20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #120 på: 09. Mars 2008, 20:22 »
Ja nå går det jo så det suser ... hva i all verden skal vi med Keegan? Filosofi ... må være ex.phil. i så fall. Ser ikke noe som ligner på noe som helst. Keegan lenger og lenger ned i jakka - snart bare panneluggen som stikker opp. Aner ikke hva han skal gjøre.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 09. Mars 2008, 20:36 »
Jeg føler meg 99,9 % sikker på at om vi ikke hadde sparka Sam så hadde vi  a) hatt flere poeng enn vi har nå b) ikke har tapt så stort mot i allefall Man U x 2 og Villa c) ergo hadde hatt bedre målforskjell...

Den eneste kampen Newcastle kan skylde på uflaks under Keegan er kampen mot Blackburn, og halvveis kampen mot Boro. Ellers har vi spilt piss i alle kampene, hvor HORRIBELT forsvarsspill har vært gjennomgangsmelodien...

Jeg er redd for at selv om Ashley spytter i 500 mill til spillerkjøp i sommer så kommer ikke det til å hjelpe. Det er nesten så jeg håper at Keegan trekker seg i sommer og at vi får en ny og bedre manager...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 09. Mars 2008, 20:39 »
Ja, det er så mye av det BS gjorde som tyder på at vi ville gjort det bedre med han enn med Keegan. Spesielt kampene mot Portsmouth, Liverpool, City og Derby hjemme overbeviser meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Mars 2008, 20:46 »
Ja, det var sikkert mye Moyes gjorde i starten for å overbevise Everton-fansen.
Gi nå mannen tid for faen. Det var latterlig å ville sparke Big Sam, og det er feil å ønske hodet til King Kev på et fat nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 09. Mars 2008, 20:52 »
Ja, det er så mye av det BS gjorde som tyder på at vi ville gjort det bedre med han enn med Keegan. Spesielt kampene mot Portsmouth, Liverpool, City og Derby hjemme overbeviser meg.

Altså. Jeg tror på ingen måte at vi hadde hatt en respektabel plassering på tabellen med Sam som manager, men jeg tror vi ville gjort det bedre enn det vi gjør nå...

Jeg har ingenting i mot Keegan, og jeg har stor respekt for den jobben han har gjort for oss x 2 og at han hadde baller til å gjøre et forsøk nå. Det jeg sier er at jeg rett og slett ikke tror han er i stand til å gjøre Newcastle til et topp 6-lag. Men for all del, jeg må gjerne ta feil...

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #125 på: 09. Mars 2008, 21:28 »
Keegan har hatt sin tid ... hans tid er forbi. Tro du meg ... vi er kvitt han til sommeren. Ashley kan jo ikke være så dum å gi 500 millioner til spillerkjøp når mannen ikke aner hva han skal gjøre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Mars 2008, 21:57 »
Ja, det var sikkert mye Moyes gjorde i starten for å overbevise Everton-fansen.
Gi nå mannen tid for faen. Det var latterlig å ville sparke Big Sam, og det er feil å ønske hodet til King Kev på et fat nå.

Kan ikke være mer enig. Hadde David Moyes tatt over Newcastle istedenfor Everton hadde han hatt sparken for flere år siden. Men jeg må si at jeg er langt fra sikker  på at det var riktig å ansette KK nå. Han har ikke akkurat fått det til etter han forlot Newcastle. Bekymringsfullt at han ikke en gang har tilført en bitte liten managereffekt. Noe selv Roeder og Souness klarte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Mars 2008, 22:01 »
Vel, det er begrenset hvor mye ny-managereffekten virker, hadde det virket i hvert tilfelle hadde vi vært best tjent med å bytte manager hver måned. Når laget er så langt nede som det vi var da Keegan ble ansatt virker heller ikke denne effekten. Vi røk nesten ut mot Stoke i FA-cupen under Allardyce, tenk på det når vi kritiserer hvordan vi gjør det nå under Keegan.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Mars 2008, 22:03 »
Enig med Geir. Keegan har vært her i rundt 2 mnd nå, men folk krever jo resultater med en eneste gang. Jeg for min del venter nok en goood stund til før jeg vil ha Keegan vekk.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Mars 2008, 22:21 »
Jeg sier ikke at jeg vil sparke Keegan, men jeg sier at jeg ikke har troa på ham. Gir kanskje ikke helt sammenheng...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Mars 2008, 22:25 »
Helt enig der. Har trua på Keegan som lagledar og motivator, og trur han muligens kan gjere det bra om han får tid på seg. Men hans taktiske egenskapar bekymra meg stort. Du setter ikkje ein spelar som ikkje har scora ligamål sidan 2005 på topp kamp etter kamp. Trenge ikkje mykje IQ for å skjønne det.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #131 på: 09. Mars 2008, 22:40 »
Nå skal det sies at Smith er en av de som jobber mest. Hadde man hatt en oversikt over "distance covered" som de har på CL-kamper, skal jeg vedde på at han er en av de 10 som har mest. Ihvertfall veldig høyt på listen.
At han ikke scorer mål bekymrer meg veldig, men han jobber og løper. Det er det ikke alt for mange som gidder om dagen virker det som. Han går frem med et bra eksempel, men som det er sagt mange ganger så står ikke kvalitetene i altfor stor stil til viljen. Dessverre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 09. Mars 2008, 23:16 »
Nå skal det sies at Smith er en av de som jobber mest. Hadde man hatt en oversikt over "distance covered" som de har på CL-kamper, skal jeg vedde på at han er en av de 10 som har mest.

Han slår bare keeperen med andre ord?  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Mars 2008, 23:52 »
Mente altså totalt i PL da :P
Hvis man har ei liste over alle sammen. Bortsett fra keeperne da.
Jeg håper du skjønte det Geir? ;)
Dumt av meg å ikke skrive det, men tenkte ikke over det.
Poenget er at han løper og jobber massivt :p
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

RHCP14

• Gjest
« Svar #134 på: 10. Mars 2008, 00:03 »
Trur faktisk det er sånn at dei som vil ha Keegan sparka ikkje har opplevd Newcastle på midten av 90-tallet!!