20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #60 på: 08. Feb. 2008, 18:02 »
Hvis vi skulle kåret årets spiller nå, hadde det blitt Faye, med Beye på en god annenplass. Så å benke Faye syns jeg blir for dumt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 08. Feb. 2008, 18:27 »
Der er jeg faktisk IKKE enig!
For meg er det ingen tvil om at Zog er vår beste sålangt denne sesongen. Han har spilt omtrentlig alt som er, og han har jevnt over meget god, til og med i ny posisjon.
Faye har for meg vært litt for mye skadd til det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 08. Feb. 2008, 18:29 »
Det skal du få lov til å være. Jeg syns Faye har vært ekstrem. Zoggy har vært god, men litt opp og ned. Faye syns jeg har gitt oss en ny dimensjon i forsvaret - han er en bauta vi ikke har hatt på mange år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Feb. 2008, 18:33 »
Er enig der, men jeg syns at Zog denne sesongen tidvis har måtte bært ALT ansvar for å skape noe for laget, og atpåtil  fra venstrebackposisjon. Syns han har gjort den jobben alldeles strålende!
Og så må en huske tilbake til forrige sesong, når endel faktisk ikke var veldig negativ til å selge han, etter at han hadde hatt en mildt sagt jævlig sesong. Han kunne faktisk spilt i Fulham nå.
Zog syns jeg har bevist at spillere ikke blir udugelige over natta, og at det dermed er håp for resten av hans lagkamerater som har hatt en kollektiv formsvikt denne sesongen. Vi kan myyyye bedre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 08. Feb. 2008, 20:09 »
Det er liten grunn til å tro at ikke Faye eller Butt bekler ankerrollen i denne kampen. Sannsynligvis blir det Butt. Faye har helt klart vært en sjelden bauta i forsvaret, og jeg synes egentlig han kan erstatte Taylor i denne kampen. Cacapa hadde så mange avgjørende inngripener defensivt i forrige kamp, som var avgjørende for at vi kom ut av kampen med noe som helst, og han er en annen type stopper enn Faye. Tror de to kan gå godt sammen på nåværende tidspunkt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 08. Feb. 2008, 20:16 »
Beye Taylor Faye Enrique
Milner Barton Emre Duff
Owen Smith/Viduka

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 08. Feb. 2008, 20:55 »
Er enig der, men jeg syns at Zog denne sesongen tidvis har måtte bært ALT ansvar for å skape noe for laget, og atpåtil  fra venstrebackposisjon. Syns han har gjort den jobben alldeles strålende!
Og så må en huske tilbake til forrige sesong, når endel faktisk ikke var veldig negativ til å selge han, etter at han hadde hatt en mildt sagt jævlig sesong. Han kunne faktisk spilt i Fulham nå.
Zog syns jeg har bevist at spillere ikke blir udugelige over natta, og at det dermed er håp for resten av hans lagkamerater som har hatt en kollektiv formsvikt denne sesongen. Vi kan myyyye bedre!

Støtter meg til et meget godt innlegg av Kristoffer! N'Zogbia er årets Newcastle spiller for min del. Laget er nærmest avhengig av N'Zogbia som den drivende og kreative kraften i laget, tilogmed når han har vært venstreback som Kristoffer påpeker. Til nå har N'Zogbia måttet ta altfor mye ansvar alene, og det er litt synd fordi vi ikke bør forvente for mye av unggutten. Håpet mitt er at Duff og Emre nå kan komme i form og avlaste N'Zogbia litt.
Faye er en god kandidat han også, men N'Zogbia har hatt en langt mer krevende rolle, og har derfor vært viktigere enn Faye etter min mening.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Feb. 2008, 21:01 »
Vi er langt fra å vere avhengig av Zog. Ja han er ein bra spelar men slik det er nå så har vi ein bedre venstreback, ein meir komplett ein i Enrique, vi har to sentrale i Barton Emre og vi har ein venstrekant i Duff som gjer ein fantastisk jobb der og er ein litt anna type en Zog. Eg veit at Zog er ein fantastisk spelar, men eg slit faktisk med og gi han en plass i første ellveren

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Feb. 2008, 22:42 »
Vi er langt fra å vere avhengig av Zog. Ja han er ein bra spelar men slik det er nå så har vi ein bedre venstreback, ein meir komplett ein i Enrique, vi har to sentrale i Barton Emre og vi har ein venstrekant i Duff som gjer ein fantastisk jobb der og er ein litt anna type en Zog. Eg veit at Zog er ein fantastisk spelar, men eg slit faktisk med og gi han en plass i første ellveren

Er vi egentlig langt ifra å være avhengige av N'Zogiba? Jeg tror ikke det, når klarte Newcastle sist å spille en god kamp uten at N'Zogbia var god? Når N'Zogbia har vært god denne sesongen har Newcastle tidvis vært gode også, men hvem har tatt tak i laget og prøvd å få til noe utenom N'Zogbia? Det er kanskje mange som har prøvd, men det er ikke mange som har lykkes. Årets Newcastle har iallfall til nå, dessverre vært altfor avhengige av N'Zogbia!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Feb. 2008, 23:23 »
Under Sam var vi anhengig av han, fordi vi ikke hadde noe som helst kolektivt å by på fremover, og da fikk han jobben med å bære hele lasset. Nå under Keegan vil alle spillerne bli innvolvert framover, og da ligger byrden på det kollektive, og ikke bare Zog. Derfor tror eg vi ikke er like avhengig av han som under Sam.

Uansett, Zog MÅ bli bare for å få det sagt!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #70 på: 09. Feb. 2008, 00:04 »
Detta blir en beinhard kamp.Jeg mener vi burde stille opp med Faye og Capcapa sentralt..hvem som skal spille i midtbanen er et stort spørsmålstegn.Jeg håper på Barton,Emre så får vi se hvem av dem som får ving rollen...Milner.Duff eller Zoggy? Uansett..kommer til å bli grise tøft så håper vi greier å hente en etterlengta seier her

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 09. Feb. 2008, 00:12 »
For ettusentohundredeogfemtisyvende gang: N'Zogbia er suspendert i denne kampen!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 09. Feb. 2008, 00:16 »
Beye Taylor Faye Enrique
Milner Barton Emre Duff
Owen Smith/Viduka

Kan ikke se noen grunn til å stille uten keeper, men ellers er jeg enig i lagoppstillingen din:-)
Vi trenger store Tayls og Faye der bak i denne kampen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 09. Feb. 2008, 01:38 »
Cacapa og Taylor må fortsettte sammen bak, slik at Faye kan komme inn for en skakkjørt Nicky Butt. Han er muren foran midtstopperne, og i tillegg kan han trille en ball og to, i motsetning til visse andre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #74 på: 09. Feb. 2008, 12:08 »
tipper på 3-1 seier til newcastle i dag jeg! målscorere blir emre, owen og milner!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards