20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #210 på: 09. Feb. 2008, 15:20 »
Skjønner ikke at Viduka sitter på benken til fordel for Smith...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 09. Feb. 2008, 15:22 »
I fjor hadde Martin O`Neill en middels førstesesong som Villa manager. I sesong nummer 2 ligger de på 5. plass pr dags dato. Hadde Martin O`Neill hatt de samme resultatene i sin første sesong som Newcastle manager hadde han selvsagt fått sparken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #212 på: 09. Feb. 2008, 15:22 »
3-1 ja..strålende..nå er vi virkelig klasse.Vi blir rundspillt.sorry meg Erlend Simonsen men jeg greier ikke å se noe jævla posetivt :(.Enig i hva Fredrik sier..

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #213 på: 09. Feb. 2008, 15:23 »
At Butt ikke får frispark der... Jaja, samme faen, dette er nok kjørt
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 09. Feb. 2008, 15:24 »
Det oser av Championship-fotball av det Newcastle driver med, og det er kanskje der vi kommer til å være. Hvordan skal vi holde ut 3 måneder til i denne sesongen?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #215 på: 09. Feb. 2008, 15:26 »
Det oser av Championship-fotball av det Newcastle driver med, og det er kanskje der vi kommer til å være. Hvordan skal vi holde ut 3 måneder til i denne sesongen?

Faktisk enig. Og det er IKKE Keegans feil. Laget er bare så dårlig.

Skal vi få et VINNERLAG er det bare Given, Beye, Taylor, Faye, Milner, Emre og Owen som muligens holder mål.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #216 på: 09. Feb. 2008, 15:27 »

Folk som sier at vi ikke rykker ned i år..se på denna kampen å still si det at vi IKKE står i fare for å rykke ned..

"3 - 1 CAREW. Villas tredje hjørnespark på rappen går litt frem og tilbake, før det til slutt lander i panna på en umarkert Carew. Fra kloss hold styrer han inn sitt andre for kvelden"

Hva faen driver forsvaret med her?? La Carew stå umarkert på en corner..virkelig et sjakktrekk av forsvaret

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 09. Feb. 2008, 15:27 »

Skal vi få et VINNERLAG er det bare Given, Beye, Taylor, Faye, Milner, Emre og Owen som muligens holder mål.

Selvfølgelig. Det aller viktigste er jo at folk må innse dette. Laget er forbanna dårlig. Middlesbrough er ikke dårligere. Blackburn, Tottenham, Aston Vila, Man City og Pompey er milevis foran for øyeblikket.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 09. Feb. 2008, 15:28 »
Sammenlignet med dette spilte vi festfotball under Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 09. Feb. 2008, 15:30 »
Ser ut som Ashley er strålende fornøyd med hva som blir prestert.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 09. Feb. 2008, 15:30 »
I fjor hadde Martin O`Neill en middels førstesesong som Villa manager. I sesong nummer 2 ligger de på 5. plass pr dags dato. Hadde Martin O`Neill hatt de samme resultatene i sin første sesong som Newcastle manager hadde han selvsagt fått sparken.

Jepp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #221 på: 09. Feb. 2008, 15:30 »

Selvfølgelig. Det aller viktigste er jo at folk må innse dette. Laget er forbanna dårlig. Middlesbrough er ikke dårligere. Blackburn, Tottenham, Aston Vila, Man City og Pompey er milevis foran for øyeblikket.

Desverre så må jeg si meg helt enig med deg Fredrik..det er ille men trist å fakta faen det

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 09. Feb. 2008, 15:30 »
Sammenlignet med dette spilte vi festfotball under Souness.

Helt klart. Dette er noe av det verre jeg noen gang har sett. 3 mål på de siste 9 kampene og ingen seier på samme antall kamper. Hva forteller det dere?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 09. Feb. 2008, 15:30 »
skal innrømme at jeg var uheldig. når jeg posta ble det 3-1, men jeg tror ikke alt er tapt. vi spiller bedre og bedre. Det er plan over spillet, og Keegan lærer seg å kjenne spillerne.

Vi vil få en opptur utover sesongen. Har troen..  Men idag blir det knaft.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 09. Feb. 2008, 15:31 »
Ta det med ro nå folkens. Villa var jo klare favoritter på forhånd i denne kampen, så det er ingen stor overraskelse at de vinner.

Vi må desverre bare innfinne oss med at vi må ta tiden til hjelp før vi er tilbake blant de store, slik er det bare. Nytter ikke å sitte å skjelle ut egne spillere, det blir bare for dumt.
Problemet er at alt for mange Newcastle supportere fortsatt tror at vi er like gode som vi var, det er vi ikke. Vi var et topplag for noen år siden, men det var da og ikke nå desvere.

Støtt laget og gi dem tid.