20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #1035 på: 02. Nov. 2008, 19:49 »
Rune "landslaget-mej-i-ræva" Jarstein! Oppskrytt tabbe-keeper.
Herligt med Trond Olsen i storform!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 02. Nov. 2008, 20:10 »
Haha, godt med RBK på ræva ut av all Europacup-diskusjon i siste serierunde!  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 02. Nov. 2008, 20:19 »
Fy faen, jeg driter faktisk i at vi ikke fikk bronsjen - denne seieren mot RBK har jeg venta på så ufattelig lenge. Nå må Trond Olsen inn på landslaget, fantastisk spiller! Jeg er i lykkerus nå! Så må jeg få gratulerer Ulf med bronsje!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 02. Nov. 2008, 20:28 »
Hadde Olsen spelt på f.eks Vålerenga hadde han vore på landslaget for lengst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 02. Nov. 2008, 20:35 »
Selvfølgelig. Det begynner å bli uforsvarlig at Olsen utelates. En spiller som uansett kan bidra enten med mål eller assists, selv på dårlige dager. Han var vel gjerne nærmere landslaget som 2. lagsspiller i LSK.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1040 på: 02. Nov. 2008, 20:48 »
Fy faen, jeg driter faktisk i at vi ikke fikk bronsjen - denne seieren mot RBK har jeg venta på så ufattelig lenge. Nå må Trond Olsen inn på landslaget, fantastisk spiller! Jeg er i lykkerus nå! Så må jeg få gratulerer Ulf med bronsje!
Takk for den. Gratulere med en meget sterk sesong, og med "hjelpen" i siste serie omgang - selv om vi avgjorde alt selv med solid innsats. Er i sinnsyk lykkerus no!!!

Edit:
Forventer også å se Trond Olsen i landslaget snart, i allefall vesst lillebror Riise er eneste alternativ på høyre kant!
« Siste redigering: 02. Nov. 2008, 20:52 av Ulf »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 02. Nov. 2008, 21:54 »
Når er kvalikkampane?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1042 på: 02. Nov. 2008, 21:59 »
første er vel neste lørdag antar jeg.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1043 på: 02. Nov. 2008, 22:10 »
Litt off topic, men etter å ha sendt  melding til min gode venn i Newcastle om Tromsø's kvalifikasjon til Europa kom det gledesytringer i retur, samt en kommentar angående vårt felles lag Newcastle's sjanser til Europa neste år....

Sitat fra: Jeff Moffitt
If we play in Europe it will be Cardiff away in Championship

Selv om det er en del sannhet i det, måtte jeg strekke litt på smilebåndet likevel :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 02. Nov. 2008, 22:13 »
Rekdal nevnte vel neste lørdag mest sannsynlig. Kampen går ihvertfall på Fosshaugane, kjem til å bli so nervøs, savna et godt gammaldags fullsatt fosshaugane :). Håpar egentlig på uavgjort i første kamp, så vi slepper å reise til Åleby for å forsvare en ledelse.

Er helt utrulig at det skal gå bra med et lag eg held med, så forventa jo egentlig tap, men har trua. Mest redd for Aarøy, men føler Sogndal har ihvertfall et nesten like bra lag. Huff nei dette blir spennande!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1045 på: 02. Nov. 2008, 23:14 »
For en HÆRLIG dag. Dette var jævli deilig. Alltid hyggelig at Glimt gjør det bra, så lenge de kommer bak TIL. En stor dag for nordnorsk fotball! Nå blir det gøy å følge TIL på nye eventyr i Europa.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 02. Nov. 2008, 23:41 »
Rekdal nevnte vel neste lørdag mest sannsynlig. Kampen går ihvertfall på Fosshaugane, kjem til å bli so nervøs, savna et godt gammaldags fullsatt fosshaugane :). Håpar egentlig på uavgjort i første kamp, så vi slepper å reise til Åleby for å forsvare en ledelse.

Er helt utrulig at det skal gå bra med et lag eg held med, så forventa jo egentlig tap, men har trua. Mest redd for Aarøy, men føler Sogndal har ihvertfall et nesten like bra lag. Huff nei dette blir spennande!

Ha trui på at Sogndal skal greie dette :) Neste helg er eg i London, Newcastle-kamp søndag. Går vel bedre med sogndal enn newcastle skal du sjå...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 02. Nov. 2008, 23:51 »
Håper Sogndal utretter nok et kvalikk-mirakel. Var utrolig morsomt med Sogndal i Tippeligaen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 03. Nov. 2008, 19:22 »
Aalesund er på ingen måte min favoritt-klubb, og Kjetil Rekdal er irriterende, men om Sogndal er så mye bedre er jeg ikke sikker på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Stian89

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 03. Nov. 2008, 19:59 »
Uff, det ble en helt sinnsykt flau avslutning for Rosenborg. Jeg hadde troen på Europa til neste år...  :(