20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #300 på: 20. April 2008, 20:07 »
Gratulere til alle siddiser, meget sterkt resultat! Var nok heldig i allefall i første omgang, men nå har det jo aldri vært forbudt i fotball heller da. Nok en gang, Gratulere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 20. April 2008, 20:26 »
MOA!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #302 på: 20. April 2008, 20:54 »
Dommerstanden i Norge fornekter seg ikke...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 20. April 2008, 20:57 »
Fy faen så jeg hater dommere. De er faen meg jordas avskum. En gjeng tapere som enten ble mobba i barndommen eller var så rævva til å spille fotball (mest trolig begge deler), og dermed blir dommere for å hevne seg på alle som var bedre enn dem til å spille fotball. Max 1 av 10 dommere er både dyktige og hyggelige...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 20. April 2008, 21:08 »
Dommerstanden i Norge fornekter seg ikke...

Hehe vil vel heller sei Svein Oddvar fornekter seg ikkje  :P Som sagt den maen mangler basiske fotballferdigheter og det er skremmende han var fxs 4 dommer under manus siste cl kamp.

plebbster

• Gjest
« Svar #305 på: 20. April 2008, 21:56 »
Gjennomført deilig at vålerenga ikke vinner.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 20. April 2008, 22:50 »
Gjennomført deilig at vålerenga ikke vinner.
Enig. Like deilig som at ikke Brann vinner.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 21. April 2008, 10:42 »
Fy faen så jeg hater dommere. De er faen meg jordas avskum. En gjeng tapere som enten ble mobba i barndommen eller var så rævva til å spille fotball (mest trolig begge deler), og dermed blir dommere for å hevne seg på alle som var bedre enn dem til å spille fotball. Max 1 av 10 dommere er både dyktige og hyggelige...

Får håpe det ikke gjelder for de av oss som ikke er i Tippeligaen da :P selv om jeg også har opplevd å fått slengt en del dritt i lavere divisjoner.

Kone skulle selvfølgelig ikke ha rødt kort i går, like lite som Traore og Stoor skulle hatt sine gule. Horribel dømming av Moen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 21. April 2008, 11:59 »
Jeg har et generelt hat til de fleste dommere jeg har vært borti. Finnes selvsagt noen flinke dommere, med godt humør og et glimt i øyet, men stort sett er mitt inntrykk at dommere er noen idioter med en sykt trang til å vise at  de er sjef...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 21. April 2008, 13:02 »
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/norwaycup/article1410748.ece

Kjent dommer hjemme!
Den historien vandra jo gjennom hvert eneste riksmedia, og for å si det slik, det er ikke første gang han har fått kjent en knyttneve. I køen til gatekjøkkenet hjemme ble han tilfeldigvis også nedslått!
Mannen er forøvrig LFC- og TIL-fan, hvilket ikke gjør saken bedre!  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 21. April 2008, 14:30 »

Jaja isåfall støtter eg det dommerne fullt ut.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #311 på: 21. April 2008, 18:19 »
Jeg vet om to dommere jeg liker. Collia (selvsagt) og Terje Hauge. Terje Hauge er en utrolig grei mann, og er en god dommer.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 21. April 2008, 21:21 »
Litt surt å tape i Fredrikstad, selv om det overhodet ikke er verdens undergang. Dog er det surt da vi er det klart beste laget i førsteomgang.
Svært skuffende at vi faller så vannvittig i kvalitet i andreomgang, og ekstra surt er det at begge FFKs mål kommer like etter at vi har blåst to store sjanser.
Martins er nok engang strålende, og Olsen er svært livlig langs venstrekanten. Berg spiller milevis under pari, gjelder forsåvidt begge to, og Sørensen er ikke matchfit enda.
Men, gratulerer Daniel, det var vel strengt tatt en fortjent seier dere fikk. Når vi ikke klarer benytte oss bedre av de sjansene vi får på bortebane, så vil det ende slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 21. April 2008, 22:29 »
Takk for det. Enig med deg at det var en fortjent seier. Første omgang var forferdelig og ble avsluttet med pipekonsert ala St. James Park. Heldigvis gjorde Grönis to geniale bytter ved å sette inn Kvisvik og Tegström. Det avgjorde matchen føler jeg.

Bodø/Glimt var absolutt ikke dårlige og jeg satt med hjerte i halsen hver gang Olsen kom på kanten og en sulten Martins lå klar i midten.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 21. April 2008, 22:32 »
Kvisvik hadde nok eit genialt innhopp.