20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
og ein ting eg lenge har lurt på...kan ein utespiller ha draktnummer 1???
www.nufc.com pleier være dyktige!
Det som er litt interessant å snakke om er jo om nummerene "stemmer til typen spiller". Slik som Emre føler eg burde enten hatt nummer 10 eller 7. Han er den kreative spilleren i laget. Barton kunne hatt 8 og hadde det ikkje vore kult å sett Owen i drakt nummer 9? Eller kanskje 11?Her følger noen nummer-spiller kombinasjoner som hadde vore bra:Steven Taylor 5...tipper det hadde blitt solgt meir drakter om han hadde hatt det nummeret.Emre 10...kreativ spiller skal ha eit kreativt nummer....bare Zidane som klarer å gi femmeren status som offansiv...Barton 8...Føler han er ein åtter...er ikkje 7eren på laget føler eg...Owen 9 (11 fordi det er kult å se raske spillere i det tallet)...storscoreren skal ha nummer ni...Martins 20...Sunny er ein legende og har gjort nummeret til det også...7...ein ny stjernespiller...Henry? og ein ting eg lenge har lurt på...kan ein utespiller ha draktnummer 1???
Jeg sa også når nr9 skulle dele ut at Owen hadde vært det perfekte valget. Når det er sagt, en kjapp stjernspiss kan også passe fint til 10ern. Ellers, nærmeste en kommer 7 er vel Milner, jeg tenker automatisk høyreving jeg.
Trøye nr. 22 bør vel gjemmes bort for godt, og aldri gis til en spiller igjen. Vi kan ikke ha flere Titus Bramble i klubben.
Sitat fra: Kristoffer Eilertsen p? 13. Feb. 2008, 19:12Jeg sa også når nr9 skulle dele ut at Owen hadde vært det perfekte valget. Når det er sagt, en kjapp stjernspiss kan også passe fint til 10ern. Ellers, nærmeste en kommer 7 er vel Milner, jeg tenker automatisk høyreving jeg. Nummer sju er vanlig for ein høgreving, men i manu f.eks, blir drakt nummer sju gitt til den offansive stjernespilleren. Drakt nummer sju er hellig, og burde ikkje bli gitt til noen i Newcastle på nåværende tidspunkt. Føler igrunn at det berre er nr.9 som er hellig her i klubben....
Sitat fra: Joakim p? 13. Feb. 2008, 19:42 Trøye nr. 22 bør vel gjemmes bort for godt, og aldri gis til en spiller igjen. Vi kan ikke ha flere Titus Bramble i klubben.Bramble hadde vel nummer 19?
Nå hadde vell Luque også 19 før han forlott oss, så definitivt ikkje noko kjempe nummer det nei