20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #75 på: 10. Feb. 2008, 22:45 »
Beklager hvis du misfortsod innleget mitt. Var mer ment i forhold til de som er overrasket over at vi fremdeles taper kamper til tross for at vi har skiftet manager. Jeg håper likevel og tror at Keegan får i alle fall neste sesong, noe annet ville jeg bli meget forundret over.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 10. Feb. 2008, 23:30 »
Jeg synes Keegan virker fornuftig, og han har ambisjoner! Støtter Keegan 1000%, ingen kan gjøre gråstein til gull på 1mnd, og hvis noen mener at keegan skal få sparken allerede nå er jeg mildt sagt sjokkert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 10. Feb. 2008, 23:31 »
Det vil ikke jeg ha vært.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #78 på: 11. Feb. 2008, 00:04 »
haha nei..det er jo alrede de som gjør det..what a suprise :P

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 11. Feb. 2008, 12:52 »
Forskjellen med Keegan og Big Sam er at Keegan er den første ansettelsen til den nye eieren, tror ikke han sparker sin første manager uten å gi han en skikkelig sjanse. Ergo Keegan sitter som manager når sesongen starter igjen etter sommerferien.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 11. Feb. 2008, 16:01 »
Spillerne er like dårlige uansett hvem som er manager!!
Så Keegan har en like umulig oppgave som Sam A. hadde med å lede dette laget.
De er blant de desidert dårligste lagene i serien og da blir det slik som i dag...
Ydmykende resultater og flaue innsatser (hvis det de presterer kan kalles der??).

Så er det noen som fortjener sparken er det de 25-30 ubrukelige spillerne vi har i troppen!!!

FJOOOORTISSSSS
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. Feb. 2008, 17:09 »
Og DER var Tommy tilbake, i tilfelle noen var redd han var blitt "soft". ;D

Vi har tydeligvis en hel tropp av ubrukelige spillere. 25-30 ubrukelige spillere. Da må vi kanskje regne med en del juniorer som knapt nok har fått smake på førstelagsfotball også da. Så Troisi, LuaLua, Forster, Edgar og gutta er altså like udugelige som Carr, Smith, Butt og kompani.
Det høres veldig fornuftig ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Feb. 2008, 19:45 »
Er ikke rart at vi har gjort det så dårlig hittil. Big Sam spillte en helt annen fotball enn hva Kevin Keegan gjør, det tar tid å få inn en helt ny fotball i laget. Men det kan jo også hende at spillerne vi har per dags dato ikke passer inn i Kevin Keegans fotball filosofi..

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Feb. 2008, 19:47 »
Jeg hadde i allefall blitt sjokkert hvis Kevin hadde fått sparken nå, da er det noe ruskende galt oppover i systemet. Da kan ikke Mike Ashley ha mye iq i allefall.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #84 på: 11. Feb. 2008, 20:49 »
Jeg hadde i allefall blitt sjokkert hvis Kevin hadde fått sparken nå, da er det noe ruskende galt oppover i systemet. Da kan ikke Mike Ashley ha mye iq i allefall.

Haha. Da hadde vi til og med overgått oss selv. :p For DET hadde vært sykt.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 11. Feb. 2008, 21:27 »
han sitter ut sesongen får hentet inn noen spillere og så blir han dømt etter høsten tenker jeg.
lt;3 Newcastle <3

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 12. Feb. 2008, 10:02 »
Nei det tror jeg ikke. Dette er den første (selve manageren) til Ashley. Keegan kommer nok til å sitte i minst 2 hele år ifra nå av, eller til han drar av eget iniativ.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 12. Feb. 2008, 10:10 »
Det er et viktig poeng at Keegan er den første manageren Ashley ansatte. Han må jo være tilnærmet den han aller helst ville ha, så merkelig om han får sparken med det første.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #88 på: 13. Feb. 2008, 11:53 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1239325,00.html
Han mener det er hart arbeid i de nærmeste dagene.. Skjønner han godt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 13. Feb. 2008, 19:24 »
Sitat
"I think we need to get a club back at Newcastle United - that's my honest opinion. The spirit, the togetherness, things like that through no one's fault, possibly, or through a lot of people's fault, have got a little bit fragmented.

"That's the job to put back a football club and get a spirit back there and get it back to realising what the important things are at a football club and that is winning football matches."

Er det en eneste sjel som kan si seg uenig i dette? Kanskje de som mener at klubben bør stå sammen i å jage vekk enhver manager som prøver seg her i klubben. Denne klubben er jo best tjent uten spillere, uten manager, uten styreformann, og kun med supportere, tydeligvis. Eller knapt nok det engang. Det eneste som samler Newcastle-supportere er vel klubbnavnet.

Nei, som Keegan sier. Det er på tide at man får skrudd sammen alle delene til en stor, sterk sammensveiset klubb igjen, som har supporterne i ryggen. I hver eneste kamp, uansett om det er hjemme eller borte.

I 1992 ble Keegan bedt om å redde klubben fra nedrykk. Det greide han. I 2008 ble Keegan bedt om å redde stumpene av sesongen og bygge klubben opp på ny. Jeg er sikker på at han kan greie det også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon