20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #165 på: 31. Mars 2008, 20:56 »
RBK fiksa biffen, og snudde til 2-1! Flotters!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 31. Mars 2008, 21:03 »
Godt at dei tar knekken på ufyselige lyn.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 31. Mars 2008, 21:37 »
Hoho. Deilig seier, selv om det var en seier av den litt heldige sorten. Kampen bar tydelig preg av at det var serieåpnig. Det var masse feilpasninger og hjerte i halsen fotball av begge lag, spesielt i første omgang.

Dommeren var rævva begge veier, og hadde han gjort jobben sin 100% korrekt er jeg redd det kunne blitt et helt anna resultat.

Det positive i dag var en en meget solid innsats av Per Ciljan. Demidov var også glimrende i dag, og hva som har skjedd i vinter med Stoor lurer jeg veldig på. Gutten var enorm i dag, og spilte med en selvtillit jeg ikke har sett før. I tillegg gjorde Jarstein en god debut i målet. Saivolainen vil vel ikke se tilbake på debuten sin med enorm glede, og det var også på høy tid at Storflor ble bytta ut når han ble. Solid innhopp av unggutten Jo Sondre Aas også. Tviler sterkt på at Ivers hadde klart å få med seg ballen slik han gjorde da han ble felt og det ble straffespark...

Alt i alt deilig med tre poeng :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #168 på: 31. Mars 2008, 22:31 »
Ikke akkurat det jeg hadde håpet. Men nesten fortjent ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #169 på: 31. Mars 2008, 22:37 »
Kan ikke bare Brann, Lyn og Vålerenga rykke ned? DET hadde vært deilig det!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #170 på: 01. April 2008, 09:28 »
Noen som har sjekket Aprilsnarren på nrk tekst tv. Side 204 :o ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 01. April 2008, 09:52 »
DØMT: Morgan Andersen-dommen fastslår at John Obi Mikel spilte ulovlig for Lyn i 2005- inkludert i 1-1 kampen mot Start.

AVGJORT: Nå har fotballforbudet bestemt at motstanderne får poengene i Mikels kamper.

SENSASJON: Dermed endres Starts sølv til gull- og lørdagens serieåpning blir gullfest.

http://www.fvn.no/sport/article570688.ece

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 01. April 2008, 15:15 »
Møt opp utenfor supporterbutikken på Sør Arena klokken 11. De ti første får gratisbilletter. Bare 10?  Betyr det at dei som faktisk møter opp får billetter ?  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 01. April 2008, 16:32 »
1 som møtte og han fikk kun ei bolle, hehe

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #174 på: 01. April 2008, 18:06 »
Det er jo ikke barnslig å fryde seg over at rivalens spillere er skadet. Hvis mange skader på feks. RBK fører til en sjetteplass istedet for en tredjeplass, så er jo det bare nydelig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 01. April 2008, 18:17 »
Det er jo ikke barnslig å fryde seg over at rivalens spillere er skadet. Hvis mange skader på feks. RBK fører til en sjetteplass istedet for en tredjeplass, så er jo det bare nydelig.

Deg om det, jeg håper vi vinner fordi vi er bedre enn dere, ikke fordi dere mangler de beste spillerne deres. Jeg blir ikke lei meg om noen av spillerne deres blir skadet, men jubler ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 01. April 2008, 20:45 »
Pokker! Lyn må for all del ikke spille på seg selvtillit foran neste runde mot oss på Ullevål!
Det eneste som kan forhindre dere fra å slå Lyn greit, er forsvaret deres, og Londak. De gangene vi fikk satt fart på kantene ble det farlig med en gang. Spiller man inn mot midten får Lyn en enkel jobb, men Lyns sterke side er så absolutt ikke å forsvare seg mot godt kantspill. Olsen er også kjapp nok til å gjøre backen sin ganske så svimmel.

De beste rådene er vel egentlig å IKKE bruke Erik Hoftun mot Kim Holmen. Men ettersom Hoftun ikke lenger spiller, så bør vel det gå greit. Og hvis den sentrale midtbanespilleren lar være å miste ballen når han skal ta imot en enkel pasning, så vil det også hjelpe utrolig. Og kjenner jeg Runar rett, skal ikke det være noe problem. Og jeg kan ikke se at dere har noen Storflor på midtbanen heller. Så da er det vel bare å håpe at Londak har en god dag på jobb.

Lasse:
Hva er egentlig forskjellen på en tredjeplass og en sjetteplass i Tippeligaen? Så lenge Brann vinner, så har det da vel ikke noe å si om RBK blir nummer 3 eller 6? Vi finner garantert en måte å stjele til oss e-cup uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 01. April 2008, 20:50 »
Noen som har sjekket Aprilsnarren på nrk tekst tv. Side 204 :o ;D
Jeg er som kjent ikke Brann-supporter, men hadde det der vært sant hadde jeg lagt meg ned for å grine. Måtte sjekke TVBranns tekst-tv, før jeg slo fast for sikkert at det der var en aprilspøk.
Brann er en tilbakestående lillebror, som rykker ned denne sesongen, som i 1964. Vålerengen derimot er bare tilbakestående, og kunne blitt veldig farlig hvis de hadde fått en oppegående spiller. Alle lag med Morten Berre i sine rekker må hates intenst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 01. April 2008, 21:19 »
hva stod på tekst tv da?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #179 på: 01. April 2008, 21:41 »
Sikkert den spøken om at VIF hadde kjøpt Helstad for 6 mill!

Joakim: Haha, det er skjønt å se hvor herlig naiv du er. Hvis du virkelig tror at Brann rykker ned, så skal vi jaggu meg vedde om det! Trenger ikke snakke penger, men noe som er kjipt for den som taper.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.