20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #15 på: 05. Feb. 2008, 23:09 »
Støtter laget til danield. Hadde vært spennende å se Martins og Owen på topp, men Martins har jo slitt med skade ACN så er vel ikke helt klar til kamp og da er det bedre å bruke Viduka. Med Faye og Beye tilbake tror jeg vi har sjanse på poeng. Villa er gode, men er ikke uslålige og hvis ikke Agbonlahor spiller svekker det dem mye. Resvervene holder langt fra samme nivå. tror vi greier uavgjort her og det skal vi være fornøyde med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Feb. 2008, 23:12 »
Hmm. Jeg har lest at Martins blei vraka fra laget de siste kampene på grunn av dårlig form, og at han satt på benken som ubenytta reserve da de røk. Mener det var The Times som skrev dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Feb. 2008, 23:18 »
Hadde hørt at han var skada, men kan sikkert stemme det The Times skriver for Nigeria har mange gode angripere i stallen. Martins var også ganske dårlige de kampene han spilte. Det var dog de fleste andre spillerne til Nigeria også.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Feb. 2008, 07:41 »
Martins var skadet de to siste kampene, etter at han skadet seg i kamp nr.2 og ble tatt av ved pausa....kommentatoren på eurosport som sa dette..Martins spilte dermed kun to kamper, uten å imponere.

Håper og tror vi kan få til et bra kontringspill mot villa, tror nøkkelen ligger der.

Håper vi starter slik:

Given
Beye - Taylor - Cacapa - Zog
Milner - Faye - Emre - Duff
Owen - Smith

Benk: Harper/Forster, Carr, Barton, Martins, Viduka

Dette er IKKE kampen for Viduka, jeg ser for meg et kampbildet hvor Villa angriper oss og vi satser på kontringer, ergo er ikke Viduka en veldig god løsning. Grunnen til at jeg vil ha Smith er pga av balansen i laget. Når vi skal kontre Villa i senk(forhåpentligvis) så kommer vingene(duff og Milner) til å gå veldig høyt og da er det kjekt å ha et arbeidsjern som Smith som løper fra 16m til 16m...Hvis vi spiller Viduka vil det bli altfor offensivt hvis vi skal kjøre helhjertede kontringer med owen, Milner og Duff i spissen. Det samme gjelder forsåvidt Martins, anyway så vil jeg ha Martins på benken fra start av to grunner, han kan PINE slitne bein med farten sin og utgjøre en forskjell på kampen av den grunn OG han er kanskje litt plaget av skaden han pådro seg i ACN...da går jeg utifra at det er en mindre skade..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Feb. 2008, 12:21 »
Zog er suspendert. Enrique spiller helt sikkert på backen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Feb. 2008, 12:48 »
Hmm... Står på physioroom at Enrique er ute til 15. februar. Har ikkje hørt noko om dette andre stader. Nokon som veit?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Feb. 2008, 12:54 »
Hmm... Står på physioroom at Enrique er ute til 15. februar. Har ikkje hørt noko om dette andre stader. Nokon som veit?
Enrique spilte hele matchen for Spania U-21 i går, så det er nok bare tull! :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Feb. 2008, 13:15 »
Glimrende! Vi er avhengige av Enrique, når Zoggy er ute. Nå vil ikke tapet av Zoggy bli like markant.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Feb. 2008, 14:38 »
Håper på dette laget:

Given
Beye-Cacapa-Taylor/Faye-Enrique
Milner-Barton-Emre-Duff
Owen-Martins

Benk: Harper, Viduka, Carr, Faye?, Butt

Er litt usikker på kven eg vil ha som midtstopper....men vet at eg vil ha Martins og Owen på topp. Milner går rett inn på laget igjen. Han spilte veldig godt for u21 England mot u21 Irland i går. Trur han vart man of the match. Syns Barton vart bedre utover i andre omgang i forrige kamp, og syns han burde få starte.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Feb. 2008, 14:39 »
Vil du sette ut Faye? Årets spiller hittil, sammen med Beye... Den skjønner jeg ikke.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Feb. 2008, 14:49 »
Vi er avhengig å ha Faye og Beye i lagoppstillinga når vi ser kor fysisk tøffe Villa er.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Feb. 2008, 15:08 »
                 Given
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
Lualua - Faye - Emre  - Duff
           Martins - Owen

Er vel midt forslag.
Kommer vel neppe til å savne Barton og Milner uansett, og Faye tror jeg kan gjøre en minst like god jobb som butt. I tillegg har taylor og cacapa gjort sine ting bra i det siste.
Når det gjelder smith er jeg veldig usikker. han gir alltid mye, men likevel er jeg ikke veldig imponert over det han viser offensivt.
« Siste redigering: 06. Feb. 2008, 15:11 av Sondre »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Feb. 2008, 15:23 »
Leste litt i pre-match tråden på N-O og jeg er redd for noe av det samme som de nevner der, nemmelig at Beye ikke vil gå rett inn i laget igjen. Carr har faktisk gjort det brukbart under Keegan og Beye er ukjent materiale for KK. Dermed kan det hende han velger Carr som den "sikre" løsningen.

Men, vi får håpe at det er nok kloke hoder i Newcastle som kan fortelle Keegan at Beye bør starte.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Feb. 2008, 16:05 »
5 siste på Villa Park:

06/07 - Tap 0-2
05/06 - Seier 2-1
04/05 - Tap 4-2
03/04 - Uavgjort 0-0
02/03 - Seier 1-0

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. Feb. 2008, 16:28 »
Agbonlahor blir kanskje ikke klar. Bra! For han spilte bra forrige helg.

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1233384,00.html