20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #195 på: 20. Mars 2008, 21:03 »
Jeg er egentlig ganske enig i det du skriver her. Jeg er også usikker på om Keegan klarer å få suksess igjen med Newcastle, som sagt fotballen har forandret seg. Jeg skulle gjerne sett Big Sam fortsette. Men jeg gir i hvert fall Keegan en sjanse til å motbevise min skepsis, det blir helt feil å sparke han nå.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 20. Mars 2008, 21:29 »
Jeg er veldig enig i ditt syn på Big Sam ihvertfall!
MEN, nå syns jeg King Kev skal få sjansen til å sette sitt preg på dette laget i sommer, når han vil få masser av gryn. Vi tjener ingenting på nok et managerbytte nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #197 på: 20. Mars 2008, 21:58 »
tror nok keegan er den rette for newcastle! men han treng tid, som alle andre! tror nok litt av grunnen til at man.utd gjør det så bra er at de har hatt samme manager i 22 år! og gi keegan fyken etter bare nån måneda er helt bak mål! på samme måte som det var helt bak mål og gi big sam sparken!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #198 på: 20. Mars 2008, 22:43 »
Jeg hadde ikke villet gi Keegan et pund ... Ashleys ry som finansmann må jo få seg en knekk dersom han gir Keegan en halv milliard å handle for. Håper ... men tror ikke han vil få det til selv med mange nye spillere ... og et annet spørsmål er jo om noen 'stjerner' vil komme til oss"

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 20. Mars 2008, 23:32 »
Han har ikke vært i gamet på en stund (har ikke han drevet kafe eller museum i Skotland)? og fotballen har forandret seg.

Mener å ha lest et sted at han bodde i nærheten av Renfrewshire utenfor Glasgow der han drev Soccer Circus (www.soccercircus.com) så han har vel ikke vært helt utenfor fotballen selv om han i april i fjor sa at han neppe kom til å bli manager mer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #200 på: 21. Mars 2008, 03:16 »
Jeg har min fulle tiltro til Keegan..
Det at han har drevet med det han har gjort. Det betyr bare at han vet hvem som er talenter eller ikke. Å talenter finnes det i denNordre delen av balløya... Hurra for at Keegan vil få de her til ;) Tror han vet hvem som holder eller ikke. Å JA, jeg tror han vet hva han gjør..
Han har tatt over et helvetes stort problem??
Han er den rette mannen tror jeg, JA, HAN HAR MIN FULLE TILITT.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 21. Mars 2008, 07:03 »
Jeg er overrasket oppstyret rundt KK fordi han har vært borte fra manager yrket i 3 år...Er det virkelig en så "big deal"? Jeg synes iallefall ikke det. Finnes da vel andre managere som har tatt en pause, for så å komme tilbake uten at det har skapt så mye oppstyr..Dessuten tviler jeg på at han har "blokkert" ut fotballen totalt, han har nok fulgt med litt her og der.

Jeg har stor tro på KK iallefall! Mye bedre tro på han enn det jeg noen gang hadde på BigSam. KK virker som han er meget flink med å få spillere til å trives, han er veldig ærlig i utalelsene sine, han er et friskt pust som tør å satse, BigSam var en "grå" managertype, en kjedelig karakter("old school") som tenkte "safety first". Med KK kommer vi til å utvikle en offensiv spillestil, vi kommer til å kjøpe gode spillere og neste år så er vi tilbake som en topp 10 klubb i PL. Ja jeg har ihvertfall troen på at vi berger plassen, selv om jeg langt ifra tar det som en selvfølge.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 21. Mars 2008, 12:06 »
Å talenter finnes det i denNordre delen av balløya...

kun for å pirke  ;) ;D

- Dersom du henviser til Storbritannia så er Newcastle ganske midt på øya. Storbritannias mitdpunkt ligger ikke så langt unna Newcastle
- Dersom du henviser til at han har flere fra Skotsk liga i sikte så stemmer det.

SEIER I MORGEN!!!! 1.75 i odds på Newcastle. 3.35 på borteseier.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 21. Mars 2008, 20:38 »
Jeg er overrasket oppstyret rundt KK fordi han har vært borte fra manager yrket i 3 år...Er det virkelig en så "big deal"? Jeg synes iallefall ikke det. Finnes da vel andre managere som har tatt en pause, for så å komme tilbake uten at det har skapt så mye oppstyr..Dessuten tviler jeg på at han har "blokkert" ut fotballen totalt, han har nok fulgt med litt her og der.

Jeg har stor tro på KK iallefall! Mye bedre tro på han enn det jeg noen gang hadde på BigSam. KK virker som han er meget flink med å få spillere til å trives, han er veldig ærlig i utalelsene sine, han er et friskt pust som tør å satse, BigSam var en "grå" managertype, en kjedelig karakter("old school") som tenkte "safety first". Med KK kommer vi til å utvikle en offensiv spillestil, vi kommer til å kjøpe gode spillere og neste år så er vi tilbake som en topp 10 klubb i PL. Ja jeg har ihvertfall troen på at vi berger plassen, selv om jeg langt ifra tar det som en selvfølge.

Enig med deg altså! Eg er sikker på at det ikke har noe negativt å si at Keegan ikke har ''vert i gamet'' som folk kaller det. Tror heller det kan vere like greit å ta en pause, og få tenke på noe annet. Om folk tenker at fyren ikke har peiling på spillere som han kan kjøpe, så er det bullshit! Fyren ser jo hvilke spillere som kan vere interessante, og om det er en ungutt fra 3 divisjon i brasil, så er det ikke han som finner disse spillerne. Det gjør hverken Fergie, Wenger eller hvem som helst. Keegan hvet om hver spiller i Premier League som kan vere interessante. For å si det sånn: Det er ikke slik at Keegan ser en kamp med Everon, og ser Tim Cahil og sier; Oj han er spennende, han vil nok vere ett røverkjøp!

Nei, nå synes eg vi skal slutte å snakke om dette avbrekket til Keegan! Eg er sikker på at Keegan er like oppdatert på det han trenger å vite på spillermarkede som gjennomsnittet av managerene i PL!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #204 på: 21. Mars 2008, 21:01 »
Keegan har uten tvil et managertalent, og jeg tror dette vil gjøre at han ikke trenger veldig lang tid på tilpasse seg til dagens PL. Han har jo helt klart begrensninger, men jeg tror det er disse ashley & co prøver å luke bort med et sterkt apparat rundt Keegan.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #205 på: 22. Mars 2008, 16:18 »
Kommentatorene sa at i følge de folkene de hadde snakket med oppe i nord-øst i løpet av de siste 24 timene, var det ikke noe lokalt press på han. Har nok blitt spredd seg gigantisk i forhold til hva det egentlig er. Tror jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #206 på: 22. Mars 2008, 16:24 »

Helt enig med kø her.Ser ikke problemet selv med at Keegan har vært ute i noen få år..synes ikke det er noe å baserer hans kvaliteter som mananger på og jeg har også trua på Keegan så er villig til å gi han tid.Da til neste sesson så vill han få sjangsen til å hente de spillerne han vill ha og ikke minst få tiden til å bygget opp et nytt lag på toppen igjen.TTT

RHCP14

• Gjest
« Svar #207 på: 06. April 2008, 11:51 »
Er nok å se forvandlingen til Martins for å skjønne at Keegan er ein god manager. Keegan er som ein far for spillerene. Det blir sagt at han ikkje er så klok taktisk, men ka faen gjør vel det når han er ein av dei beste managerene til å skape eit lag? Newcastle mot Reading var som å se ein kompisgjeng på løkka. Dei koste seg, og alle spilte med eit smil om munnen og med stor sjølvtillit. Sist eg såg Newcastle som igår (og mot Spurs), var i enkelte kamper under Robson. Men Robson hadde Bellamy...Keegan har ingen rotter på laget, og han har lært av Asprilla-fadesen :)

Tipper det er artig å reise på trening for Newcastle-spillerene om dagen :) Kan ikkje se for meg at det er så artig under Big Sam...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. April 2008, 15:51 »
Spørsmålet er hva man legger i dårlig taktisk da. Han er nok av den typen som tenker som så at det enkle er det beste. Men det betyr ikke at han ikke er i stand til å gjøre taktiske grep, som vil slå positivt ut. Han har jo ihvertfall peiling på hva han driver med, i motsetning til sine forgjengere Souness og Roeder (og enkelte vil vel mer enn gjerne føye til Allardyce).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. April 2008, 19:19 »
Synes Keegan har vært flink jeg i sine taktiske valg. Byttene synes jeg har vært bra. Borsett fra Martins borte imot Birmingham.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.