20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #240 på: 25. Juli 2010, 15:37 »
Hodgson får sparken mye tidligere :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #241 på: 28. Aug. 2010, 15:05 »
Chris Hughton bør få en statue uansett hvordan det går videre med klubben! Den jobben han har gjort er helt fantastisk i den viktigste sesongen i Newcastle sin historie (i min periode som newcastle supporter hvertfall :D ) .

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 18. Sep. 2010, 18:21 »
Det morsomme er at vi ikke kommer til PL og kun spiller kranglefotball og lange baller. Hughton har bygget opp et lag med mange strenger å spille på - samt hele tiden vært veldig flink til å styrke deler av laget der vi har hatt mangler. Og måten laget fremstår som en enhet er utrolig morsomt å se på. Hughton blir aldri første manager ut denne sesongen - jeg tviler på at han blir kicka ut med det første overhodet. In Hughton we trust ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 18. Sep. 2010, 18:30 »
Har ikke gitt opp Leon Best helt enda, jeg. Syns han viste lovende takter i oppkjøringa til sesongen, og jeg håper han kan motbevise endel kritikere! Slik jeg ser det ville aldri en mann som Hughton kjøpt Best bare for å kjøpe ham - så jeg gir han enda ut denne sesongen før jeg vil stemple han som en flopp!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 18. Sep. 2010, 19:04 »
Slik jeg ser det så er Best allerede ferdig i Newcastle-trøya. Mtp. at vi spiller 4-5-1 og Carroll er et utvilsomt førstevalg vil det bare bli enda vanskeligere for Best å få spilletid. Tror også Hughton rater Shola og Løvenkrands før Best også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 18. Sep. 2010, 19:05 »
Nå skal det jo sies at Best var særdeles god i Coventry, og banket inn mål på bestilling. Sånn sett er det kanskje ikke så rart at vi kjøpte ham. Og Hughton har nok sett han mye før han bestemte seg for å bruke penger på spilleren. Vi får bare vente og se om han greier å vise hva han kan etter hvert. Han er uansett bare backup, og det er kjekt å ha.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 18. Sep. 2010, 19:08 »
Som ensom spiss anser jeg kanskje Løven som et litt for "lett" valg sammenlignet med Carroll, Shola og Carroll. Vi får se når han er tilbake fra skade - jeg håper han får spille til fordel for Ameobi. Best er langt mer bevegelig enn Ameobi samtidig som han er en stor kar.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 18. Sep. 2010, 19:23 »
Mange skylde CH en unnskyldning etter forrige kamp :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 18. Sep. 2010, 19:32 »
Nå skal det jo sies at Best var særdeles god i Coventry, og banket inn mål på bestilling. Sånn sett er det kanskje ikke så rart at vi kjøpte ham. Og Hughton har nok sett han mye før han bestemte seg for å bruke penger på spilleren. Vi får bare vente og se om han greier å vise hva han kan etter hvert. Han er uansett bare backup, og det er kjekt å ha.

Da bestilte de ikke så altfor mye mål.  ;)

2007?2010    Coventry City    92    (19)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 18. Sep. 2010, 19:35 »
Joda. Men hadde 10 mål da han ankom Newcastle i fjor - og lå vel på topp 5 på poengbørsen elns i serien forrige sesong. Da han kom til oss altså.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 19. Sep. 2010, 00:18 »
Det var først den sesongen da vi kjøpte han at Best begynte å presetere for Coventry. Ble jo også kåret til måendens spiller i Championship og spilte i tillegg for Irland så summen vi betalte kan forsvares. Likevel virker det ikke som Best har mye å tillføre vårt angrep og virker ikke bedre enn Shola, Løvenkrands, Carroll eller Ranger og det burde vi nok funnet ut før vi kjøpte han. Virket som Hughton ville ha inn en ny spiss og da vi ikke fikk Moses måtte vi finne en annen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 19. Sep. 2010, 02:09 »
Ingen tvil om at Hughton har lyktes godt med kjøpene slik det ser ut nå, Tiote viste i dag hva han kan og det lover godt. At Ben Arfa er så bra visste jeg godt fra før, så det er ingen overraskelse at han gjør det bra. Desto morsommere er det at han virker å slå til i PL med en eneste gang!

Hughton skal også ha masse skryt for at han har funnet et system som funker bra. I alle kampene bortsett fra mot Manchester Utd, så har vi vært det beste laget. Vi skaper nok sjanser til å vinne kamper og jeg tror ikke jeg har sett et Newcastle lag i PL noensinne som er så stødige bakover.

Mye takket være Chris Hughton, så er vi tilbake der vi vil være. Ikke minst har han fått frem noen supre spillere i Newcastle, både ved kjøp og ikke minst de spillerene som var i klubben fra før av. Well done!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #252 på: 19. Sep. 2010, 14:09 »
Ingen tvil om at Hughton har lyktes godt med kjøpene slik det ser ut nå, Tiote viste i dag hva han kan og det lover godt. At Ben Arfa er så bra visste jeg godt fra før, så det er ingen overraskelse at han gjør det bra. Desto morsommere er det at han virker å slå til i PL med en eneste gang!

Hughton skal også ha masse skryt for at han har funnet et system som funker bra. I alle kampene bortsett fra mot Manchester Utd, så har vi vært det beste laget. Vi skaper nok sjanser til å vinne kamper og jeg tror ikke jeg har sett et Newcastle lag i PL noensinne som er så stødige bakover.

Mye takket være Chris Hughton, så er vi tilbake der vi vil være. Ikke minst har han fått frem noen supre spillere i Newcastle, både ved kjøp og ikke minst de spillerene som var i klubben fra før av. Well done!

Vi er stødige bakover men det er bare et spørsmål om tid før Willie lager straffe eller får rødt kort som bakerste mann. Makan til holding har jeg aldri sett. Han er så usikker på farta si at han holder i stykker alle spisser så synlig at han gå på en smell snart. Colo derimot har virkelig hevdet seg i år. En perfekt stopper for oss i år.
Ba Ba Ba!!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 19. Sep. 2010, 14:37 »
Kan være enig at Williamson slet i perioder i kampen mot Everton, men jeg må si at i de andre kampene har han imponert meg veldig. Taklingssterk, gjør ting enkelt og utfyller Colo med at han er veldig god i lufta.  Vi må huske på at de ikke er lenge siden han spilte i League two og dette er hans første kamper i PL. Syntes han har startet overaskende bra.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Okt. 2010, 18:35 »
Jeg er veldig missfornøyd med noen av resultatene vi har hatt i år, men alt i alt så må jeg si at jeg er godt fornøyd med Hughton. Han har klart å få Newcastle til å bli et spillende lag. De kjøpene han har gjort i sommer har gitt oss den kreativiteten vi har savnet de siste årene.

Newcastle spillte ballbestittende fotball imot Man City på bortebane! hvor mange år siden er det vi har hatt mer ball en et av topp 4 lagene på bortebane? Jeg synes det var artig å høre kommentatorn avslutte kampen igår med å si at Newcastle kommer helt klart til å berge plassen. Vi har rotet bort noen viktige poeng sålangt i år, men vi viser kvaliteter som tilsier at vi har et enormt potensiale! :)

Jeg har et håp om at vi skal se litt mer av de talentene som vi har i klubben iløpet av sesongen! Mange av dem viste at de kan holde et greit nivå imot Chelsea. Kjempenysgjerrig på Shane Ferguson som spillte på venstrebacken! Også trenger vi å se gjennombruddet til Harris Vuc! :)
Han kom, ble mett og dett var dett....