20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 66314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #330 på: 01. Mars 2008, 19:49 »
Viduka er godt kjøp? Hva annet enn å være skadet og heve en fet lønn har han gjort?

han har en høyere skorings ratio en både martins og owen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 01. Mars 2008, 19:50 »
Viduka er godt kjøp? Hva annet enn å være skadet og heve en fet lønn har han gjort?

han har en høyere skorings ratio en både martins og owen.
Hva faen hjelper det når han aldri spiller? Hjelper ikke å score 2 mål på 3 kamper når han ikke spiller i de resterende 35 kampene.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 01. Mars 2008, 19:52 »
Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til her, Radar. Selvfølgelig må vi gi Owen flere og bedre sjanser, for da scorer han. Mest sannsynlig. Akkurat i dag gjorde han ikke det da, men det jeg har sett av Owen i Newcastle-trøya tyder på at det er et unntak, heller enn regelen.

Skulle gjerne sett en enda giftigere Owen, men han er den eneste spilleren vi har som kan score mål så han må selvsagt spille så  lenge han er skadefri. Smith har vel hatt et skudd på mål under sin Newcastle karriere.

om ikke annet kommer Owen seg til sjangser nå... Det at han "kuker" det til framfor mål, er jo helt forjævlig.. men han gjør no nåkka positivt i det minste... det må løsne.. det bare må løsne...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 01. Mars 2008, 19:56 »
Kan du gi oss en spillerrating, Radar? Med en liten kommentar til hver spiller...

Tar litt tid å skrive litt om alle. Har besøk fra Norge og har ikke så mye tid på maskinen. Men jeg synes generelt laget spiller utrolig mye bedre enn jeg har sett de i år. Kun kampen mot Arsenal i desember jeg har likt bedre. (Nesten) samtlige spillere viser at de er villig til å jobbe for drakta. Kunne ikke se noen som IKKE gikk inn i taklinger 100% og som viste at de var villig til å vinne. Milner ble kåret til beste spiller.

Personlig så synes jeg 11 spillere (inkludert innbytterne) pekte seg ut positivt. Derimot var jeg skuffet over at Owen ikke klarte å omsette sjansene han hadde med Friedel på en bedre måte. En spiss som ikke klarer å produsere mål på de sjansene han fikk i dag må gjøre noe helt spesielt de neste kampene for at ikke jeg skal hive meg på bølgen å si at Owen ikke fortjener lønnsforhøyelse. Da kan han heller selges og pengene kan brukes til en spiss som omsetter sjanser til mål. At han ikke klarer å score mer enn i hvert ca.340.minutt i snitt er for dårlig for en spiss i PL, og i dag skal han ikke komme å si at han ikke hadde laget bak seg for de presset mesteparten av kampen og ga han gode sjanser.

Plusspoeng til Beye for å ha spilt Rugby med Gamst Pedersen. Vadsøs store sønn ble buet ut de siste 10-15 minuttene av kampen pga hendelsen på sidelinjen. om Morten er like overlegen som søstera så fortjener han det. Kjenner ikke han men gikk på skole med søstera.

Joey Barton skuffet også i dag. Han spilte greit i 1.omg men i 2.omg. husker jeg bare feilpasninger, dårlig spill og dårlig spirit i forhold til det resten av laget viste.

Etter å ha sett laget i dag kontra tidligere i sesongen så har jeg tro på at KK har noe på gang. At de nå spiller med kniven på strupen er helt sikkert etter dagen i dag siden B'ham, Sunderland og Reading tok poeng. Liverpool neste helg kommer ikke til å bli noen dans på roser siden de har kniven på strupen på sin måte og MÅ vinne.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 01. Mars 2008, 19:58 »

han har vært skadefri i halvannen uke nå i følge han selv men han får ikke spille. han var i klinsj med KK tidligere i uka pga spilletid.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 01. Mars 2008, 19:58 »
Hva synes du om Enrique? Trenger bare noen få ord om hver spiller, hvis du får tid! :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 01. Mars 2008, 19:59 »
kom akkurat hjem fra kampen. Det var en spennende kamp men det tullet om at "Vi må gi Owen flere målsjanser så scorer han" må bare reise og ryke!!!

Fantastisk atmosfære på stadion. Synd at det ikke ble både 3 og 4 mål.

Hvordan reagerte søster mi på kampen?:D er hun Newcastle supporter nå? :P

Hun likte kampen :-) Var masse liv men hun likte Blackburn..... Liker hun Stig Allan bedre? ;-)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #337 på: 01. Mars 2008, 20:00 »
Hva synes du om Enrique? Trenger bare noen få ord om hver spiller, hvis du får tid! :)

enrique spilte utrolig bra. Var meget positivt overrasket. han bør definitivt spille der framfor Zog. For jeg kan ikke huske at han gjorde en eneste feil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 01. Mars 2008, 20:01 »
Høres veldig bra ut! Har virkelig troen på at han vil bli en viktig spiller for oss i fremtiden!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 01. Mars 2008, 20:02 »
F** Ser ut som om Wigan klarer å vri poeng fra Man city også :-(

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 01. Mars 2008, 20:04 »
kom akkurat hjem fra kampen. Det var en spennende kamp men det tullet om at "Vi må gi Owen flere målsjanser så scorer han" må bare reise og ryke!!!

Fantastisk atmosfære på stadion. Synd at det ikke ble både 3 og 4 mål.

Hvordan reagerte søster mi på kampen?:D er hun Newcastle supporter nå? :P

Hun likte kampen :-) Var masse liv men hun likte Blackburn..... Liker hun Stig Allan bedre? ;-)

Jaja, der gikk tittelen som favoritt søster... hun som har kalt meg gullgutten i alle år... :-[

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 01. Mars 2008, 20:05 »
Hun tekster til deg nå.

Du får ta en tur over til neste sesong.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 01. Mars 2008, 20:06 »
Hehe, det blir nok garantert jomfru tur på meg til høsten ;D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 01. Mars 2008, 20:08 »
Rating fra skysports:

Harper 7
Beye 7
Faye 7
Tayls 7
Enrique 6
Milner 8
Barton 6
Butt  7
Duff 7
Owen 6
Smith 6

Martins 6
Zogbia 5

Friedel fikk selvsagt 9... Flakslag :(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 01. Mars 2008, 20:09 »
Merkelig hvordan SkySports vurderer Enrique. Alt jeg har lest om han etter dagens kamp er utelukkende positivt, men de skriver: Shaky at times.