20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #30 på: 06. Feb. 2008, 16:31 »
Uten Agbonlahor er Villa meget svekket. Han er kanskje deres viktigste spiller offensivt. Hvem kommer evt. inn for han? Maloney?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 06. Feb. 2008, 16:36 »
Tror nok heller Luke Moore faar spille fra start.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 06. Feb. 2008, 16:38 »
Tror nok heller Luke Moore faar spille fra start.
Setter nok kronene på Maloney. Han startet mot Fulham fordi Young ikke var med, mens Moore ikke engang var på benken.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 06. Feb. 2008, 16:48 »
Wayne Routledge kan også være et alternativ.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #34 på: 06. Feb. 2008, 16:56 »
Titter på Arsenal - Newcastle-høydepunktene her (lastet ned fra toongoals.tk), og jeg må si at å tape 3-0 ikke gav riktig bilde av kampen.

For de som er sånn imot Given: Han var SUPER-GOD i den kampen. FØRSTEKLASSES.

Dessuten spilte vi underholdende fotball og kom til mange svært gode sjanser, som vi burde scoret på. Innså ikke dette når jeg så kampen, tror at man vinkler litt mye på det negative der og da når man er i ferd med å tape kamper.

Nok om det.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 06. Feb. 2008, 19:34 »
Given
Beye - Cacapa - Taylor - Enrique
Milner - Faye - Emre - Duff
Owen - Viduka/Smith

Jeg går utifra at Martins ikke er klar. Det blir spennende å se hva KK gjør når både han og Owen er tilgjengelige dog.

jeg tipper vi taper 2-1 eller 3-1. Faye putter på dødball.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Feb. 2008, 20:47 »
Dette blir et vanskelig laguttak. Vi må få inn Enrique på backen. Emre skal selvsagt ha den ene sentrale midtbaneplassen. Skal Faye eller Cacapa spille stopper? Skal Butt eller Faye være anker? Hva med Barton?

Hva med vingene? Bør Milner få tillit igjen, eller skal vi flytte over Zog eller Duff på feil side? Hva gjør vi med Zog? Han har vært veldig god offensivt i det siste, og virker å ønske seg bort. Da tjener vi vel ikke på å benke ham?

Martins er høyst tvilsom, pga en ankelskade. Da er det bare dumt å ta unødvendige risikoer. Det kommer viktigere kamper (Blackburn H, Fulham H, Birmingham B m.fl.), hvor hans tjenester er langt mer nødvendig. Så er spørsmålet, Viduka eller Smith? Viduka er god med ball, dyktig målscorer. Smith er en bedre targetman, men ingen målscorer. Hva vil vi ha? Villa har jo særdeles sterke stoppere, så hvem kan gi mest rom for Owen? Hvem er best til å ta støyten mot Laursen & co.?

Jeg er glad det ikke er jeg som skal ta ut laget. Og jeg registrerer at Keegan er glad for å ha flere å velge mellom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Feb. 2008, 21:01 »
Vel blåst, Joakim.

Det er klart at dette laguttaket er et dilemma for Keegan. Skal han satse på Cacapa, som han med egne øyne har fulgt i et par uker? Eller skal han sverge til vår hittils beste stopper, Faye? Hvordan skal han mane frem toppformen til Milner? Bør han hviles i form, eller spilles i form? Og hva med den sentrale midtbanen? Der ligger det mest tvil. Jeg håper vi starter med Faye - Emre, men tror det blir Butt - Emre.

Det er lenge siden jeg har vært såpass usikker på et laguttak, men dæven så deilig det er!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Feb. 2008, 21:49 »
Når jeg tenker meg om, klarer jeg ikke komponere hvem jeg vil ha på midten. Er usikker på om Zog, Barton, Emre, Duff eller Milner skal vrakes. Helst ser jeg vi spiller med to vinger, men samtidig vil jeg ha både Barton og Emre med. Har trua på at Barton nå kan begynne å vise hvor god han er, men sitter med samme følelse rundt Emre. Samtidig er jeg redd de to sammen sentralt blir for offensivt, og vi trenger da musklene til Faye inn der.

Given
Beye-Taylor-Cacapa-Enrique
......-Faye-......-......
Owen-Viduka

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Feb. 2008, 21:57 »
Som du helt sikkert vet, er Zog suspendert, Kristoffer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Feb. 2008, 22:05 »
Har ikke noe problem i det hele tatt ang. hvem som bør benkes. I mine øyne er det ikke tvil om at Milner, Faye, Emre og Duff skal danne midtbanen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Feb. 2008, 22:10 »
Som du helt sikkert vet, er Zog suspendert, Kristoffer.

Det har du selvfølgelig helt rett i, og det gikk i glemmeboka ei stund.
Jeg klarer ikke helt uten videre å vrake Barton. Tror han er på gang nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Feb. 2008, 22:15 »
Jeg klarer ikke helt uten videre å vrake Barton. Tror han er på gang nå!
Etter en håpløs 2.omg mot Arsenal, en håpløs førsteomgang mot Boro (ja, jeg vet han spilte høyrekant) og en ok 2.omg som sentral midtbane i samme kamp kan han godt benkes for min del. Spesielt når han kjemper med banens beste mot Boro om den siste sentrale midtbaneplassen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Feb. 2008, 23:07 »
Vi spiller faktisk en bra kamp å vinner denne 2-1. Ikke vet jeg hvordan, men vi gjør det.
Eneste jeg gleder meg til er å se at det offensive fortsetter å utvikler seg. Å sotty Butt elskere, vil ikke se han i denne kampen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Feb. 2008, 23:32 »
Håper på

Given
Baye-Faye-Taylor-Enrique
Milner-Butt-Emre-Duff
Owen-Smith
Toon till I die.