20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38898 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #210 på: 06. April 2008, 22:58 »
Helt enig i at Keegan ikke er noen dårlig taktikker, men det skal sies at ingenting slår Robson med sine dobbel og trippelbytte!  ;D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 07. April 2008, 00:15 »
Så Boro mot Scums på fotballpuben i Bergen i dag. På raden foran meg satt det en gjeng fra Middlesborough og hånte the fucking geordies og sang "Who the fuck is Kevin Keegan?". Snakk om å være misunnelige...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 07. April 2008, 00:27 »
korfer ikkje hylle eget lag. 2-2 mot Manu er supert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #213 på: 07. April 2008, 00:51 »
Jøss :o
Har Boro norske fans? :P
Hehe

Neida, men det er ganske latterlig. Nå vet jeg ikke om rivaliseringen er veldig, veldig stor, men at vi er bedre enn Boro er jeg ikke i tvil om. Av de tre lagene i området, er vi vel en definitiv storebror. Om det kanskje ikke har kommet bra frem i år, så skal vi normalt sett være bedre enn de to andre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #214 på: 07. April 2008, 04:13 »
Boro..hva er det? :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 07. April 2008, 17:57 »
Det har vel aldri vært noen tvil om at Boro føler et større "hat" til Newcastle, enn Newcastle gjør til Boro.
Det er bare å se på vår varierende statistikk fra møtene med Boro. Vi legger ikke alltid like mye prestisje i kampene, som Boro gjør.
Bortsett fra når Lee Clark kom inn og reddet en høyst ufortjent uavgjort på Riverside under Roeder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 07. April 2008, 23:30 »
Jøss :o
Har Boro norske fans? :P
Hehe

Neida, men det er ganske latterlig. Nå vet jeg ikke om rivaliseringen er veldig, veldig stor, men at vi er bedre enn Boro er jeg ikke i tvil om. Av de tre lagene i området, er vi vel en definitiv storebror. Om det kanskje ikke har kommet bra frem i år, så skal vi normalt sett være bedre enn de to andre.

Nei. De var fra England. Masse folk fra Nord-øst som er i Bergen for å jobbe... Er masse Geordies her også :)