20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1  (Lest 31093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #180 på: 23. Feb. 2008, 20:38 »
Positive ting ifra kampen. Butt får sitt 10 gule kort denne sesongen, så Keegen er nødt til å tenke nytt på midtbanen. dette åpner for Emre og evnt Geremi.
Butt fikk sitt 10ende gule denne sesongen i bortekampen mot ManU og sto over hjemme mot Bolton og den første kampen mot Arsenal.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Feb. 2008, 20:41 »
Positive ting ifra kampen. Butt får sitt 10 gule kort denne sesongen, så Keegen er nødt til å tenke nytt på midtbanen. dette åpner for Emre og evnt Geremi.
huff... tok bare kommentatorn sitt ord på dette.. men da får jeg håpe Keegan ser det selv..
Butt fikk sitt 10ende gule denne sesongen i bortekampen mot ManU og sto over hjemme mot Bolton og den første kampen mot Arsenal.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 23. Feb. 2008, 20:43 »
Stille store spørsmålsteikn til både spelarar og manager. Ikkje på grunn av tap, men på grunn av måten mi tapar på. Kor mange tap har vi no, og målforskjell?!?!?!?

Bra Fulham og sunderland tapte og...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Feb. 2008, 20:44 »
butt og smith er ikke verdt mer en en Lollipop tilsammen. Barton kan pelle seg inn i det jævla fengslet og bli der.

Nå er det på tide og kaste ut dritten som lever på navnet sitt. For guds skyld bruk nzogbia på venstre kant.

Til alle martins hatere(asbjørn) Bare vent til han er tilbake. Angrepet er jo helt blottet for fart. Vi trenger spillere som martins, ikke som jævla smith som bare ligger på bakken og takler.

FITTE SÅ IRRITERT JEG ER . SKANDALE . GALSKAP.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 23. Feb. 2008, 20:46 »
butt og smith er ikke verdt mer en en Lollipop tilsammen. Barton kan pelle seg inn i det jævla fengslet og bli der.

Nå er det på tide og kaste ut dritten som lever på navnet sitt. For guds skyld bruk nzogbia på venstre kant.

Til alle martins hatere(asbjørn) Bare vent til han er tilbake. Angrepet er jo helt blottet for fart. Vi trenger spillere som martins, ikke som jævla smith som bare ligger på bakken og takler.

FITTE SÅ IRRITERT JEG ER . SKANDALE . GALSKAP.

Jada. Du skal få lov å disse Butt i dag, for han var faktisk drit stort sett hele kampen. Smith gir jeg opp, men i førsteomgang gjorde han en god jobb. I andreomgang fikk han ikke store greiene å jobbe med, før han ble malplassert på midtbanen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Feb. 2008, 20:50 »
Takker eilertsen. men det er jammen på tide og gi carroll sjansen, når owen eller martins er borte.
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 23. Feb. 2008, 20:57 »
Ingen kan beskytte Smith og Butt idag1 8) så det går nok bra ;)

Men om ikke annet, noen som så statistikken etter kampen. 6% forskjell på ball posision, ca 33% fordeling av hvor vi spillte på banen. Mange skudd på mål.

Dette er jo seriøs framgang. Vi fortjente ikke 5 målstap idag... ut med Butt og Smith.. Inn med litt kvalitet, også er vi der vi burde være denne sesongen. kamp om 10 plassen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 23. Feb. 2008, 21:01 »
Føler meg egentlig ikke spesielt skuffet eller overrasket over resultatet. Vi visste jo alle sammen innerst inne at dette kom til å skje. Bare å innse at vi har et forferdelig dårlig lag med forferdelig dårlig selvtillit for øyeblikket. Man Utd kunne vunnet denne kampen med langt større sifre om de hadde hatt lyst, men de satte bare på cruise control med tøft kampprogram i beina.

Det vi må tenke på nå er å vinne 3 kamper. Sunderland, Reading og Fulham. Tar vi disse matchene er vi rimelig safe vil jeg tro.

Til sommeren MÅ det faktisk investeres noe aldeles voldsomt i dette laget. Vi trenger massive utskiftninger i spillemateriellet, hvis ikke er det samme driten om igjen. Er bare noen få spillere som kan bli med videre i mine øyne, resten må skiftes ut.. Her snakker vi type 9-10 spillere inn. Koster vel en milliard, og er vel totalt urealistisk, men det må faktisk til.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Feb. 2008, 21:06 »
5-1....og 4-1 før det....og 6-0 sist...åssen er målforskjellen di siste 7kampene??

nei håper på nedrykk nå...ÆRLIG....

dette laget fortjener ikke spille i den øverste divisjonen...om ikke det blir nedrykk så tror jeg aldri newcastle kommer te å prestere...uansett åssen manager det er i klubben...så må man begynne fra start av...tror jeg er det beste som kan skje....får nå håper jeg virkelig ikke newcastle holder seg....synd å si..men tror det er det beste for klubben...for disse spillerne som er her nå.....di driter i om newcastle rykker ned eller va ....

flaut at folk har fått ødelegge klubben di siste 6-7 årene....

Måten du skriver på får deg til å virke som du har under 50 i IQ. Det du skriver får deg til å virke som du har alt annet enn 46 kromosomer...

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Feb. 2008, 21:08 »
ja.....gir ihvertfall faen...og tro at vi ikke kommer te å kjempe om å holde oss er bullshit...
holder vi oss må mike tenke på om han vil satse eller gi faen...

te nå så va shepperd mye bedre..turte satse..selv om bomkjøp...ash har brukt kansje 3mill pund siden han kom på spillere..om man ser på di vi solgte.

enten må keegen få penger eller få sparken..

Å herregud. Må Mike tenke om han vil satse eller gi faen? Prøver du å være morsom? Han har ikke kjøpt klubben og slettet gjelden for å gi faen! Og Mike brukte 300 millioner på å slette gjelden til Newcastle, som Sheppard hadde laget. I tillegg så ville han ikke gi mye penger til Sam, når han ikke ville satse på han. OG, Keegan får penger. Han har jo allerede på en måte fått penger. Du vet det kanskje ikke (?), men han kan ikke kjøpe spillere nå, han må vente til et slikt transfervindu åpner.

Og vennligst ikke skriv noe som helst hvis du gir faen som du skriver.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Feb. 2008, 22:18 »
Jeg fikk vondt i hele kroppen under matchen idag. Jeg blir lei meg når jeg ser en så vakker klubb som vår ha det så tungt, men jeg blir FAEN meg fly forbanna deprimert av såkalte "fans" som sier her på forumet at vi bare kan rykke ned. Det er vel for faen meg i disse stunder vi skal støttet opp om klubben vår. Det er nå vi skal være der og støtte!

Jeg kjenner altfor mange Mean U fans, og jeg har ikke særlig lyst å snakke med dem nå, etter 11-1 på to kamper. Men likevel så har jeg troen på at vi reiser oss. Mean U er topp 5 i føkkings hele verden og når de har spillere som Rooney/Ronaldo som avgjør kampene egenhendig så er ikke tap det største slaget.

De tingene jeg spesielt ikke liker med kampen i dag er at vi lar Mean U ha en autostrada på midten. Butt og Barton kolliderte jo oftere enn de ga fra seg en GOD pasning. Laget er så spredt utover 100*60 meter som mulig, det er ikke mulig å vinne kamper i verdens beste liga der laget ligger mindre kompakt enn en ku som er slaktet og sendt landet rundt som biff...

Jeg har tro på seier mot Blackburn, og jeg har tro på seier mot Blackburn!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Feb. 2008, 22:37 »
Hvis man ikke har spillere som Ronaldo og Rooney, så kan man kompensere men godt organisert forsvarspill, men med den midtbanen vi har nå så komme man u i overtall kver jævla gang, og alle me iq øve 10 vet at kommer 6 spillere mot 4 er det feige lag, når apåtil at 4 av di 6 er raskere en 3 av 4 av våre blir det farlig kver gang ...... Du trenger faen ikke ver så smart for å sjønne dette, 800000 i uka og hjerner somn høns, det gjør meg sygt irritert...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Feb. 2008, 23:13 »
I dag er jeg skuffa over de to tidligere scums spillerne våre. Smudger pga hodeløst spill som resulterte i baklengs (Rooneys nr 2), samt en god del andre mindre alvorlige feil. Dick in Butt fordi han greier kunststykket å jogge hjemover når ManU er i overtall mot oss, og kan sette inn en kontring.

Faye skuffet stort ved to anledninger, Tayls like så. Zoggy viser nok en gang at han ikke er god nok defensivt til å spille back mot verdensstjerner. Barton spiller 50 % av pasningene feil.

Lyspunktene var vingene våre, samt unge andy Carroll, som faktisk skapte en del ved sitt fysiske spill. Jeg mener han må starte istedenfor Smudger neste gang, men Viduka er vel bedre hvis han blir frisk.

Ellers så må jeg gjenta det jeg har sagt 10 ganger før her inne på forumet: Vi trenger løpskraft (box to box players) for å kunne spille den fotballen vi vil spille. Vi kan ikke sende Duff og Milner fremover for å legge inn til Owen alene. Han må ha støtte. Carrick hadde vært strålende.

Dessuten trenger vi fysisk sterke spillere, da vi gang på gang taper viktige dueller som enten frohindrer store sjangser for oss, eller ender i vårt mål

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #193 på: 23. Feb. 2008, 23:15 »
Slår vi ikke Blackburn har vi et virkelig stort problem. Liverpool taper vi mot nemlig.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #194 på: 24. Feb. 2008, 03:28 »
På byen i dag(Sandnes) var det ein Newcastletaper av ein supporter som hadde drakta på vranga. Fy faen te taper. Uansett hvor dårlig laget ditt spiller, tar du faen ikkje drakten din på vranga. Eg måtte bare snakke te han og sei at den drakten måte han snu, og bære med stolthet, for faen enten bærer man drakten med stolthet ellers lar man ver.

Men over til kampen. I denne kampen vil bare Duff og Milner får godkjent. Faye var grei nok, og Harper hadde ein del bra redninger. På tide denne mannen får sjansen i mål fra start fast. Med Carroll sitt innbytte følte eg at vi ivertfall fikk til noe mer, virka mer farlige der framme. Smith kan bare drite og dra.

Zoggi skuffer meg stort. Greit han ikkje spiller på sin plass, men for faen følg spilleren, ikkje gi opp. Han viser med overlegg at han ikkje vil spille, hva med å gi Edgar sjansen snart. Kanskje tilogmed ut med Taylor og inn med  Edgar, for Taylor har skikkelige konsentrasjonsproblemer.
Newcastlesupporter siden 1992