Martins var skadet de to siste kampene, etter at han skadet seg i kamp nr.2 og ble tatt av ved pausa....kommentatoren på eurosport som sa dette..Martins spilte dermed kun to kamper, uten å imponere.
Håper og tror vi kan få til et bra kontringspill mot villa, tror nøkkelen ligger der.
Håper vi starter slik:
Given
Beye - Taylor - Cacapa - Zog
Milner - Faye - Emre - Duff
Owen - Smith
Benk: Harper/Forster, Carr, Barton, Martins, Viduka
Dette er IKKE kampen for Viduka, jeg ser for meg et kampbildet hvor Villa angriper oss og vi satser på kontringer, ergo er ikke Viduka en veldig god løsning. Grunnen til at jeg vil ha Smith er pga av balansen i laget. Når vi skal kontre Villa i senk(forhåpentligvis) så kommer vingene(duff og Milner) til å gå veldig høyt og da er det kjekt å ha et arbeidsjern som Smith som løper fra 16m til 16m...Hvis vi spiller Viduka vil det bli altfor offensivt hvis vi skal kjøre helhjertede kontringer med owen, Milner og Duff i spissen. Det samme gjelder forsåvidt Martins, anyway så vil jeg ha Martins på benken fra start av to grunner, han kan PINE slitne bein med farten sin og utgjøre en forskjell på kampen av den grunn OG han er kanskje litt plaget av skaden han pådro seg i ACN...da går jeg utifra at det er en mindre skade..