20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 66392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #360 på: 02. Mars 2008, 15:25 »
Å klage over at Viduka er mykje skada og ikkje verdt lønna han hevar verte vel å kasta stein i glashus danield. Då siktar eg til Emre... Er vel mykje det same der. Ein Viduka i form treng vi no like mykje som ein Emre i form. Dei kan vera forskjellen på om vi spelar i PL eller championship neste år.

Sagt det før og seie det igjen. Heimakampane mot mackems, Fulham, reading og bortekampen mot Birmingham er dei som avgjer om vi rykke ned eller ikkje. Akkurat no har vi vel alle symptoma på å rykke ned: vi kan styre kampen, ha massevis av store målsjansar men likevel tape på overtid. Alt dette er som ein ond sirkel.

Grunnen til at vi er der vi er idag, er utelukkande antallet managera vi har ansett og sparka dei siste åra og spelara som ha komme og gått ved kvar nye manager. Dette er eg heilt overbevist om! Men den diskusjonen treng vi ikkje ta no.

Greit nok 90% prosent av folka her inne trur vi tape mot Liverpool. Men når Barnsley kan greie det so kan vel vi og!? KK må vertfall få inn den jevla trua i spelarane til kvar kamp no framøve. Det er tross alt eit par seierar og uavgjort det er snakk om so kan vi vera redda!

Såt nettopp målet, var ikkje akkurat så veldig overbevisande forsvarspel. Enrique vart no rundlurt av Bentley. Og derbyshire var heilt åleine. Hmm merkle. To mann må no ein greie dekka der vel...

Du mener vi er der vi er i dag utelukkende på grunn av antall managere vi har ansatt og sparket de siste årene?
Du har ikke tilfeldigivs tenkt på spillermaterialet vi har hatt de siste årene, og at det kan være noe av grunnen til at vi er der vi er i dag? Ikke det nei.

Han sier vel det at spillermaterialet er en indirekte årsak av managerbyttene, noe som selvfølgelig er helt riktig. Det handler om å ha en stamme i laget. Vi har gode spillere nå også, vi har bare ingen grunnstamme i laget og har manglet spillemønster, noe jeg synes virker å være på bedringens vei.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #361 på: 02. Mars 2008, 15:29 »
kan ikke helt si at jeg vet hvordan flaksen skal komme snikende de siste 10 kampene når vi spiller slik vi gjør. ser man spillerstallen ser man grunn til bekymring. tenker da på at vi har ubrukelige karer som smith, butt, cacapa, viduka, owen, ameobi, barton og enrique i stallen. blir meget glade om samtlige av disse forsvinner til sommern

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 02. Mars 2008, 15:35 »
kan ikke helt si at jeg vet hvordan flaksen skal komme snikende de siste 10 kampene når vi spiller slik vi gjør. ser man spillerstallen ser man grunn til bekymring. tenker da på at vi har ubrukelige karer som smith, butt, cacapa, viduka, owen, ameobi, barton og enrique i stallen. blir meget glade om samtlige av disse forsvinner til sommern

Er V
Cacapa, Viduka, Owen og Enrique ubrukelige? Cacapa var kaptein på Lyon i fjor, Viduka var den som scoret 3.mest mål i PL, og jeg er heller ikke enig i at Owen og Enrique er ubrukelige.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 02. Mars 2008, 15:39 »
Å klage over at Viduka er mykje skada og ikkje verdt lønna han hevar verte vel å kasta stein i glashus danield. Då siktar eg til Emre... Er vel mykje det same der. Ein Viduka i form treng vi no like mykje som ein Emre i form. Dei kan vera forskjellen på om vi spelar i PL eller championship neste år.

Sagt det før og seie det igjen. Heimakampane mot mackems, Fulham, reading og bortekampen mot Birmingham er dei som avgjer om vi rykke ned eller ikkje. Akkurat no har vi vel alle symptoma på å rykke ned: vi kan styre kampen, ha massevis av store målsjansar men likevel tape på overtid. Alt dette er som ein ond sirkel.

om!Grunnen til at vi er der vi er idag, er utelukkande antallet managera vi har ansett og sparka dei siste åra og spelara som ha komme og gått ved kvar nye manager. Dette er eg heilt overbevist  Men den diskusjonen treng vi ikkje ta no.

Greit nok 90% prosent av folka her inne trur vi tape mot Liverpool. Men når Barnsley kan greie det so kan vel vi og!? KK må vertfall få inn den jevla trua i spelarane til kvar kamp no framøve. Det er tross alt eit par seierar og uavgjort det er snakk om so kan vi vera redda!

Såt nettopp målet, var ikkje akkurat så veldig overbevisande forsvarspel. Enrique vart no rundlurt av Bentley. Og derbyshire var heilt åleine. Hmm merkle. To mann må no ein greie dekka der vel...

Du mener vi er der vi er i dag utelukkende på grunn av antall managere vi har ansatt og sparket de siste årene?
Du har ikke tilfeldigivs tenkt på spillermaterialet vi har hatt de siste årene, og at det kan være noe av grunnen til at vi er der vi er i dag? Ikke det nei.

Viss du lese det eg skreiv ein gong til so ser du eg har teinkt på det og.  "...og spelara som ha komme og gått ved kvar nye manager."
Og som Geir fint greidde lesa seg til. Ved kvar nye manager har det komme spelarar av ymse slag. Dette er to hovudgrunnar til at vi kanskje rykke ned.
Mmmmkay?
« Siste redigering: 03. Mars 2008, 12:34 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 02. Mars 2008, 15:45 »
Hva FAEN hjelper spillematerialet når vi har hatt ulike managere for hver sesong med hver sin stil og som vil ha hvert sitt spillermateriale!?
Lenge leve FM-realiteten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 02. Mars 2008, 16:03 »
Det definitivt viktigste i en fotballklubb står i Newcastle Uniteds fremmedbok og lyder navnet kontinuitet. Det betyr noe sånn som langsiktig tenkning, noe sånn som Arsenal og Manchester United som ligger på toppen av tabellen bedriver.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 02. Mars 2008, 16:05 »
Og som lag som Everton også etterhvert har bedrevet, som ikke gir Moyes sparket etter en dårlig sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 02. Mars 2008, 16:06 »
Akkurat. Det verste er at det er så latterlig enkelt å få øye på.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #368 på: 02. Mars 2008, 16:15 »
sånn er det når man blir for kravstor!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #369 på: 02. Mars 2008, 17:11 »
om vi har de 11 beste spillerne i verden så er det ingen garanti for suksess så lenge laget ikke passer sammen eller klarer å prestere noe samlet. mener å huske å ha lest akkurat det i et intervju med Fabio Capello etter at han valgte å ikke ha Frank Lampard med i landslagstroppen mot Sveits. Det er en managers oppgave å sette sammen et lag som presterer og gir resultater uavhengig av om laget er fabrikkarbeidere fra Hull eller verdens beste fotballspillere. KK ser ut til å finne kjemien i det laget han har til disposisjon nå men tror nok han kommer til å lete etter en person som kan stå fram å løfte laget på banen. en.....ny Shearer??

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #370 på: 02. Mars 2008, 18:43 »
Bare for å forsvare Owen litt og få opp humøret etter dette forferdelige tapet.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 02. Mars 2008, 18:56 »
Syns det er greit å forsvare Owen. Hadde vært noe annet dersom det var en gjennomgangsmelodi at han misser sjanser, men det er det jo ikke. Dessuten syns jeg vi skal verdsette at han kommer til sjanse og er i de rette posisjonene. Han er jo stadig den eneste som ser ut som han kan score mål hos oss.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 02. Mars 2008, 20:09 »
Sett mye verre misser enn den Owen missa i går, selv om det selvsagt ikke var HELT umulig å putte på den  ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #373 på: 03. Mars 2008, 16:16 »
Jeg vet hva vi trenger for å få den jævla ballen i mål.....og det er Martins eller Carroll opp på topp!! Martins fordi han kan gjøre det på egenhånd eller Carroll som kan hjelpe Owen bedre enn det Smith klarer.

Å kor du sutrar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 03. Mars 2008, 16:40 »
Jeg vet hva vi trenger for å få den jævla ballen i mål.....og det er Martins eller Carroll opp på topp!! Martins fordi han kan gjøre det på egenhånd eller Carroll som kan hjelpe Owen bedre enn det Smith klarer.

Å kor du sutrar.

Beklager hvis du ble lei deg i stad...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM