en stygg jævel!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 06. Des. 2010, 15:55 »
Lurer på hva i helvette som kommer til å skje nå.....Spillerne som har likt Hughton så godt også...regner med at flere av de begynner å få nok av den jævla klubben.
Tenkte akkurat samme tanken. Hva med Arfa? Såvidt jeg husker var Hughton en av grunnene til at han valgte oss. Hva med Taylor og kontrakt? Å innføre nye bølger nok en gang... Krysser fingrene for at lagmoralen ikke tar en "ballongferd"...

Var akkurat det jeg trengte etter gårsdagens oppvisning...

Kva med Carroll? Enrique? Tiote? Er ikkje so mykje meir sirkus so skal til før alle dei beste vil vekk. Og det skjønnar eg godt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #340 på: 06. Des. 2010, 15:56 »
Hva faen!? Hvem faen skal erstatte ham!?!?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 06. Des. 2010, 15:56 »
Herre min hatt. For et ekstremt tafatt opplegg!
Nei.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #342 på: 06. Des. 2010, 15:57 »
Tipper forøvrig at Martin O'Neill blir klar i løpet av kort tid nå, men skulle MYE heller fortsatt med Hughton. Hvor mange managare tipper dere vi ender opp med totalt denne sesongen??? jeg tipper 10! Jævla sirkus ass!
O'Neill som sa opp i Villa fordi han ikke fikk bruke nok penger, og fikk beskjed om å satse på akademiet? Passer jo perfekt hos oss...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #343 på: 06. Des. 2010, 15:57 »
Er det mulig, nå skjønner jeg virkelig ikke noe? :( >:(
Vet faktisk ikke hva annet jeg skal si enn at dette tror jeg vil gi litt ringvirkninger.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 06. Des. 2010, 15:57 »

Tviler jeg på. O`Neill stakk fra jobben i Villa fordi han følte han manglet støtte i form av transfermidler og handlefrihet innad i klubben.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM