20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #225 på: 10. Mai 2010, 20:03 »
Veldig mye enig i det han sier. Det målet han nevner syns jeg også var fantastisk - Nolans heeeerlige innsats, Guthries verdensklassescross og Ameobis perfekte finish! En scorings som på mange måter kjennetegner måte laget vårt fremsto denne sesongen.
Og ja - etter Nottm Foreste var jeg også helt klar over at vi kom til å spille i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 10. Mai 2010, 22:41 »
Jeg må legge til at det er Ryan Taylor som crosser ballen til Shola! Chris Hughton sa feil i intervjuet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 10. Mai 2010, 22:48 »
Pinlig for han og meg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 10. Mai 2010, 22:52 »
Pinlig for han og meg :)

Nja...akkurat den kan du vel gi Chris Hughton skylda for  ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. Mai 2010, 01:23 »
Jeg er også skeptisk til Hughton foran kommende sesong, men slik vil det alltid være med "ferske" managere.
Nå som han har vist at han har ferdigheter som trener i CCC på mange måter så burde han ikke skiftes ut, det vil nok skape mer uro rundt laget tror jeg.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. Mai 2010, 18:33 »
Ser at Hughton er kåret til årets manager i Coca Cola Championship.

Gratulerer, og lykke til neste sesong! :)

http://newutd.no/index.php?option=com_content&view=article&id=2550:arets-manager-chris-hughton&catid=1:siste-nytt

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Mai 2010, 19:57 »
Helt enig i årets mål og årets kamp-høydepunkt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 18. Mai 2010, 23:00 »
Former Republic of Ireland international Hughton took control of the Magpies  at the beginning of the season and brought them back to the Premier League at the first time of asking. Hughton is currently the only black manager across all four divisions.

hehe det er jo litt festlig:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 20. Mai 2010, 13:07 »
Morsomt.

Noe som får meg til å tenke på hvor mange andre svarte managere det egentlig har vært i engelsk fotball? Kan ikke huske særlig mange.
John Barnes har vel forsøkt seg i en bakgårdsklubb, uten videre hell. Paul Ince har hatt blandet suksess. Var vel god i MK Dons, men katastrofal i Blackburn. Har vi flere svarte managere?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 20. Mai 2010, 13:42 »
Han første som var svart manager i ligasystemet døde jo nettopp - og i den sammenheng var jo nettopp Hughton ute å hyllet ham i media. Husker ikke navnet i farta men klubben Macclesfield forbinder jeg med ham av en eller annen grunn.
Så har vi Jean Tigana.
« Siste redigering: 20. Mai 2010, 13:45 av Kristoffer »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 20. Mai 2010, 18:07 »
Keith Aleksander er nok personen du vil frem til.

Chris Houghton er forøvrig ikke den første svarte manageren NUFC har hatt. Ruud Gullit var jo før han, og jeg tror han også var den første svarte manageren i PL. Så har man jo Jean Tigana som er nevnt oppe her.
Paul Ince var jo den første svarte manageren fra England i PL. Lenger ned i divisjonene har jo John Barnes og Keith Curle (god midtstopper som i sin tid ble den dyreste forsvarspilleren i England da han skiftet klubb fra Wimbledon til ManCity) prøvd lykken.

Er det flere jeg ikke har nevnt?

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #236 på: 20. Mai 2010, 21:30 »
Viv Anderson var vel også manager i Barnsley i starten af 90erne, mener jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 20. Mai 2010, 21:39 »
Det kan være. Han var vel den første fargede spilleren på det engelske landslaget. Visste ikke at han hadde vært manager.

Når man uansett summerer opp disse managerne som nå er nevnt så er det ikke mange som har hatt suksess. Blir spennende å se hva CH kan få til nå.

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #238 på: 20. Mai 2010, 21:44 »
Det kan være. Han var vel den første fargede spilleren på det engelske landslaget. Visste ikke at han hadde vært manager.

Når man uansett summerer opp disse managerne som nå er nevnt så er det ikke mange som har hatt suksess. Blir spennende å se hva CH kan få til nå.

Der skal meget til at få mig til at hade Chris Hughton. Det er klart at hvis vores spil bliver helt håbløst, så må han gå, men jeg vil altid være Hughton taknemmelig for hans tid hos os.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.