20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #30 på: 08. Sep. 2009, 17:30 »
Bare for å fortsette diskusjonen som ble påbegynt i den tråden som sannsynligvis vil bli avlivet ganske fort, så mener jeg ingen har gjort seg mer fortjent til tittelen manager of the month enn Chris Hughton. Vi leder tabellen, for søttan. Vi har ikke sluppet inn mål på hjemmebane. Vi har vunnet fire av fem mulige kamper. Vi har ikke tapt en eneste kamp. Ingen har bedre målforskjell enn oss. Vi har hatt et tøffere kampprogram enn våre konkurrenter.

Men jeg forventer at Di Matteo, Blackwell eller Irvine får prisen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 08. Sep. 2009, 18:35 »
Jeg har som dere alle vet vært en av CH sterkeste kritikere, men jeg mener han har gjort en del gode ting de siste kampene som han virkelig fortjener skryt for. Ikke minst valgene som ble gjort mot chester fortjener virkelig høylytt applaus. Og da tenker på bruken av Ranger på topp, og at han viste guts og ga 3 yngre spillere muligheten på slutten av kampen, selv om vi bare ledet 1-0. Å gi de unge muligheten til 1.lagsspill vil være en faktor som virkelig vil tjene castle på lang sikt.

Men hvis han nå presterer å sette inn Buttfucker på midten igjen, til tross for at midtbanen vår har prestert over all forventning, så tar jeg tilbake all ros. Som jeg har sagt mange ganger før er Butt alt for gammel og vi bør bruke tiden vi har i Wanker til å spille ungdommen gode. Jeg mener det er på grensen til skandale å bruke butt nå. Jeg mener han kun bør brukes hvis Smith blir skadet.

DO NOT CHANGE A WINNING TEAM!

AK84

• Supersub
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Sep. 2009, 19:42 »
Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri hadde trodd at det skulle skje. Det gjør jo det hele bare enda bedre! Vel fortjent  :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Sep. 2009, 23:57 »
Hughton har gjort en fantastisk jobb! Den skal han beholde med mindre resultatene uteblir denne sesongen. Fortsetter han som han har gjort i starten av denne sesongen er jeg overbevist om at han kan bli en god leder for Newcastle! Alle store managere må jo starte en plass, hvorfor skal ikke Hughton kunne bli stor?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Okt. 2009, 13:38 »
Månedens manager igjen. Bare å hylle jobben Hughton har gjort.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1816524,00.html

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Okt. 2009, 13:45 »
Fantastikk at Hughton får den æren han fortjener. Unnar han alt positivt som går hannes vei.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Okt. 2009, 15:48 »
Gratulerer! ;D Vel fortjent

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Okt. 2009, 20:24 »
Jeg skal ikke ta gleden fra noen, men jeg skjønner ikke bæret av hvorfor han får denne utmerkelsen. Jeg tror vi hadde fått samme resultatene om vi hadde satt en sveiseblind sherpa som caretaker. Det er spillerstallen som har gjort jobben så langt; i mine øyne vel og merke.

En god manager skal jo legge et spillemønster som åpner opp motstanderen, eller som får det beste ut av spillermaterialet han har tilgjengelig. Kan vi si det om Hughton?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Okt. 2009, 21:09 »
Jeg er enig i at du har et poeng Bjørni. Men som jeg har nevnt i mitt innlegg ovenfor har CH begynt å gjøre noe som var fraværende i forrige sesong. Når laget nå gjør det dårlig, er han mindre redd for å ta initiativ ved å sette innpå andre spillere. F.eks ut med Butt og inn med Jonas mot Bristol. Og i tillegg kjørte han et ungt lag i ligacupen og har gutsa på Ranger. Forrige sesong var slike initiativ fraværende. Og denne forandringen fortjener han honnør for. Selv om han også drar nytte av at castle, til tross for alle salgene, på papiret har en sterkere stall en de fleste andre wankerlag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Okt. 2009, 09:56 »
Jeg skal ikke ta gleden fra noen, men jeg skjønner ikke bæret av hvorfor han får denne utmerkelsen. Jeg tror vi hadde fått samme resultatene om vi hadde satt en sveiseblind sherpa som caretaker. Det er spillerstallen som har gjort jobben så langt; i mine øyne vel og merke.

En god manager skal jo legge et spillemønster som åpner opp motstanderen, eller som får det beste ut av spillermaterialet han har tilgjengelig. Kan vi si det om Hughton?

Så alle spelarane har kvar for seg gått i seg sjølv frå forrige sesong og plutsleg begynt kjempa og ofra seg samen som eit lag? Og på treningane så veit alle sjølv kva dei skal gjera så dei treng igrunn ingen trenar eller manager som styrer dei? Eg er eining i at CH ikkje har innprenta noko spesielt spelemønster, men det er jo heilt klart at han har ein meining om korleis vi skal spela. Er vel ein grunn til at CH aldri verte noko fast manager, men er best som trenar/assistent. Men eg skjønnar ikkje kvifor han ikkje skal få noko av æra for at vi toppar tabellen. Hadde det vore Shearer det var snakk om så trur eg pipa di hadde hatt ein anna lyd ;)

Og no har eg ikkje teke med noko om arbeidsforholda til CH (les eigar).
« Siste redigering: 06. Okt. 2009, 10:00 av lgrinde »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Okt. 2009, 11:27 »

Så alle spelarane har kvar for seg gått i seg sjølv frå forrige sesong og plutsleg begynt kjempa og ofra seg samen som eit lag? Og på treningane så veit alle sjølv kva dei skal gjera så dei treng igrunn ingen trenar eller manager som styrer dei? Eg er eining i at CH ikkje har innprenta noko spesielt spelemønster, men det er jo heilt klart at han har ein meining om korleis vi skal spela. Er vel ein grunn til at CH aldri verte noko fast manager, men er best som trenar/assistent. Men eg skjønnar ikkje kvifor han ikkje skal få noko av æra for at vi toppar tabellen. Hadde det vore Shearer det var snakk om så trur eg pipa di hadde hatt ein anna lyd ;)

Og no har eg ikkje teke med noko om arbeidsforholda til CH (les eigar).

Eg tror at CH har hatt ei veldig takknemmelig gruppe med spillere å jobbe med. Etter at vi fikk en såpass bra start, så tror vi vi har surfet videre på en bølge. Men når det er sagt, så virker det som at CH har lagt veldig stor vekt på å banke inn i hodet på spillerne at CCC ikke er noe walk in the park. Det skal han ha all ære for. Er forresten helt enig i det siste du skriver. Hadde det vert Shearer, så ville han fått legendestatus, også som manager.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Okt. 2009, 12:43 »
For det første; Shearer ER ei legende, så det ville vært noe annet ;-)

Og lgrinde; ingen har sagt at CH ikke er en god trener på feltet. Jeg snakket om i kamp. I tillegg har vi vel kvittet oss med mye daukjøtt, og fått inn noen sultne unggutter - men mest av alt så har vi har vi hatt litt flyt, og da går gjerne ting litt av seg selv. Da tregner man ikke ledelse i samme grad fra benken.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #43 på: 06. Okt. 2009, 12:55 »
At han fikk den første er fair enough, men den andre er vell litt mer uforståelig

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Okt. 2009, 14:21 »
For det første; Shearer ER ei legende, så det ville vært noe annet ;-)

Og lgrinde; ingen har sagt at CH ikke er en god trener på feltet. Jeg snakket om i kamp. I tillegg har vi vel kvittet oss med mye daukjøtt, og fått inn noen sultne unggutter - men mest av alt så har vi har vi hatt litt flyt, og da går gjerne ting litt av seg selv. Da tregner man ikke ledelse i samme grad fra benken.

Hadde du tatt deg litt mer tid til å lese, hadde du sikkert sett at eg skreiv " legendestatus, også som manager"  ;)