20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA-cup på TV.  (Lest 27160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #75 på: 28. Feb. 2008, 00:13 »
Forøvrig synes jeg uansett europacuperfaring at Brann burde slått Åtvidaberg og Lillestrøm burde slått det laget fra Kazaksthan.

Ja,er helt enig idet! Men du må se det store i det. Tror faktisk Åtvidaberg kampen har hatt endel å si for Brann i årets UEFAcup, vi har hatt en helt annen innstilling til alle kampene vi har spilt i år. Og vi har vært skjerpet i de tidlige rundene også. Og det samme tror jeg at vil skje med LSK til neste år. Forsvarer på ingen måte tapene til Brann og LSK, men det er fatisk lærerikt med noen sånne også, selvom de selvfølgelig skal unngås...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #76 på: 13. Mars 2008, 08:36 »
Nei takk til spillere som ikke greier å sende laget sitt videre fra UEFA-CUPEN ;)
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3293483,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 21. Mars 2008, 20:41 »
Hentet fra Brannforum:

"Hele Norge" ler av at Brann tapte 1-6, og RBK-fansen er så kjepphøye fordi de "bare" tapte med to mål sammenlagt, mens vi tapte med syv og liksom ble "rundspilt".

Men ser man bak resultatene, så er det faktisk Brann som har kommet best fra det av de to:

Skuddstatistikk:
RBK - Forentina 3-13, Fiorentina - RBK 13-4, totalt 26-7 til Fiorentina.
Brann - Everton 9-11, Everton - Brann 14-11, totalt 25-20 til Everton.

Skudd på mål:
RBK - Fiorentina 1-2, Fiorentina - RBK 9-1, totalt 11-2 til Fiorentina.
Brann - Everton 5-7, Everton - Brann 9-6, totalt 16-11 til Everton.

Avslutninger innenfor 16-meteren:
RBK - Fiorentina 1-6, Fiorentina - RBK 9-3, totalt 15-4 til Fiorentina.
Brann - Everton 4-3, Everton - Brann 7-6, totalt 10-10.

Avslutinger innenfor 5-meteren:
RBK - Fiorentina 0-1, Fiorentina - RBK 1-1, totalt 2-1 til Fiorentina.
Brann - Everton 2-0, Everton - Brann 1-1, totalt 3-1 til Brann.

Cornere:
RBK - Fiorentina 5-3, Fiorentina - RBK 7-2, totalt 10-7 til Fiorentina.
Brann - Everton 5-5, Everton - Brann 2-7, totalt 12-7 til Brann.

Tallene tyder vel strengt tatt på at Brann har kommet veldig mye bedre fra det spille-/sjansemessig enn RBK.

Måtte bare legge denne ut, virker vel egentlig som Brann kom beste fra det selv om resultatet sier noe annet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 21. Mars 2008, 21:32 »
For det første, i fotball teller vi mål, ikke skudd på mål, så er vel ingen tvil om at RBK kom best ut av det ;)

Men er faktisk overrasket over at Brann gjorde det så godt sjansemessig. Men vi må også huske på at Fiorentina slo ut Everton og kanskje er et bedre lag.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: 21. Mars 2008, 21:41 »
Ja, det er sant det. Målene er selvfølgelig viktigst.

Egentlig litt overassket over at Firorentina gikk videre, trodde faktisk Everton skulle vinne der, men Fiorentina er vel bedre enn jeg tror. Aldri sett på de som noe topplag i italia, men så følger ikke jeg så mye med på italienskfotball heller...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 22. Mars 2008, 04:38 »
En skal jo huske på at italienske lag alltid vil være hestkuk-lag å spille mot, man får intet gratis mot slike lag, samt at ligger en først under, så ligger man dårlig an!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19. Sep. 2008, 01:30 »
Åhh herregud for en kamp av Brann i dag, helt fantastisk! Viser potensialet som alle vet er i laget, men som vi ikke klarer å få ut i tippeligaen... Rettferdig resultat burde vel vært 4/5-0 til Brann!
RBK går nok videre også kan jeg tenke meg etter ett fint resultat på bortebane!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #82 på: 19. Sep. 2008, 01:51 »
Ja, da er det vel klart: Brann er Norges desidert beste lag. Jeg kan ikke tenke meg et annet norsk lag som kunne spilt slik Brann spilte i dag. Ikke bare vant de mot Depor, de LEKTE seg med laget som slo Real Madrid for to uker siden.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Sep. 2008, 08:33 »
Er bare å gratulere Brann, kanon kamp ;)
Trur dog det blir vel tøft i Spania om 2 uker, så dere skulle nok puttet flere av sjangsene!
Ryktes også at Deportivo har planer om å legge kunstgress bare med tanke på den kampen :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Sep. 2008, 11:04 »
Bra kamp, men jeg synes ikke dere kan kalle dere for norges beste etter 1 god kamp. Det må dere bevise over tid! Kanskje trene litt mer enn 1,5 time om dagen? :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 19. Sep. 2008, 13:09 »
Bra kamp, men jeg synes ikke dere kan kalle dere for norges beste etter 1 god kamp. Det må dere bevise over tid! Kanskje trene litt mer enn 1,5 time om dagen? :P

Ja, du så jo i hvor dårlig fysisk form Branns spillere var, så...

Nei, helt sinnsykt imponert over Brann i går faktisk, at de klarer å holde det trøkket oppe i 80 minutter mot Deportivo er ganske utrolig. Tipper det kommer en megasluttspurt i eliteserien for Mjeldes mannskap, om de er motivert for å jobbe like hardt der...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #86 på: 19. Sep. 2008, 14:22 »
Heh, jeg vil ihvertfall påberope meg retten til å si at dette var den beste norske prestasjonen i Europa i det siste! Det kan man vel strengt tatt ikke krangle på.

Sitter å leser litt inne på Depor's forum. "Faen, de spiller jo som Barca gjorde på sine beste dager!" og "Går det virkelig an å spille fotball SÅ raskt?" er endel gjengangere der inne. Veldig morsom lesing for en Brann-supporter er det hvertfall.

Det er helt klart at bortekampen kan bli tøff. Men om Brann putter et mål, så må Depor putte FIRE for å gå videre. Og spiller Brann som de gjorde i går, vel så er det ingenting i veien for at vi vinner også i Spania. Jeg har faktisk VELDIG troen på dette.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 19. Sep. 2008, 14:45 »
Så lenge de passer på å ikke bli for passive og feige skal de kunne klare dette, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 19. Sep. 2008, 17:34 »
Ja, da er det vel klart: Brann er Norges desidert beste lag. Jeg kan ikke tenke meg et annet norsk lag som kunne spilt slik Brann spilte i dag. Ikke bare vant de mot Depor, de LEKTE seg med laget som slo Real Madrid for to uker siden.
Depor slo vel Real 1-0, så det vil vel si at Brann hadde slått Real 3-0. Det er respektabelt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 19. Sep. 2008, 17:42 »
Og Aalesund vant 4-2 mot Brann. Det betyr at de hadde vunnet 7-2 mot Real Madrid!!