20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #90 på: 13. Feb. 2008, 20:46 »
Helt klart.Har stor troa på at Keegan kan greie å få oss på toppen igjen med hardt arbeid å ikke minst mye utskiftinginger i troppen + noen solide spillerkjøp.Sessongen i år er jo alrede ødelagt men håper at Keegan greier å få gjort noe sånn at vi greier å få et snev av posetivitet i år.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #91 på: 13. Feb. 2008, 21:05 »
Keegan får IKKE SPARKEN.
Han blir i denne jobben til Shearer er klar til å ta over.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 13. Feb. 2008, 23:39 »
Sitat
"I think we need to get a club back at Newcastle United - that's my honest opinion. The spirit, the togetherness, things like that through no one's fault, possibly, or through a lot of people's fault, have got a little bit fragmented.

"That's the job to put back a football club and get a spirit back there and get it back to realising what the important things are at a football club and that is winning football matches."

Er det en eneste sjel som kan si seg uenig i dette? Kanskje de som mener at klubben bør stå sammen i å jage vekk enhver manager som prøver seg her i klubben. Denne klubben er jo best tjent uten spillere, uten manager, uten styreformann, og kun med supportere, tydeligvis. Eller knapt nok det engang. Det eneste som samler Newcastle-supportere er vel klubbnavnet.

Nei, som Keegan sier. Det er på tide at man får skrudd sammen alle delene til en stor, sterk sammensveiset klubb igjen, som har supporterne i ryggen. I hver eneste kamp, uansett om det er hjemme eller borte.

I 1992 ble Keegan bedt om å redde klubben fra nedrykk. Det greide han. I 2008 ble Keegan bedt om å redde stumpene av sesongen og bygge klubben opp på ny. Jeg er sikker på at han kan greie det også.

*Klappe klappe*
Kan ikkje bli meir einig! Slikt varma mitt hjarta. Amen.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 14. Feb. 2008, 08:38 »
Enig Joakim. Meget bra innlegg  ;)
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #94 på: 14. Feb. 2008, 16:14 »
Sitat
"I think we need to get a club back at Newcastle United - that's my honest opinion. The spirit, the togetherness, things like that through no one's fault, possibly, or through a lot of people's fault, have got a little bit fragmented.

"That's the job to put back a football club and get a spirit back there and get it back to realising what the important things are at a football club and that is winning football matches."

Er det en eneste sjel som kan si seg uenig i dette? Kanskje de som mener at klubben bør stå sammen i å jage vekk enhver manager som prøver seg her i klubben. Denne klubben er jo best tjent uten spillere, uten manager, uten styreformann, og kun med supportere, tydeligvis. Eller knapt nok det engang. Det eneste som samler Newcastle-supportere er vel klubbnavnet.

Nei, som Keegan sier. Det er på tide at man får skrudd sammen alle delene til en stor, sterk sammensveiset klubb igjen, som har supporterne i ryggen. I hver eneste kamp, uansett om det er hjemme eller borte.

I 1992 ble Keegan bedt om å redde klubben fra nedrykk. Det greide han. I 2008 ble Keegan bedt om å redde stumpene av sesongen og bygge klubben opp på ny. Jeg er sikker på at han kan greie det også.

Hørt det før. Disse "talene" imponerer meg ikke lenger. Bare prat om hvor fantastisk Newcastle og deres supportere er, at det er en massiv fotballklubb blablabla. Akkurat det ble ikke sagt i dette tilfellet, men det var allikevel en eneste stor klisje. Gir faen i den slags tåkeprat. Har hørt for masse av dette før. La Newcastle snakke for seg på banen.
« Siste redigering: 14. Feb. 2008, 16:17 av geordie-olav »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 14. Feb. 2008, 16:26 »
Herre fred, ikke før har stormen etter Big Sam lagt seg, og du er på nakken til Keegan med en gang, fordi han snakker om å SAMLE klubben? Hvorfor skulle han ikke få lov å snakke om det? Hvis klubben skal snakke for seg på banen, så er det også viktig at ALLE SAMMEN, fra en bitteliten landsby i New Zeeland til den harde kjerne på Gallowgate, er samlet om å støtte klubben i en vanskelig tid, og få klubben på beina igjen.

Spillertroppen er selvfølgelig nødt til å prestere også under press, men det vil hjelpe spillerne BETRAKTELIG i den situasjonen de er i nå, om alle som kaller seg supportere klapper spillene på ryggen, støtter dem og motiverer dem til å gjøre en god innsats. Akkurat nå er det gulroten som må brukes, ikke pisken. Det er derfor Keegan sier det han gjør. Vil du ha en manager som holder totalt kjeft og som ikke sier et kløyva ord, ikke en gang til klubbens egne nettsider? Det går bare ikke i denne medieverdenen. Så hva skal Keegan si da? At spillet er helt for jævlig, spillerne er late og elendige, supporterene er noen forbanna drittunger og at han selv bare tok denne jobben for å tjene litt ekstra penger?

Ja, det vil gi oss suksess, Olav. Virkelig. Sikker på at ikke du skal overta King Kevs jobb?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 14. Feb. 2008, 18:31 »
Haha, så dikter du opp en mening jeg liksom har, Joakim. Den var jo ny.

Innlegget mitt var ikke rettet mot Keegan. Jeg støtter Keegan 100%. Jeg bare sier at jeg er lei av disse "talene" i fotball. Vi har hørt det før. Blablabla. Dropp godsnakkingen og la laget heller snakke for seg på banen, mener nå jeg. Vi vet jo at laget må samle seg, at de må jobbe hardt osv. Sier seg jo selv, gjør det ikke? Er bare så lei av å høre det gang på gang, rett og slett fordi innen fotball går det ikke an å snakke om noe saklig uten at motstanderklubber får vite ting de ikke skal vite. Går ikke an å si hvem han skal bruke i neste kamp osv, og hva taktikken er til kommende kamper. Det er jo det som er saklig i fotball. Ergo må man da snakke tåkeprat om det alle allerede vet, side opp og side ned. Vel, det interesserer ikke meg i hvert fall.

Fint at folk faktisk tar dette som en nyhet da. Første setningen oppsummerte det hele for meg i grunn: "I think we need to get a club back at Newcastle United - that's my honest opinion." Javel liksom... der lærte man mye.

« Siste redigering: 14. Feb. 2008, 18:45 av geordie-olav »

Høvdingen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #97 på: 14. Feb. 2008, 22:44 »
Keegan får IKKE SPARKEN.
Han blir i denne jobben til Shearer er klar til å ta over.
Støtter den..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Feb. 2008, 02:28 »
Vel det er mulig. Keegan er vel den einste manageren som ikkje har fått sparken i Nufc dei ørten siste åra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

RHCP14

• Gjest
« Svar #99 på: 17. Feb. 2008, 02:48 »
Er einig i stort sett alt Keegan har sagt og gjort til nå...det som er mindre tilfredstillende er at det virker som om spillerene også har den samme følelsen som vi har. At Keegan skal ta dei til nye høgder, og det er bare å lene seg tilbake og være med på turen....

....Det er spillerene som må gjøre det! Det spillerene ute på banen som samler klubben...det spillerene som vinner kamper! Mot Aston Villa sist var det kanskje den mest tafatte omgangen etter århundreskiftet. Sånn eg såg det, var det bare Milner som gjorde NOE fornuftig....fordi han ville vise at han duger for sin tidligere arbeidsgiver?? Ikkje eit vondt ord om Milner når det gjelder innstas...for det har han. Men det slo meg at Newcastle pr. dags dato består av null spillere opprinnelig frå byen, og bare ein frå ungdomsakademiet (Taylor). Spillere frå byen (eller fan av laget som ung) er drivkraften i eit lag. Carra - Gerrard....Scholes - Neville (har også mange frå ungdomsakademiet)...

Det er derfor riktig å lage eit fundament med gode juniorspillere og godt apparat rundt. Dei spillerene har enda ikkje spillt på ein stor stadion og vil gjøre alt for å komme dit. Det er denne mentaliteten Arsenal nytter seg av...at gullerota langt der framme er spill på ein fantastisk stadion som førstelagsspiller. Resultatet er spillere som blør for drakta si.

Stemmer for å satse på Carrick neste sommer....gi Carrol meir sjans, og se etter spillertyper som kan heve forsvaret. Helst med røtter i Newcastle.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Feb. 2008, 21:45 »
Keegan er ikke med oss neste sesong. Det er jeg sikker på.

http://www.thespoiler.co.uk/index.php/2008/02/26/newcastle-fans-want-venables-mclaren-and-ramos-for-managers-job

Dummeste jeg har hørt. Venables - haha, McLaren - HAHAHA og Ramos - Yeah right.

Keegan blir, som de andre har sagt, til Shearer er klar for å ta over Newcastle!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 27. Feb. 2008, 20:06 »
Å basere seg på det som sies på slike debattfora på Chronicles nettsider er ganske idiotisk. Den jevne Newcastle-supporter spyr nok sannsynligvis ved tanken på McClaren eller Venables. Jeg mener ihvertfall at newcastle-online-forumet er mer å gå etter. Og der har jeg ikke sett et eneste seriøst forslag på noen av de to.

Ramos forlater selvfølgelig ikke Spurs-jobben med det første. Men det er ikke det verste forslaget i verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. Feb. 2008, 20:34 »
Å i det hele tatt vurdere sparking av Keegan, spesielt på denne tiden, er som å vurdere selvmord.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #104 på: 27. Feb. 2008, 21:44 »
... ja for det går jævlig bra om dagen. Skikkelig opptur etter at Keegan tok over for Allardyce. Å kvitte oss med Allardyce er det dummeste vi har gjort etter at vi ga Robson sparken.