20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #795 på: 20. Juli 2008, 18:24 »
Lukta denne Åråsen-masakren hele tiden jeg...
Vondt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 20. Juli 2008, 18:29 »
flaut
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 20. Juli 2008, 18:31 »
At Lillestrøm skulle våkne har jeg bare venta på, og at det skulle skje mot litt vel kjepphøye nordleninger som garantert har undervurdert de og i tillegg er så forbanna varierende er jævla irriterende, og jeg forventa bare dette. Vi kan enda rykke ned...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #798 på: 21. Juli 2008, 11:29 »
For en bursdagspresang å få (på forskudd). En skikkelig slite seier hjemme mot Kamma, og at Fugla knuser Glimt, I tillegg til at Aafk vinner en MEGET overraskende borteseier mot Brann...

Denne ligaen er IKKE avgjort, det er i allefall sikkert!

Så håper jeg brann får tilslag på Igahlo, sånn at de ikke vender nesa si nordover og byr på Moldskred

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #799 på: 21. Juli 2008, 21:55 »
http://www.an.no/sport/article3677800.ece

Ser ut som lillebror i nord må kvitte seg med spillere, trist.
Kanskje ikke så dumt hvis Brann vender nesa nordover.
sunt pueri pueri puerilia tractant

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #800 på: 21. Juli 2008, 22:02 »
Tror dette er et pr-stunt fra TIL-ledelsen for å vekke et sovende næringsliv i Tromsø. Tror at de vil kunne beholde alle spillerne til sesongen er over. Da har vi en like stor sjanse som alle andre til å ta gullet i en MEGET jevn serie. Fortsatt holder jeg Stabæk som favoritter til gullet, men vi har nettopp Stabæk hjemme i siste serieomgang - noe som KAN bli en meget viktig kamp. Dog er det VELDIG mange kamper igjen. Eneste som er sikkert er at det vil bli en veldig spennende høst.

I tillegg er det jo cupen ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 21. Juli 2008, 22:45 »
For en forferdelig kamp av FFK i dag. Rett og slett ingenting stemte og da går det slik mot et meget godt Stabæk-lag.

Og som om tapet ikke var nok: Tarik går mest sannsynlig til Heerenveen!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1215/1/

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 21. Juli 2008, 23:05 »
Tror dette er et pr-stunt fra TIL-ledelsen for å vekke et sovende næringsliv i Tromsø. Tror at de vil kunne beholde alle spillerne til sesongen er over.

Jeg tror faktisk ikke det. Tromsø har jo slitt år etter år. Jeg synes nesten at det er utrolig at de gjør det når de er den desidert største klubben oppfor bodø, men det er vell dyrere for Tromsø å reise på kamper blandt annet... Kan være sånne ting som spiller inn...

Jeg er imponert over måten de framtrer på ihvertfall. De kjøper spillere for ingenting, og holder seg oppe i toppen år etter år. De må være blandt de klubbene som leverer best med det lille de har.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 22. Juli 2008, 18:19 »
Og da har Tarik signert en 5års-kontrakt med Herenveen! Bare å ønske han lykke til videre! Veldig glad for at han endte der han virkelig ønsket seg!

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #804 på: 22. Juli 2008, 19:56 »
Og da har Tarik signert en 5års-kontrakt med Herenveen! Bare å ønske han lykke til videre! Veldig glad for at han endte der han virkelig ønsket seg!

Tror det er en fin klubb og ett bra land for Tarik å gå til.  Ett passelig steg videre i karrieren.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #805 på: 22. Juli 2008, 21:20 »
Tror dette er et pr-stunt fra TIL-ledelsen for å vekke et sovende næringsliv i Tromsø. Tror at de vil kunne beholde alle spillerne til sesongen er over.

Jeg tror faktisk ikke det. Tromsø har jo slitt år etter år. Jeg synes nesten at det er utrolig at de gjør det når de er den desidert største klubben oppfor bodø, men det er vell dyrere for Tromsø å reise på kamper blandt annet... Kan være sånne ting som spiller inn...

Jeg er imponert over måten de framtrer på ihvertfall. De kjøper spillere for ingenting, og holder seg oppe i toppen år etter år. De må være blandt de klubbene som leverer best med det lille de har.

I dagens tromsø aviser er det en meget annen lyd i pipen. Sparebank1 Nord-Norge, som er hovedsponsor og bankforbindelse til klubben, går aktivt ut med støtte til klubben. Og sier at de ønsker å komme til en løsning på de kortsiktige problemene. Klubben har fått innvilget et korttidslån på 10 mill, samt at de vurderer å refinansiere utbyggingen av Alfheim. Klubben har "lånt" 13 mill til sitt heleide selskap som de nå vurderer å tilbakeføre til klubben. Ergo tror jeg ikke vi ser noe evt salg før sesongen er over- og skulle det mot formodning føre til sportslig suksess, enten i serien eller cupen (helst begge ;D), ser jeg ikke bort fra at det blir langt færre salg enn først antatt...

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3679942.ece

Forøvrig gledelig lesning for oss TIL-supportere:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/tromso/article2081409.ece

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 23. Juli 2008, 21:09 »
Da har Molde slått to medaljekandidater henholdsvis 5-1 og 8-0 på under ei uke.
Hvilket er jævlig imponerende!

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #807 på: 23. Juli 2008, 21:35 »

I dagens tromsø aviser er det en meget annen lyd i pipen. Sparebank1 Nord-Norge, som er hovedsponsor og bankforbindelse til klubben, går aktivt ut med støtte til klubben. Og sier at de ønsker å komme til en løsning på de kortsiktige problemene. Klubben har fått innvilget et korttidslån på 10 mill, samt at de vurderer å refinansiere utbyggingen av Alfheim. Klubben har "lånt" 13 mill til sitt heleide selskap som de nå vurderer å tilbakeføre til klubben. Ergo tror jeg ikke vi ser noe evt salg før sesongen er over- og skulle det mot formodning føre til sportslig suksess, enten i serien eller cupen (helst begge ;D), ser jeg ikke bort fra at det blir langt færre salg enn først antatt...

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3679942.ece

Forøvrig gledelig lesning for oss TIL-supportere:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/tromso/article2081409.ece

Skal ikke si jeg er glad på Tromsøs vegne, men er generelt kjedelig hvis økonomien ødelegger for klubber. 
Ikke bare bare for klubber som bla Glimt,Til og Ham Kam, som hverken har voldsom økonomisk støtte fra næringslivet eller fra "rike onkler", å prøve å holde ett stabilt topplag.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #808 på: 23. Juli 2008, 21:41 »
Da har Molde slått to medaljekandidater henholdsvis 5-1 og 8-0 på under ei uke.
Hvilket er jævlig imponerende!
"Frykter" Molde ksn bli farlige hjemme utover høsten... De som skal dit må i allefall være godt organisert for å få med seg poeng!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #809 på: 23. Juli 2008, 21:49 »
frykter???
Håper heter det  ;D