20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111421 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #135 på: 11. Nov. 2009, 21:43 »
Situasjonen for Aalesund i cupfinalen var en litt annen enn situasjonen vår mot Sheffield United. Aalesund lå under, men utliknet takket være offensive bytter. Vi ledet allerede på det tidspunktet, og jeg synes vi ble betraktelig mer presset bakover på banen, av å hive innpå alt vi hadde av offensive spillere. Vi fikk heller ikke noe større utbytte av det. Situasjonen forble den samme som før byttene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #136 på: 12. Nov. 2009, 16:38 »
På den annen side var både Ranger og Carroll sentrale i å rydde opp i eget forsvar på cornere osv mot slutten av kampen. Begge store og sterke samt ofte høyest på headinger...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 12. Nov. 2009, 23:12 »
Tanken var i mitt hode helt riktig. Både Ranger og Harewood er spillere som i utgangspunktet er dyktige til å holde på ballen, samt gode duellspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Des. 2009, 18:02 »
Syns det er veldig spesielt at det er så lite klaging over Hughton for øyeblikket? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Des. 2009, 18:07 »
Han gjer ein glimrande jobb!
Er vel lenge sidan pasningspelet har vore like bra som det er nå, tillegg til samholdet i spelergruppa!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Des. 2009, 18:09 »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Des. 2009, 18:10 »
Syns det er veldig spesielt at det er så lite klaging over Hughton for øyeblikket? :D

Er ikke det vanlig?
Det skal ikke mer enn et par tap/poengtap til før kritikken hagler igjen.
Jeg må si jeg er imponert selv, men jeg mener fortsatt det var feil å gi han en kontrakt på 2 år, neste år (forhåpentligvis) i PL blir JÆVLIG tøft og jeg da skulle vi helst hatt en manager med litt mer tyngde etter min mening.
Håper dog jeg tar veldig feil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Des. 2009, 18:11 »
Jada, men jeg syns han vokser med tiden jeg. Syns også hans taktiske disposisjoner har vært spot on siste tiden. Byttene i dag slo også veldig bra an!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 05. Des. 2009, 18:14 »
Helt tydelig at han er i god utvikling som manager. Det beste med Hughton er at han ser ut til å lære av sine feil.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Des. 2009, 18:20 »
Hittil har CH vist seg den kontrakten verdig. Og han verte berre betre og betre :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Des. 2009, 18:22 »
All hail Chris! Han blir, som nemnt ovanfor, berre betre og betre. Eg gidd ikkje å ofre tid på negative tankar om at han kan bli ein lettvektar i PL. Akkurat no kunne eg ikkje tenkt meg nokon andre i managerstolen enn CH!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Des. 2009, 20:07 »
Vel og bra at vi får resultater og spiller god fotball (selv om jeg personlig var meget misfornøyd med den fotballen vi spilte i siste TV-kamp). Men hvis vi spiller bra fotball alle de kampene vi ikke er på TV, så greit nok.

Og ja, han skal ha ros for at han ser ut til å lære mens han går. Eller learning by doing, for å si det på godt norsk.

Men det er fremdeles ikke sånn at jeg går rundt og takker Herren for at Chris Hughton og bare, bare han er vår manager. Jeg hadde gladelig sett Alan Shearer eller en klassemanager i stolen til Hughton, selv om vi gjør det så bra som vi gjør det for øyeblikket.

Jeg mener fremdeles at Chris Hughton ikke er et manageremne, og jeg tror fremdeles at livet i PL ikke vil være i nærheten like morsomt som det livet vi lever nå. Det er et ubestridelig faktum at motstanden i Wankership ikke er i nærheten av det den ville ha vært i Premiership.

Når alle andre er så ubestridt positive ser jeg det som min fordømte plikt å være negativ. Jeg har til gode å se den fantastiske fotballen det snakkes om, jeg synes de taktiske disposisjonene har blitt bedre, men sitter fremdeles igjen som et spørsmålstegn enkelte ganger, og jeg mener fremdeles at Nile Ranger ikke blir en bedre fotballspiller av å sitte på benken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 06. Des. 2009, 10:15 »
Jeg sliter fremdeles med å se hvorfor Shearer skulle vært et bedre valg. Han har jo aldri oppnådd noe. Det eneste han har er et navn og jeg synes faktisk det begynner å bli på grensen til latterlig at det skal være så mye bedre med ham enn en som vinner månedens manager-priser hver måned og leder serien for oss.

Folk klaget tidligere i år på at vi var altfor dårlige og kanskje rykket ned en gang til. Når vi nå spiller bra og leder er det fordi vi har et uslåelig lag, det henger jo ikke sammen!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 06. Des. 2009, 10:22 »
Jeg sliter fremdeles med å se hvorfor Shearer skulle vært et bedre valg. Han har jo aldri oppnådd noe. Det eneste han har er et navn og jeg synes faktisk det begynner å bli på grensen til latterlig at det skal være så mye bedre med ham enn en som vinner månedens manager-priser hver måned og leder serien for oss.

Folk klaget tidligere i år på at vi var altfor dårlige og kanskje rykket ned en gang til. Når vi nå spiller bra og leder er det fordi vi har et uslåelig lag, det henger jo ikke sammen!
Helt enig. Jeg fatter fortsatt meg ikke på dem som mener Shearer med null erfaring skulle ha klart å snu dette. At Shearer er Shearer er uansett ikke et gyldig argument, synes jeg. Det hjelper så lite å ha vært stor på banen når du mangler kompetanse og ikke minst erfaring

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 06. Des. 2009, 11:58 »
Når alle andre er så ubestridt positive ser jeg det som min fordømte plikt å være negativ. Jeg har til gode å se den fantastiske fotballen det snakkes om.

Sier vel egentlig seg selv at NUFC ikke spiller dårlig fotball når vi leder serien med 4 poeng og forspranget ned til 3. plassen er 10 poeng.
NUFC er også i en klasse for seg selv når det gjelder det defensive denne sesongen. Ingen andre klubber er i nærheten av å ha sluppet inn like lite mål som det CH og NUFC har gjort. Er også bare 3 lag som har puttet mer enn NUFC.
Dette kan du kverulere så mye du vil på, men enhver person med litt eller mer peiling på fotball vet at man ikke har oppnådd dette med kun flaks.

På en annen side er det litt svakt av Houghton å ikke tenke mer frem mot neste sesong. At fokuset skal være på opprykk er jo en selvfølge, men jeg synes han bør signere bedre spillere på lengre kontrakter, eller "matche" våre yngre spillere som allerede er i klubben. Er redd for at spillere som Simpson, Pancrate, Harewood, Zurab, osv ikke holder jevnt over PL nivå.
Dette kan også være det som kan komme til å felle Houghton. Om han skulle klare å føre klubben tilbake til PL, men at resultatene der uteblir, er det kort vei å gå før oppsigelsen ligger på pulten hans. Sånn sett var det å gi CH en 2 års kontrakt et smart trekk. Da må han også imponere i PL fra første spark på ballen, om ikke er det ikke så altfor dyrt å kvitte seg med han.
« Siste redigering: 06. Des. 2009, 12:02 av Frode »