20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Les Ferdinand  (Lest 7935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Les Ferdinand
« Svar #15 på: 07. Feb. 2008, 17:27 »
Du ble fan i 95/96 og har nicket RHCP14? Jaja, da så.
Kan jo alltids hende at jeg legger mer i nicket ditt enn jeg burde.

Jeg ville absolutt hatt Batty i mitt drømmelag. Ville mye heller hatt David Batty nå, enn Nicky Butt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Feb. 2008, 20:43 »
Hva mener du der?
Jeg tolker det som Red Hot Chilipeppers14, men det kan vel hende jeg er helt ute og kjører her? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Feb. 2008, 23:11 »
Det var det jeg også tenkte, og Red Hot Chilli Peppers 14 (jeg antok liksom at det sto for alder - no offense) får ikke jeg til å stemme med Newcastle 95/96.

RHCP14

• Gjest
« Svar #18 på: 08. Feb. 2008, 00:05 »
hehe..først av alt. Eg er full og svarer sikkert me piss nå men......ta det med ro! Det står ikkje for alder! Det er riktig at det står for Red Hot Chili Peppers men 14 er berre der for at eg har nicket overalt på nettet, og andre plasser er det ikkje nok å skrive RHCP. Så eg havna på det..fordi det er 7 pluss 7 :)...som er favorittnummeret mitt. Og også Ginola sitt nummer...kom eg på nå :)

Er 23 år og har vore fan av Newcastle siden 95/96 sesongen! Det vil sei at eg har vore fan i 13 år...Ferdinand er den store helten. Derfor denne tråden!

Foresten...er det nokken her på forumet som ser kamper på Three Lions i Trondheim????...er ikkje trønder...men student her!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #19 på: 08. Feb. 2008, 03:53 »
Les Ferdinand...for en fantastisk spiller han var.Han hadde det meste en spiss kunne ha..skulle ønske han blei 20+ igjen så vi kunne kjøpt han på nytt :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Feb. 2008, 16:12 »
hehe..først av alt. Eg er full og svarer sikkert me piss nå men......ta det med ro! Det står ikkje for alder! Det er riktig at det står for Red Hot Chili Peppers men 14 er berre der for at eg har nicket overalt på nettet, og andre plasser er det ikkje nok å skrive RHCP. Så eg havna på det..fordi det er 7 pluss 7 :)...som er favorittnummeret mitt. Og også Ginola sitt nummer...kom eg på nå :)

Er 23 år og har vore fan av Newcastle siden 95/96 sesongen! Det vil sei at eg har vore fan i 13 år...Ferdinand er den store helten. Derfor denne tråden!

Foresten...er det nokken her på forumet som ser kamper på Three Lions i Trondheim????...er ikkje trønder...men student her!
Det skal finnes en tråd ett eller annet sted på forumet om hvor trønderske supportere ser kampene, og det er selvfølgelig på Three Lions. Du er hjertelig velkommen.

Enda godt at du ikke er 14 da, selv om jeg trodde det var bare 14-åringer som hørte på RHCP. Det burde ihvertfall være det. En øvre aldersgrense på 14 år, for så dårlig musikk. Uansett, å bruke Ginolas og N'Zogbias trøyenummer er ikke det verste. Og du skal selvsagt få lov å ha Les Ferdinand som din store helt.

Studenter i den gamle stad er det mange av. Trim sangstemmen og møt opp i morra!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Feb. 2008, 16:16 »
Jokke, jeg NEKTER å tru at du har virkelig hørt så mye av RHCP. De er et av de aller, aller råeste banda der ute!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Feb. 2008, 16:32 »
Nå er vel ikke dette en musikktråd, er det vel?
Nei, jeg har ikke hørt mye av RHCP, men de største hitene har jeg hørt, og jeg hater dem. De går meg på nervene, og jeg får dem i hodet. Synet av den gjengen gjør ikke ting bedre. Ja, det estetiske er viktig når det gjelder musikk for meg. Da holder jeg meg mye heller til det enkle, men suverene.

Kan vi ikke heller fortsette denne diskusjonen i musikktråden, Kristoffer, og la denne tråden handle om Les Ferdinand. Med mindre Ferdinand er RHCP-fan selv da.

RHCP14

• Gjest
« Svar #23 på: 08. Feb. 2008, 16:40 »
Red Hot Chili Peppers er eit av favoritbanda. Da eg først begynte å bruke nicket var eg vel fjortiss +, så musikksmaken har gradvis gått mot litt meir rock, men liker fortsatt RHCP og har seff det siste dobbelalbumet. Greit å ha eit nick som ein husker også.....anyway....Eg har stortsett sett alle Newcastle-kampene på Three Lions dette året...men er litt skuffa over oppmøtet i det siste...men har på følelsen av at vi sitter veldig spredd rundt i bygget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Feb. 2008, 16:46 »
Oppmøtet har vel vært noe preget av situasjonen under Allardyce, og det faktum at vi aldri vinner kamper. Mot Arsenal var alle sikkert spredd for alle vinder, dessuten kan det være noen som har meldt "overgang" til Will, på Extra Time.

Var det mange på Bolton-kampen? Jeg forventet at det skulle strømme på med sorte og hvite fra alle kanter av byen til den kampen. Så bare to stykker, og såvidt jeg vet er det bare én inngang til puben.

Jeg har seff ikke det siste dobbeltalbumet, jeg har seff ikke noen album, og jeg kommer seff ikke til å investere i noen album av RHCP. Jeg har kalt det pop før, og jeg står fortsatt ved det jeg sa den gang, for mange, mange år siden. Jeg tror du var like forundret da, Kristoffer, som du er nå.

RHCP14

• Gjest
« Svar #25 på: 09. Feb. 2008, 02:23 »
Bolton-kampen såg eg nede, og der var det egentli berre meg og tre andre NUFC fans trur eg...men mulig dei andre satt oppe eller i kjelleren. Kom litt seint til den kampen...Mot Midddlesborough var me vel 10-15 stykk nede i kjelleren. Burde klare å samle opp mot 30 syns eg. Allerdyce har stor skyld i manglende oppmøte....og folk vil vel se litt resultater før dei tar turen.

RHCP er nok meir eit punk band enn pop band mister...meir eit rockeband enn pop også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Feb. 2008, 02:33 »
Funk. Funk og punk i en herlig mikstur!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Feb. 2008, 12:12 »
Punk? Det er en fornærmelse mot legender som The Clash, Sex Pistols, The Ramones og hele den gjengen der.
En grov fornærmelse.
Funk er vel kanskje nærmere sannheten. Men funk er nærmere pop enn rock for min del.
Uansett, det er kul umulig å få meg til å snakke positivt om RHCP.

Jeg så også Bolton-kampen nede. Mest fordi jeg ikke gadd å flytte meg etter å ha sett Manus kamp tidligere. Og der så jeg vel knapt nok to andre ikledd Newcastle-drakt. Du var vel sikkert en av dem da. Du skulle vært på King's Cross i UEFA-semifinalen (hjemmekampen) mot Marseille i 2004. Da var vi vel omtrent 50 Newcastle-supportere der, ifølge Dougie. Det er vel antakelig en rekord som ikke vil bli slått med det første, med mindre vi skulle finne veien til en FA-cup finale neste sesong.

RHCP14

• Gjest
« Svar #28 på: 09. Feb. 2008, 16:26 »
RHCP har vel gått fra å være punk til å bli meir funk med årene kanskje. Mothers Milk er nermer punk enn funk syns eg. Og når anmelderen i VG kaller "Give It Away" (sex, blood, sugar, magic) et punkmonster...ja så syns eg ein kan kalle RHCP for eit punk-band.

Satt nede uten Newcastle-drakt faktisk. Har ikkje kjøpt meg den siden Ketsbaia-tida. På grunn av dårlig økonomi...men har planer om å skaffe meg ei ny drakt så snart eg får ein klar favorittspiller på laget. Akkurat nå har eg ikkje det. Håper på ei stjerne på midtbanen til neste sesong. Da blirre drakt!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #29 på: 09. Feb. 2008, 19:43 »
Red Hot var bra i gode gamle dager, men nå har de blitt kommersielle til tusen. Vil sammenligne RHCP's karriere med Green Day. Startet bra, men nå er det på like lavt nivå som resten av det som spilles på radio og TV i dag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.