20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA-cup på TV.  (Lest 27107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #90 på: 19. Sep. 2008, 18:21 »
Molde hadde faktisk slått Real Madrid 11-0. Det er sterkt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Sep. 2008, 19:00 »
Og Godset hadde vunnet heile 15-0.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Sep. 2008, 19:51 »
Molde hadde faktisk slått Real Madrid 11-0. Det er sterkt.
Spilte ikke Moille mot Real den gangen de var i CL da?
Eller var det Real Mallorca?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Sep. 2008, 20:16 »
Tror Molde slo Mallorca i kvalikken og spilte mot Real Madrid i gruppespillet. Men jeg tror ikke de vant 11-0 da.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 20. Sep. 2008, 00:08 »
Ville bare påpeke den latterlige takeoff Brannsupportere får når de gjør det bra. Plutselig er de verdensmestere. Blir ikke vanskelig å vinne UEFA-cupen nå?

For all del; jeg er faktisk svært glad for at Brann representerte norsk fotball på en så flott måte i går, men synes enkelte drar det litt langt når de mener dette er en av de største prestasjonene til et norskt lag i Europa de siste årene. Dere er ikke videre enda, selv om dere har et perfekt utgangspunkt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 20. Sep. 2008, 02:34 »
Håper vi kan slippe enda en trønder vs bergenser-diskusjon her nå :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. Sep. 2008, 04:05 »
Går Brann videre til gruppespelet sammens med RBK så er det nok stor fare for dette uintresange emnet blusser opp igjen for fullt hehehuff.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 20. Sep. 2008, 14:52 »
Håper vi kan slippe enda en trønder vs bergenser-diskusjon her nå :P

;D Tenkte det samme selv, det var jo en dårlig skjult provokasjon til akkurat det også da, hehe.

Synes egentlig los locos fortsatt er favoritter til å gå videre. Vi kommer til å se et helt annet Deportivo i Spania, og jeg frykter vi kommer til å se et helt annet Brann. Så får vi håpe Mjelde skjønner at Eirik Bakke ikke hører hjemme i førsteelleveren selv når han er frisk. Men 2 mål får man fort i fleisen på bortebane mot spanske storlag, og det er vel bare å vente og se hvor godt forberedt Brann er. 60-40 i favør Depor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 20. Sep. 2008, 20:19 »
Går Brann videre til gruppespelet sammens med RBK så er det nok stor fare for dette uintresange emnet blusser opp igjen for fullt hehehuff.
Går Brann videre, er det en STOR prestasjon, og langt over det man kan forvente av et bunnlag i TL.

Jeg håper Brann går videre. Men da må ikke Mjelde la seg friste til å spille Hareide-fotball. Det har RBK dårlige erfaringer med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #99 på: 22. Sep. 2008, 16:34 »
Ville bare påpeke den latterlige takeoff Brannsupportere får når de gjør det bra. Plutselig er de verdensmestere. Blir ikke vanskelig å vinne UEFA-cupen nå?

For all del; jeg er faktisk svært glad for at Brann representerte norsk fotball på en så flott måte i går, men synes enkelte drar det litt langt når de mener dette er en av de største prestasjonene til et norskt lag i Europa de siste årene. Dere er ikke videre enda, selv om dere har et perfekt utgangspunkt!

Si en prestasjon som er bedre da? Og da tenker jeg ikke på RBK's prestasjoner mot lag som feks. Kristiansund i Cupen o.l.

Og jeg beklager jo selvsagt på vegene av hele Bergen. Skjønner godt at vår entusiasme kan virke provoserende på andre folkeslag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 22. Sep. 2008, 16:44 »
RBK Valencia 2-0 Valencia 0 RBK 2 Chelsea 1 RBK 1 ...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 22. Sep. 2008, 18:01 »

Si en prestasjon som er bedre da?

Er du seriøs nå??

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 22. Sep. 2008, 18:13 »
Det er tydeligvis ikke så lett å huske tilbake til ifjor nei.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #103 på: 22. Sep. 2008, 23:01 »
Rosenborg vant ja, men Brann rundspilte jo Depor noe helt sykt, og kunne like godt vunnet 5-0. Rosenborg flakset seg til en sykt ufortjent seier mot Chelsea.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 22. Sep. 2008, 23:14 »
Nå er ikke Deportivo det laget de en gang var, og de skal nok slite fryktelig med å ende på topp-10 i årets La Liga.

Det er selvfølgelig en meget sterk prestasjon av Brann uansett, men man liker å skryte opp motstanderen noe veldig etter en slik kamp.