20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #195 på: 03. April 2010, 23:00 »
Jupp, denne mannen fortjener heder og ære.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 04. April 2010, 03:26 »
Dobbeltsenga har eit ledig parnass for CH.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 04. April 2010, 10:45 »
Det var da voldsomt...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 04. April 2010, 13:13 »
I overkant svulstig ja. "CH har gjort ein meget god jobb. Håper at han tek steget opp til PL-nivå." er vel litt meir passande. Og håper at fansen ikkje snur ryggen til han, når det periodevis vil butte neste år.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. April 2010, 13:17 »
Jeg synes det er flott at Hughton satser på unggutta, og får dyrket frem fremtidige spillere. Iallefall når det nye FIFa reglemtentet får satt deg, tror jeg at vi vinner stort på det. Da blir klubber som Manu, Chelsea og City tape enormt på sin kjøpskultur

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 05. April 2010, 13:02 »
Må ærlig innrømme at jeg idag mener at CH er vår største svakhet før neste sesong. For all del, jeg håper han motbeviser meg, men har ikke den store trua på det. Jeg er også meget redd for at han får en dårlig start og folk begynner å rope om sparken allerede etter noen uker, og da vil jo sirkus Newcastle allerede være igang. Han fortjener sjansen slik det ser ut idag, men jeg mener at han kun skulle fått en kontrakt ut denne sesongen. Jeg ser bare ikke for meg at han er den ledertypen vi trenger, selv om jeg egentlig ikke har noen forutsetninger for å mene det. Håper mine frykter er grunnløse =)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #201 på: 18. April 2010, 01:58 »
http://www.nufcblog.com/2010/04/17/hughton-to-hold-crunch-contract-talks-with-ashley-in-may/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Forlengelse og lønnsøkning for Hughton?

But we would expect the extension to initially be for just one year, so Chris and Colin will have two seasons to prove themselves in the Premiership.

Skal den forlenges, bør det være maks et år til. Jeg er Chris Hughton evig takknemlig for innsatsen hans neste år, men som mange her inne har påpekt, vi har har en sterk stall. Men han har gjort underverker med laget som helhet, og fortjener sjansen neste sesong. Lønnsøkning også. 200k i året er ikke mye for manageren til Newcastle United.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 18. April 2010, 14:38 »
Håper bare dette betyr en intensjon hos Ashley om å satse på Chris Hughton, og at han ikke får panikk hvis vi ligger nederst på tabellen rundt juletider.  Hovedmålet for et nyopprykket lag må uansett være å holde plassen. Og hvis man ikke klarer det, så er det ikke nødvendigvis verdens undergang.

Altså greit nok, for oss vil det være en aldri så liten katastrofe å rykke ned igjen, etter først å ha kommet oss opp. Men skulle vi slite i starten av sesongen, så må man for all del ikke begynne å hive ut Hughton ved første og beste anledning. Det kan vi eventuelt gjøre i april, hvis situasjonen er like håpløs da.

Vi bør ikke gjøre som Hønefoss, å gi treneren tillit for en begrenset periode, i den tro at vi er så mye bedre enn vi er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 18. April 2010, 17:38 »
Liggr vi nederst på tabellen til jul er det all grunn til panikk, og da må Hughton evt. revurderes etter min mening, da må det rett og slett tas grep.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 18. April 2010, 18:01 »
Det er jo mogleg å liggje på 17. plass å ha 6-7 poeng opp til streken, og det er mogleg å liggje nederst med berre eit par poeng opp til 12.-13. plass. Så det nyttar ikkje å sjå så svart og kvitt på det at 20. plass ved juletider nødvendigvis er game over.

Håpar i alle fall at vi kan halde tunga litt beinare i munnen enn vi har gjort dei seinare åra kva managersituasjon angår. Det skal vere nok av kvalitet i laget til at eit par forsterkningar bør gi oss ein god sjanse til å overleve. I tillegg er samhaldet, og ønsket om å revansjere den elendige fjorårssesongen, noko som sikkert kjem til å gjere oss vanskelege å møte.

Dersom Hughton mistar kontrollen over spelargruppa, og at det øvre spelarhierarkiet med Nolan, Smith, Harper (og Butt) slår sprekkjer, har vi umiddelbart eit problem. Eg trur likevel at det fundamentet der er sterkt nok til at, om marginane ikkje skulle vippe vår veg, vi framleis vil vere i stand til å halde hovudet kaldt og fokusere på det som har vore nøkkelen til suksess i år.

Dog veldig spent på kva CH gjer på transfermarknaden. Det blir ikkje alfa og omega, men likefullt ein viktig faktor for kvar vi endar opp på tabellen. Heldigvis har vi mange ting å lokke med i Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 20. April 2010, 00:30 »
Takk Chris Hughton! Ingen Newcastle fans vil noensinne glemme den jobben du har gjort for oss denne sesongen. Håper inderlig at det lykkes for den sympatiske manageren vår i PL neste sesong.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 20. April 2010, 00:44 »
Selv! Vil sende en stor takk til Chris Hughton og den fantastiske jobben han har gjort for oss denne sesongen. Måtte den glade tiden bare vare
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 20. April 2010, 17:08 »
Bare å hylle Hughton. Han var akkurat det vi trengte; greide å sammarbeide med styret, fikk samlet spillergruppen og kjøpte inn yngre kvalitetsspillere (minus Best) som har lyst til å spille for klubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 20. April 2010, 21:08 »
Chris Hughton virker å ha noen av de samme evnene som Sir Bobby Robson i forhold til å kommunisere med spillerne, og få det beste ut av hver enkelt spiller.
Hvis han greier å overføre det han har gjort i Championship til Premier League, så tror jeg vi har brukbare sjanser. Han må i tillegg få et budsjett for sommerens overganger som gjør han i stand til å forsterke laget der det må forsterkes, uten at vi skal handle inn i hytt og pine, spillere som ikke matcher den transferfilosofien vi har hatt denne sesongen.

Chris Hughton har gjort en helt fantastisk jobb denne sesongen, og skal ha all mulig takk og honnør for det. Uansett hva som skjer neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 20. April 2010, 23:02 »
"Several months after arriving at Newcastle United from Villarreal José Enrique joined team-mates on a squad jolly in London. During the course of the day out the left‑back somehow became separated from his colleagues and their privately hired transport. Suddenly stranded, Enrique, who was perfectly sober, eventually made his disconsolate way across the capital to Kings Cross and returned to Tyneside alone by train."

"Fast forward more than two years and the landscape has changed almost beyond recognition. Countless back pages were adorned with images of Enrique being swamped by affectionate team-mates after scoring the second goal in Newcastle's key home win over Nottingham Forest last Monday. Afterwards Chris Hughton's players queued up to express their admiration for the now hugely popular Spaniard."

Kjelde: Guardian-artikkel, 5. april.

--

Dette seier alt om kor mykje betre samhald og fellesskap det er i laget frå då vi sleit mot nedrykk i Premier League. Det er ein jobb å gjere, men vi har alle tiders sjanse til å gjere det som Wolves og ikkje minst Birmingham ser ut til å klare i år.

THERE'S ONLY ONE CHRIS HUGHTON!