Kan du gi oss en spillerrating, Radar? Med en liten kommentar til hver spiller...
Tar litt tid å skrive litt om alle. Har besøk fra Norge og har ikke så mye tid på maskinen. Men jeg synes generelt laget spiller utrolig mye bedre enn jeg har sett de i år. Kun kampen mot Arsenal i desember jeg har likt bedre. (Nesten) samtlige spillere viser at de er villig til å jobbe for drakta. Kunne ikke se noen som IKKE gikk inn i taklinger 100% og som viste at de var villig til å vinne. Milner ble kåret til beste spiller.
Personlig så synes jeg 11 spillere (inkludert innbytterne) pekte seg ut positivt. Derimot var jeg skuffet over at Owen ikke klarte å omsette sjansene han hadde med Friedel på en bedre måte. En spiss som ikke klarer å produsere mål på de sjansene han fikk i dag må gjøre noe helt spesielt de neste kampene for at ikke jeg skal hive meg på bølgen å si at Owen ikke fortjener lønnsforhøyelse. Da kan han heller selges og pengene kan brukes til en spiss som omsetter sjanser til mål. At han ikke klarer å score mer enn i hvert ca.340.minutt i snitt er for dårlig for en spiss i PL, og i dag skal han ikke komme å si at han ikke hadde laget bak seg for de presset mesteparten av kampen og ga han gode sjanser.
Plusspoeng til Beye for å ha spilt Rugby med Gamst Pedersen. Vadsøs store sønn ble buet ut de siste 10-15 minuttene av kampen pga hendelsen på sidelinjen. om Morten er like overlegen som søstera så fortjener han det. Kjenner ikke han men gikk på skole med søstera.
Joey Barton skuffet også i dag. Han spilte greit i 1.omg men i 2.omg. husker jeg bare feilpasninger, dårlig spill og dårlig spirit i forhold til det resten av laget viste.
Etter å ha sett laget i dag kontra tidligere i sesongen så har jeg tro på at KK har noe på gang. At de nå spiller med kniven på strupen er helt sikkert etter dagen i dag siden B'ham, Sunderland og Reading tok poeng. Liverpool neste helg kommer ikke til å bli noen dans på roser siden de har kniven på strupen på sin måte og MÅ vinne.