20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1  (Lest 31117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #165 på: 23. Feb. 2008, 20:11 »
Jaja, vant ihvertfall på oddsen. Faen at eg ikkje tok Newcastle-Man U (3-0) B. Her er det berre å begynne på nytt. Einaste brukande vi har er Duff, Milner, N'Zogbia og Faye. Beye er OK, men ikkje noko eg vil bygge vidare på når vi skal spele fotball. Resten er berre søppel.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. Feb. 2008, 20:12 »
Dette er rett og slett latterlig flaut ! Ikke å tape mot Man u , men måten vi gjør det på. 4 småguttfeil, og pang 4 mål i mot. Taylor må nå kastes på benken, han gjør alt for mange feil og er skyld i 2 mål i dag. Klarer ikke følge forsvarslinjå, oppheve offsiden på 3 målet og 2 målet e han alt for sein og orientere seg. 1 Målet er Zoggi sitt, men hvorfor spiller ikke The Bull ?
Siste målet er jo smith sitt, men det er en gjengangsmelodi for hele kampen, vi er RÆV til å klarere, måk ballen opp i banen......
Butt og smith, får vel til sammen 1 poeng på ein børs til 10 på alle kampene di har spelt mot man u.

Midtbanen er jo ett kapitel i seg selv, vi tømmer oss jo gang på gang vi er i angrep og  manu kommer i overtall  ver gang, det blir jo farlig i hvert angrep.

Se det ja, 5-1... Ska ikkje ver mulig...... FYTTIHELVETE så dårlige me e..... Dette går rett ned.....

Duff er den eneste som får godkjent.

Taylor ut, Milner ut , Butt ut, Smith ut

Laget: Harps-beye-cacapa-feye-enrique-duff-barton-emre-zoggi-owen/viduka-martins

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #167 på: 23. Feb. 2008, 20:12 »
Får forresten hodepine av den samme sangen som Toon Army har sunget hele kampen. Ingen buing på slutten her, bare veldig tomt. Møkkasupportere som dro før kampslutt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #168 på: 23. Feb. 2008, 20:14 »
Tommen: Milner ut!? Så du kampen eller?

Ellers enig med deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. Feb. 2008, 20:14 »
Uff.
Verste perioden jeg har hatt som Newcastle-fan, dette tar virkelig på.
Vi er helt jævlige defensivt. Der det hele ødelegges, for vi var på høyde hele førsteomgang,  men ble felt av håpløst forsvarsspill. ManUtd får leke seg i vår 16 meter. Tragisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 23. Feb. 2008, 20:15 »
5-1....og 4-1 før det....og 6-0 sist...åssen er målforskjellen di siste 7kampene??

nei håper på nedrykk nå...ÆRLIG....

dette laget fortjener ikke spille i den øverste divisjonen...om ikke det blir nedrykk så tror jeg aldri newcastle kommer te å prestere...uansett åssen manager det er i klubben...så må man begynne fra start av...tror jeg er det beste som kan skje....får nå håper jeg virkelig ikke newcastle holder seg....synd å si..men tror det er det beste for klubben...for disse spillerne som er her nå.....di driter i om newcastle rykker ned eller va ....

flaut at folk har fått ødelegge klubben di siste 6-7 årene....
oger

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 23. Feb. 2008, 20:16 »
selg alle jævla ubruklige fitter, utenom nzogbia og martins.
lt;3 Newcastle <3

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #172 på: 23. Feb. 2008, 20:16 »
Enig i at milner va grei i dag, men problemet hans e at han faen aldri får ballen inn, enten treffer han en forsvarer eller driller han seg vekk eller bak mål, han er en ving som er god nok for birmingham, eller noe sånt :)..... I dag klarte han seg bra, så det e vel sje rette dagen å sjelle på han....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 23. Feb. 2008, 20:17 »
Ved et nedrykk vil vi overhode ikke tjene på. Vi har mange spillere md høye ambisjoner og de vil forlate oss. Bedre å bygge et lag med alle de spillerne vi har nå.

er jo akkurat det som er poenget da. de spillerne du snakker om kan jo gjerne forsvinne. eneste prob med nedrykk sånn jeg ser det er økonomisk. men jeg tror faktisk at newcastle vil tjene på det i lengden med å rykke ned. bli kvitt drit og starte bygge forfra.

Hvis vi rykker ned tror jeg de fleste spillerne vil forlate oss. For å erstatte dem må vi igjen kjøpe nye spillere som garantert er dårligere. Økonomisk vil også Wankership være en tragedie. Syntes det er bedre å prøve å bygge et lag rundt unge spillere som MArtins, Milner, Enrique, Taylor og N'Zogbia. I tilegg kan godt noen av de mer erfarne som Beye, Faye og Given også få fortsette.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 23. Feb. 2008, 20:25 »
Det gjør neppe mye om de fleste spillerne forlater oss. Det er jo en gjeng med amatører. Vi trenger en helt ny stall til neste sesong. Ekstrem opprydning. Ut med søppelet og inn med noe som i hvert fall kan spille fotball. Dette stinker Championship-fotball laaaang vei. Joda, vi kan sitte på vår høye hest å være eplekjekke, tro at nedrykk ikke favner oss, men sannheten er at 18 plassen er faretruende nær, og vi tar ikke poeng. Ingen poeng i det hele tatt. Vi scorer heller ikke mål og vi spiller ikke fotball. Det er definitivt ikke lys i enden av tunellen, og det er muligheter for at vi blir med Fulham og Derby ned. Jeg vet ikke om det er negativt eller positivt for denne klubben sånn som det nå har blitt. Jeg vet ikke om jeg skal grine eller le, for jeg er blitt desillusjonert og sjokkert. Jeg visste at dette laget har en kollaps-rate på høyde med Derby og Colchester, men jeg trodde da vitterlig at noen av disse spillerne som driver og sparker ball i denne klubben, hadde kvaliteter til å i det minste vise tendenser til fotball og poengsanking. Keegan får sikkert sparken snart óg, herregud hvor gale det har blitt...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Feb. 2008, 20:25 »
Ka er det som kan byggast opp viss vi rykke ned då?? Vi kommer til å miste alle som holder rett nivå. Samt at det blir iallefall ikkje enklere å hente nye spillere til klubben. KK kan rydde i bakgården til sommeren sjølv om vi ikkje rykke ned, og dei som vi skal bygge lag på viss vi rykker ned vil vi uansett få opp på a laget når dei er klar. Dei som virkelig håper at vi rykker ned kaller eg B supportere, så kan vi som støttar laget kalle oss A supportere.
Har ikkje så mange innlegg i dette forumet den tida eg har vore her, men no gidd eg ikkje meir av den usakelige sutringa til enkelte her inne. Klare å støtte klubben uten å skrive her på forumet.
Til neste gang. Adjø.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #176 på: 23. Feb. 2008, 20:26 »
Enig med Fredd her.Rykke ned er ikke løsninga men heller å starte nytt .Renske unna skiten som er i stallen fra før av å starte opp med et nytt lag til neste sessong.

Denna sessongen er fortapt uansett.

Utrolig deppresivende å gjennomgå det ene nederlaget etter det andre.THIS IS HARD :-\

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Feb. 2008, 20:32 »
Det gjør ondt å tape med 4 mål, men tap er tap...  og vi hadde forventet det, så vi får se fram mot Blackburn som er mulig å slå.!

Positive ting ifra kampen. Butt får sitt 10 gule kort denne sesongen, så Keegen er nødt til å tenke nytt på midtbanen. dette åpner for Emre og evnt Geremi. Carrol kommer inn og viser seg verdig tillit imot kanskje det beste midtstopper parret i england. Han viser at han kan bidra mye mer på topp en det Smith klarer. Smith får vist at han ikke duger på midtbanen heller....

Med andre ord, hvis Viduka og Martins fortsatt er ute til neste kamp. kan jeg garantere Owen og Carrol på topp! Barton og Emre\Geremi\Zog på midten. Med 2 form spillere i Milner og Duff på sidene. Spesiellt Duff begynner å finne formen. Helt klart dagens beste spiller ilag med Faye og Beye! 8)

Broren min er Rovers fan, så neste kamp må vinnes:D Det er ikke umulig:)

(ja jeg er frustrert, men var innstillt på å bli knust idag.)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Feb. 2008, 20:35 »
VI er desverre ein nedrykkskanditat slik vi framstår. Kan ikkje skjule det. Alan Smith noterte på seg forøvrig enda ei målgivande pasning i mot.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Feb. 2008, 20:36 »
ja.....gir ihvertfall faen...og tro at vi ikke kommer te å kjempe om å holde oss er bullshit...
holder vi oss må mike tenke på om han vil satse eller gi faen...

te nå så va shepperd mye bedre..turte satse..selv om bomkjøp...ash har brukt kansje 3mill pund siden han kom på spillere..om man ser på di vi solgte.

enten må keegen få penger eller få sparken..
oger