20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #135 på: 10. Mars 2008, 00:20 »
Sant nok, men man kan ikke dvele ved fortiden.
Jeg har ikke altfor stor tillit til Keegan, men vi får se hva som skjer fremover.
Men bare så det er sagt, er det nest siste jeg vil at Kevin får sparken.
Det siste jeg vil er at vi rykker ned.
Selv om jeg og mange andre her ikke har all verdens tillit til King Kev, håper jeg at Mort og Ashley har det :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 10. Mars 2008, 00:36 »
Trur faktisk det er sånn at dei som vil ha Keegan sparka ikkje har opplevd Newcastle på midten av 90-tallet!!

Forskjell på å ville ha ham sparka og ikke ha troa på ham... Jeg tror så og si samtlige supportere vil at Keegan skal få til dette, men tror tallet på dem som har troa er noe lavere...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 10. Mars 2008, 02:08 »
Helt enig der. Har trua på Keegan som lagledar og motivator, og trur han muligens kan gjere det bra om han får tid på seg. Men hans taktiske egenskapar bekymra meg stort. Du setter ikkje ein spelar som ikkje har scora ligamål sidan 2005 på topp kamp etter kamp. Trenge ikkje mykje IQ for å skjønne det.

Det smerter meg å si det, men det er et poeng jeg har hatt i bakhodet helt siden han helt ut av det blå ble ansatt, altså at han har klare taktiske mangler.
Syns formasjonen på lørdag var et fint eksempel på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 10. Mars 2008, 11:39 »
Mente altså totalt i PL da :P
Hvis man har ei liste over alle sammen. Bortsett fra keeperne da.
Jeg håper du skjønte det Geir? ;)
Dumt av meg å ikke skrive det, men tenkte ikke over det.
Poenget er at han løper og jobber massivt :p

Jeg skjønte det. Den var bare for innbydende.

Helt enig der. Har trua på Keegan som lagledar og motivator, og trur han muligens kan gjere det bra om han får tid på seg. Men hans taktiske egenskapar bekymra meg stort. Du setter ikkje ein spelar som ikkje har scora ligamål sidan 2005 på topp kamp etter kamp. Trenge ikkje mykje IQ for å skjønne det.

Det smerter meg å si det, men det er et poeng jeg har hatt i bakhodet helt siden han helt ut av det blå ble ansatt, altså at han har klare taktiske mangler.

For å være helt ærlig, jeg tror ikke så mye på at Keegan skal ha så store taktiske mangler som enkelte hevder. Greit nok, han er nok ikke verdens beste på dette. Men se på hva han har utrettet. Vi husker hvor dårlig det gikk med Newcastle etter han forlot oss. I løpet av noen sesonger var vi helt borte. Han gjorde det også ganske bra med England sammenlagt med andre managere som har ledet dem de siste årene. Jeg tror ikke han hadde klart dette hvis han var så dårlig taktisk som enkelte hevder.

Synes faktisk hvis vi ser på hvordan vi spiller nå at vi i alle fall ser et mønster i hvordan vi angriper jeg ikke så i tidligere kamper denne sesongen. Selv om vi ikke vinner kamper er dette gledelig å ta med seg og kanskje et argument mot at han ikke eier taktiske evner. Selv om han helt klart ikke er den beste taktikkeren i gamet.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #139 på: 10. Mars 2008, 22:20 »
Ja, det var sikkert mye Moyes gjorde i starten for å overbevise Everton-fansen.
Gi nå mannen tid for faen. Det var latterlig å ville sparke Big Sam, og det er feil å ønske hodet til King Kev på et fat nå.

Det er jo ikke det dersom vi fortsetter å tape sånn som nå! Resultatet er jo at ingen ønsker å spille for oss. Det kan komme til å bli et problem. tror nå jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 10. Mars 2008, 22:24 »
Hva med noe så uvanlig som et nick?

Hvis vi fortsetter å tape, så rykker vi ned. DET vil ihvertfall være et problem!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

RHCP14

• Gjest
« Svar #141 på: 11. Mars 2008, 01:21 »
link=topic=2850.msg123404#msg123404 date=1205111305]

[/quote]

Dei sa vel at Mjelde ikkje hadde taktiske evner heller. Og at Ferguson var blitt for gammel i gemet til å skape noe nytt med Man Utd. Mjelde i Brann og Keegan i Newcastle er kanskje ikkje dei to med beste taktiske evner, men dei har begge sansen for gode spillere. Og finner spillere som passer i eit lag. Det ligger mye klokskap der! Og i det lange løp er det spillerene i eit lag som er viktigst. Ikkje taktiske evner. Ferguson har alltid hatt spillere som er kloke, med kreative evner som skaper ting uten å ha hjelp av ein skrikende manager på sidelinja. Desse spillerene er Keegan god til å finne! Ginola, Ferdinand, Shearer, Beardsley....eg kan nevne i fleng!
« Siste redigering: 11. Mars 2008, 01:23 av RHCP14 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 14. Mars 2008, 09:17 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/14/529699.html

Veit ikkje heil ke eg ska sei... Latterleg alt som har med styre av denne klubben.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 14. Mars 2008, 09:19 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/14/529699.html

Veit ikkje heil ke eg ska sei... Latterleg alt som har med styre av denne klubben.

Jeg regner med at dette bare er mediaoppkok, om det ikke er det derimot er jeg alvorlig bekymret.

wagna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #144 på: 14. Mars 2008, 09:28 »
lol  ;)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. Mars 2008, 09:39 »
Latterlig om Wise er den som skal ansettast iallefall. Vist i Leeds han at han ikkje er dyktig i motgang, men derimot bedre i bedre klubber

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 14. Mars 2008, 12:49 »
Latterlig om Wise er den som skal ansettast iallefall. Vist i Leeds han at han ikkje er dyktig i motgang, men derimot bedre i bedre klubber

Han er jo fra London, og det er jo det som teller for Ashley og Mort.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 14. Mars 2008, 14:36 »
Hva er kilden? Det står ingenting om dette hverken på www.skysports.com, www.theguardian.co.uk eller www.thetimes.co.uk
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #148 på: 14. Mars 2008, 14:43 »
Vel står i andre avsnitt av Dagbladets sak. Her er kilden: DAILY MAIL

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 14. Mars 2008, 14:53 »
Og det er knapt en kilde annen enn NOTW som spyr ut like mye elendighet!
Så, gi faen i den nyheten er konklusjonen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida