20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 152340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #285 på: 19. April 2008, 21:45 »
Stabæk - JA
Viking - Neppe

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. April 2008, 23:00 »
Det er igrunn litt morsomt å tenke på at Stabæk forrige helg var svært lykkelige etter å ha fått med seg et poeng fra Apsmyra.
Denne sesongen kan jo bli styggjevn over hele linja!
Tror forøvrig Viking kan være med der oppe å kjempe. Spillemessig har de vel på ingen måte imponert stort, men de har da også masser å gå på, og svært mye kvalitet i laget. Bør fortsatt så absolutt regnes med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 19. April 2008, 23:06 »
Blir veldig jevnt i år ja, men jeg tror fortsatt RBK vinner til slutt. Viking tror jeg skal være fornøyd om de tar medalje....Hvis jeg skal tippe de fire øverste nå, så vil jeg si RBK, Stabæk, Brann og Vålerenga. Husk!! Dette er bare den fjerde serierunden!! Brann kommer, det er så utrolig mye kvalitet der...det samme gjelder RBK som jeg mener har den best potensielle 11'eren..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 20. April 2008, 00:22 »
Deilig med en fredelig kveld i Bergen :) Hører ingen gullet ska hem sanger fra gata :D

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #289 på: 20. April 2008, 00:37 »
Blir veldig jevnt i år ja, men jeg tror fortsatt RBK vinner til slutt. Viking tror jeg skal være fornøyd om de tar medalje....Hvis jeg skal tippe de fire øverste nå, så vil jeg si RBK, Stabæk, Brann og Vålerenga. Husk!! Dette er bare den fjerde serierunden!! Brann kommer, det er så utrolig mye kvalitet der...det samme gjelder RBK som jeg mener har den best potensielle 11'eren..

Så må du ikke glemme tromsø, som jeg tror har den sterkeste troppen de noen gang har hatt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 20. April 2008, 00:50 »
Tromsø kan bli gode og det pleier jo alltid og avslutte sterkt også (når snøstormen kommer på slutten av sesongen) så er dei med oppi der til slutt så kan det bli bra plassering på dei ja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #291 på: 20. April 2008, 08:46 »
Uten tvil at Gutan har potensiale i år. Jevneste tropp jeg kan huske de noen gang har hatt. I tillegg har de antageligvis Tippeligaens beste keepere, er vel ingen andre som har 2 så gode og jevne som TIL har i "Ramo" og "Stama"? Eller er det noen jeg glemt i farten?

Vi har også en mye bedre balansert midtbane enn på mange mange år. Må antageligvis tilbake til Bummen's og Gamsten's dager for å finne tilsvarende totale kvaliteter på midtbanen. Vår svenske venn Boja, som er kompis med Zlatan har etter rapportene gjort det meget godt på trening og i 2.lagskampene. Ikke uventet om han får et lite gjennombrudd i årets tippeliga. Han har slitt litt med den defensive delen av spillet, men jeg tror nok at Steinar er en mann som kan få Boja til å lære også den delen av spillet. Han har også meget gode dødball ferdigheter. Kanskje topp 3-5 i TL.
Så, Ja TIL har virkelig mulighetene i år, men det er ennå VELDIG lenge igjen, så jeg tørr ikke ta helt av ennå.

Men tror faktisk at 2-3 av de "STORE" vil skuffe i år, og havne utenfor topp 5. De jeg sikter til i første omgang er LSK, Våler(p)enga. I tillegg tror jeg enten RBK,Brann eller Viking "snubler" i år.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #292 på: 20. April 2008, 12:17 »
Jeg tror også det blir jevnt i år. Men det som bekymrer meg er at det er ikke de andre lagene som har blitt særlig mye bedre, men de "beste" lagene virker mye dårligere enn feks. i fjor. Vet ikke om det stemmer, men det er ihvertfall min oppfattelse.

Men hey, vi har bare spilt 4 kampen, og Brann kommer fortsatt til å vinne ;D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #293 på: 20. April 2008, 13:41 »
Jeg tror det er en kombinasjon. Mange av "underdogene" som har gjort en del riktig på spillerfronten og har tatt noen steg i riktig retning. Jeg tror det er udelt positivt for norsk fotball. Jevnere liga vil gi mer publikum og også dermed klubber som klarer seg bedre økonomisk. I tillegg vil landslaget tjene på at flere klubber melder seg på i "rekrutteringen" til landslaget. Kanskje det igjen blir en ære å få kle på seg den røde, hvite og blå drakta?!

JA til jevnere tippeliga!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #294 på: 20. April 2008, 16:00 »
Gleder meg til i kveld nå.Kamp mot Rbk!.Skal bli artig ;D
« Siste redigering: 20. April 2008, 19:42 av BallaJazz »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 20. April 2008, 16:23 »
Gleder meg til å kveld nå.Kamp mot Rbk!.Skal bli artig ;D

Gleder meg også stort til å møte dere, men jeg er redd vi kan gå på et tap.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #296 på: 20. April 2008, 17:25 »
Nå er det bare å vente på at Rushfeldt tar en "Owen" og setter 2 idag. 2-0 mot Viking ville smake GODT!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 20. April 2008, 18:52 »
Særdeles gode resultater til pause! Håper det forblir slik!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 20. April 2008, 19:35 »
Hvis RBK bare får etablert en mer eller mindre klar ellever, får bedret samhandlingen og Iversen kommer i form, så blir de veldig vanskelig å ha med å gjøre. Men jeg er redd det vil komme for sent for seriegullet.

Jeg tror både Lillestrøm og Brann får ræva i gir etter hvert. Spesielt Brann. Men også Brann trenger å få satt en ellever, og bedre samhandlingen. Men det vil komme, også for Brann. Det er så mye kvalitet i alle disse lagene, at det er nesten umulig om de ikke er å finne i toppen når kalenderen viser oktober.
Forøvrig tror jeg Viking etter hvert vil falle av i kampen om seriegullet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 20. April 2008, 19:57 »
Viking kom ihvertfall fra dagens kamp med et sterkt resultat, og varmer toppen til VIF tar den over i kveld!