20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 152862 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #1095 på: 15. Nov. 2008, 12:05 »
Hadde heller teke Trond Olsen eller Ødegaard.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 17. Nov. 2008, 18:22 »
Ryktes at Nilsen har fått et tilbud fra Brann og har ut uken å bestemme seg på. Nå vet jeg ikke hvor mange kandidater de har pløyet seg gjennom før de har måttet ta til takke med eksTIL-treneren, men vet ihvertfall om tre. Har nok ikke godt helt Branns vei denne trenerjakten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 17. Nov. 2008, 18:28 »
Håper bare Nilsen sier nei.
Sier han ja, er det fare på ferde.

Selvfølgelig har han fått et tilbud fra Brann-ledelsen. Han var jo på Brann Stadion i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 17. Nov. 2008, 19:08 »
Det går faktisk an å være på jobbintervju uten å få jobbtilbud. Bech var på intervju til samme jobb for et par dager siden, jeg tviler på at begge to får tilbudet...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 19. Nov. 2008, 14:35 »
Glimt får nok en trønder inn i stallen. Stoppertalentet Karl Morten Eek som var ønsket av andre TL-lag kommer fra Steinkjer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 19. Nov. 2008, 19:19 »
Mener å ha lest noen diskusjoner om Eek i forbindelse med Rosenborg også. Men at han drar til Bodø kan ingen klandre ham for. Bedre utviklingsmuligheter der, enn i Trondheim. Og det er mye bedre å dra til Bodø enn til noe annet lag i TL.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 19. Nov. 2008, 21:05 »
Og det er mye bedre å dra til Bodø enn til noe annet lag i TL.
Fordi?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 19. Nov. 2008, 21:22 »
Japp, blant annet var RBK og Moille interessert i å komme til Glimt.
Glimt er dyktige på talentutvikling, og Eek vil få tid og tillit på seg. Skulle han dratt til RBK hadde han fått det langt tøffere. Spennende dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 20. Nov. 2008, 18:40 »
Og det er mye bedre å dra til Bodø enn til noe annet lag i TL.
Fordi?
Fordi Glimt er veldig dyktige på talentutvikling. Og fordi han i Glimt får en meget dyktig trener, som er veldig flink med unge spillere.

Og ikke minst fordi Glimt er et langt mer spiselig alternativ til RBK enn noen annen norsk klubb.
Også veldig godt å se at ikke alle fotballspillere i Steinkjer er Moille-supportere (Rune Ertsås, Petter Chr. Singsaas).

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 20. Nov. 2008, 20:29 »
Brann har valgt Nilsen fremfor Bech, og det er nå opp til han å takke ja eller nei til trenerjobben. Tipper Nilsen tar en avgjørelse i morgen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 21. Nov. 2008, 12:34 »
Da har Steinar Nilsen skrevet under en treårskontrakt med Brann.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 21. Nov. 2008, 13:35 »
Tror det var et godt trekk fra Brann. Situasjonen minner meg på at selv blinde høns kan finne korn. Er vel det første riktige Roald Bruun Hansen har gjort?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 22. Nov. 2008, 00:11 »
Men med Roald Bruun-Hansen er det jo bare et spørsmålstegn før Brann er seg selv lik igjen. Hvis Nilsen oppnår suksess med Brann blir han jo kastet ut derfra på ett, to, tre. Det samme skjer jo hvis det går fullstendig på tverke.
Et par sesonger og Nilsen er arbeidsløs pga borgerkrig i Bergen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1108 på: 22. Nov. 2008, 15:34 »
Jeg må innrømme at det blir vanskelig å se Nilsen lede et annet norsk lag enn Tromsø, men nå vil jeg nok ha et norsk "reserve-lag". Vil nok følge litt ekstra med på SK Brann nå. Gratulere Bergen med et meget smart valg.

Eneste som kan hjelpe på den lille sårheten jeg nå føler, er at ryktene om at Høgmo er på vei tilbake til Tromsø er riktig. Gleder meg til å se et nytt TIL ala det laget Høgmo ledet sist.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 22. Nov. 2008, 18:43 »
hVIS  Nilsen får suksess i Bergen, så vil jeg ha han inn for Åge Hareide, nå vil Åge sitte ut sesongen...

Klarer Nilsen å gjøre Brann til et topplag igjenn, så tror jeg han klarer alt!:D Heia Steinar!

men en ting skal være sagt om Steinar, han er en surk kuk av dimensjoner, han har brukt mesteparten av sesongen å klage på manglende støtte på tribunen. Mangel på oppmøte.
Han kom, ble mett og dett var dett....