20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111905 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #45 på: 06. Okt. 2009, 15:46 »
Gratulerer CH, dette har du fortjent.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 06. Okt. 2009, 18:25 »
For det første; Shearer ER ei legende, så det ville vært noe annet ;-)

Og lgrinde; ingen har sagt at CH ikke er en god trener på feltet. Jeg snakket om i kamp. I tillegg har vi vel kvittet oss med mye daukjøtt, og fått inn noen sultne unggutter - men mest av alt så har vi har vi hatt litt flyt, og da går gjerne ting litt av seg selv. Da tregner man ikke ledelse i samme grad fra benken.

Og det finst ingen kobling mellom treningsfelt og kamp?! Skal ikkje påstå eg er ein ekspert på område og veit detaljar, men kan teinka meg at eit fotballag trenar på treningsfeltet det dei vil få til i kamp. Flyten har ikkje komme av seg sjølv, så noko har nok CH og Calderwod gjort.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Okt. 2009, 18:56 »
At han fikk den første er fair enough, men den andre er vell litt mer uforståelig

Hvorfor det?
Vi er fremdeles på toppen av formstatistikken, tabellen toppen vi framdeles, ingen er i nærheten av å ha sluppet inn færre mål enn oss og kun 2 lag har putta mer.
Dette på toppen av at vi solgte ikke mindre enn rundt 15 (veldig mange førstelagspillere) spillere og har nå den siste mnd også hatt en del skader i troppen. Ameobi, Enrique, Barton, Jonas, Coloccini, + +

CH og CC fortjener (ihvertfall foreløpig) all den positive omtalen de får.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Okt. 2009, 19:45 »
Ser litt rundt på ulike lags resultater i september, og det er mye ustabilt. Vi har et tap og en uavgjort i september. Uansett litt merkelig at det er nok for en serieleder til å ta heim månedens manager.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Okt. 2009, 18:11 »
For det første; Shearer ER ei legende, så det ville vært noe annet ;-)

Og lgrinde; ingen har sagt at CH ikke er en god trener på feltet. Jeg snakket om i kamp. I tillegg har vi vel kvittet oss med mye daukjøtt, og fått inn noen sultne unggutter - men mest av alt så har vi har vi hatt litt flyt, og da går gjerne ting litt av seg selv. Da tregner man ikke ledelse i samme grad fra benken.

Og det finst ingen kobling mellom treningsfelt og kamp?! Skal ikkje påstå eg er ein ekspert på område og veit detaljar, men kan teinka meg at eit fotballag trenar på treningsfeltet det dei vil få til i kamp. Flyten har ikkje komme av seg sjølv, så noko har nok CH og Calderwod gjort.

KAn du si meg hva de trener p[, s[ skal jeg si deg om det lykkes eller ikke... *rare spesialtegn p[ forumet i dag forresten. '[ blir jo helt sn[le... >/(

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Okt. 2009, 19:06 »
Er det mulig å være så hjernedød? Eg begynner å tvile, skulle tru han gjer alt for å ødelegge klubben som "hevn" mot fansen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Okt. 2009, 19:09 »
"Å hente Shearer til klubben er min klokeste avgjørelse."

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Okt. 2009, 21:04 »
han hater tydeligvis å gjøre kloke avgjørelser...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #54 på: 19. Okt. 2009, 21:35 »
Å evt hente Shearer nå ville kanskje skapt uro og ubalanse i klubben. Det kunne vært lurt å la hughton ha ansvaret ut sesongen. Men at han skal ha ansvaret videre derfra er helt tragisk.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Okt. 2009, 21:39 »
Vanskelig å ta Ashley på at han vil ansette CH som manager på permanent basis. Han har vunnet prisen som mnd manager i 2 av 3 ganger og har gjort det bra hittil.

Siste kampers dårlige resultater kan meget så godt være større skadeplager på de få viktige spillerne vi har. Forrige kamp var jo f.eks. begge midtstopperne innleide på korttids kontrakter.

Kenneth, man kan jo ikke sparke Houghton etter endt sesong om den skulle ende med suksess og direkte opprykk. Om han skal få fortsette er noe resultatene bør avgjøre.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Okt. 2009, 22:30 »
Vanskelig å ta Ashley på at han vil ansette CH som manager på permanent basis. Han har vunnet prisen som mnd manager i 2 av 3 ganger og har gjort det bra hittil.

Siste kampers dårlige resultater kan meget så godt være større skadeplager på de få viktige spillerne vi har. Forrige kamp var jo f.eks. begge midtstopperne innleide på korttids kontrakter.

Kenneth, man kan jo ikke sparke Houghton etter endt sesong om den skulle ende med suksess og direkte opprykk. Om han skal få fortsette er noe resultatene bør avgjøre.
Jeg er ofte enig med deg Frode, men denne gangen er jeg så langt fra enig som jeg kan få blitt. CH har blitt manager of the month to ganger, begge gangene på grunn av spillermateriellet. Han har ikke greid å sette noe mønster å spille etter, og det må en god manager greie, selv med skader og suspensjoner. Hva er det som gjør gode lag gode? Jo; en kombinasjon av gode spillere, og et system som de fungerer i. Vi har store og sterke spillere på topp, men hvor mange innlegg får vi inn i boksen per kamp? (Og da snakker jeg ikke om polere fra midtbanen, men innlegg fra kanten) Ser vi overhodet forsøk på å komme rundt på kant? NEI! Hvorfor? - fordi Hughton feiler med å gi oss et offensivt spillemønster...

Tror dere alle spillerne våre er fullstendig blottet for offensive gener? Svaret er selvfølgelig nei, men det er ingen løp å slå ballen på, alle bare sirkler på må-få i og rundt midtbanen, og spiller på tvers før vi poler frem til Carroll eller harepikken Marlon.

Nei; jeg legger meg ned og griner hvis CH får noe mer enn denne sesongen som manager.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Okt. 2009, 22:57 »
Det som er så dumt med å ha Hughton denne sesongen er at om vi skulle klare å rykke opp har vi kasta vekk en sjanse til å lære det grunleggande, pasningsspel, taktikk, plan osv som vi kunne tatt med oss opp igjen til PL så vi hadde noko å bygge på. Det er noko vi har mangla helt sidan Robson fekk fyken.

Hughton som har gjort ein god jobb tatt alt i betraktning, er ingen manager som er i stand til å utvikle dette, og det som kjem til å skje om vi skulle rykke opp er at vi enten må begynne på nytt igjen med en ny manager før sesongen, eller vi beholder Hughton som garantert vil feile og få sparken ut i neste sesong. Det held ikkje med planlaus fotball om vi skal klare oss i PL neste sesong, og eg er redd det ikkje held med planlaus fotnall i CC denne sesongen heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 19. Okt. 2009, 23:01 »
Flott innlegg, Bjørni! 100% enig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 20. Okt. 2009, 00:59 »
TJA, jeg er ikke så bombastisk som noen av partene. Det er vanskelig å bombardere med innlegg fra kant - Jonas er ikke så god, ei heller Løvenkrands eller Guthrie. Vi er rett og slett et lag uten en eneste god ving etter at Duff forsvant, det nærmeste er Ryan Taylor, og vi har derfor vært best de kampene han har spilt høyreving.
Videre vil jeg påstå vi også spiller mye på targetman, hvor midtbanepillere som Nolan og Guthries skal plukke nedfallsfruktene rundt. Jeg syns også vi kan skylde mye på selvtillit. Selv om vi har hatt vansker med å skape sjanser i noen kamper, har vi vært gode i possesion - og tidvis spilt ut motstandere på dette.

Chris Hughton har blitt manager of the month to ganger fordi han har vært med på at Newcastle har vært bestelaget i CCC i de to månedene. Det var det ingen som trodde på forhånd, og selv om vi da var forholdsvis heldige med skader, kan ikke det sies å være grunnen alene. Nå har vi derimot slitt med skader, og alle var på forhånd enig i at vi kom til å slite dersom vi fikk bare noen få skader på nøkkelspillere. Så dårlig er faktisk bredden i stallen vår.
Jeg vil heller ikke ha Hughton med videre i utgangspunktet, men jeg holder meg enda for god for å dømme han nord og ned etter at den forventa nedturen nå kom. Jeg vil først se hvordan vi kommer ut av den nedturen, eventuelt om vi kommer ut av den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida