20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #30 på: 06. Feb. 2008, 21:12 »
Fy faen, hvem er disse "supporterne"?

Jeg blir så OPPGITT!

Sikkert de samme som ville gi Sam fyken etter noen måneder... Noen som kjenner seg igjen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 06. Feb. 2008, 21:39 »
Den gyldne middelvei, gutter og jenter. Den gyldne middelvei.
Er jævla lei denne idiotiske negativismen og totale svartmalingen av situasjonen, og ikke minst våre egne spillere, jeg også. Og mennesker som kommer med gode argumenter mot denne "sjikanen" av egne spillere blir møtt med det at de er blinde og ikke har peil fordi de ikke ser hvor rævva og udugelige diverse spillere er. Det blir bare latterlig og useriøst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 06. Feb. 2008, 22:30 »
Selvfølgelig er jeg enig i det dere skriver her. Det er mye dum og surmaga kritikk her inne. Jeg må likevel si at jeg ikke skjønner hvorfor det ble tatt opp akkurat  i denne tråden da jeg ikke klarer å se noen slike ting i denne tråden, er det bare jeg som er blind?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 06. Feb. 2008, 22:55 »
Kommer til å HA MIN FULLE STØTTE UANSETT.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. Feb. 2008, 01:27 »
Det er jo bare å innse at denne sesongen ikke gikk så bra som håpet, men da er det bare mer å se frem til neste sesong. Det er jo klart at spillerne trenger tid til å omsette seg til Keegans spillestil fra Big Sam sin spillestil, som er vidt forskjellig. Tipper vi kommer på en solid 5-6 plass til neste år, og det vil jeg være strålende fornøyd med. Vi kan ikke forvente at vi tar seriemesterskap allerede til neste år, T T T (ting tar tid)....

Kevin Keegan har min fulle støtte, uansett om vi ender på 17 plass i år. Jeg vet innerst inne i hjerterota at han kan snu dette, bare han får tid og tillitt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #35 på: 07. Feb. 2008, 08:39 »
Herregud detta er direkte patetisk.Detta må jo være komplette iq bremser hele gjengen!.Keegan har såklart min fulle støtte hele veien.TTT

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 07. Feb. 2008, 13:10 »
Keegan må vi støtte fullt ut. og bare så det er sagt er jeg eldre enn 15. likevel har jeg ingen problemer med tidligere svartmaling. siden kongen bobby robson fikk sparken kan vi vel si at de fleste avgjørelser klubben har gjort har vært totalt hinsides. bare det at souness ble ansatt var sykt, og ikke minst at fat fred betalte blackburn for å sparke han. likevel klarte vi å ansette roeder etter det. alle visste jo at han var og er fortsatt elendig. og deretter big sam da. før eller siden måtte det komme fram hvor udugelig han var. bare synd han ikke valgte landslaget istedet for newcastle. Keegan derimot, fortsatt ingen meritter, men full av karisma. dette var akkurat hva klubben trengte nå. at vi taper for arsenal er greit. mike dean voldtar resultatet mot boro og føkka opp seiern. kampen mot boro var i kjent keegan stil underholdende, og ikke minst bestod spillet av angrepsfotball som vi ikke har sett noe av siden bobbys dager. så nå er det bare å glede seg til kampen mot villa...den skal nytes på tippestallen i tønsberg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 07. Feb. 2008, 15:15 »
Jeg støttet Big Sam hele veien ut, selv om jeg var litt småskeptisk til spillestilen vi hadde under han. Nå skal Keegan støttes, og denne mannen har i motsetning til Big Sam den rette fotballfilosofien, som de fleste av oss så sårt savner.

Tror også noen av oss lever litt i fortiden, og ser fortsatt på Newcastle som den femte beste klubben i Premier League. Sannheten er at situasjonen har forandret seg totalt siden den gang Sir Bobby var manager. Vi er dessverre ikke så veldig stort bedre enn det tabellen tilsier. Nivået i Premier League har gått i taket, spør dere meg.

Arsenal, Chelsea, Liverpool, Manchester United, Aston Villa, Everton og Manchester City tror jeg alle er lag som er bedre enn oss. Tror vi ligger i samme bøsen med Tottenham, Blackburn, West Ham og Portsmouth.

Resten av lagene skulle være svært overkommelige for vår del.

Problemet til noen av Newcastle-supporterne er at de innbilder seg at vi SKAL slå lag som City, Everton og Villa, samt de vi er på samme nivå med.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 07. Feb. 2008, 15:23 »
hehe herregud er det mulig?

dere vil bekjempe klaginga med å klage over det? høres jo veldig fornuftig ut.

Hvis dere vil ha inn mye mer positivitet, kan dere ikke heller skrive positive innlegg?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 07. Feb. 2008, 18:32 »
Jeg mener folk kan klage så mye de vil bare de gjør det på en skikkelig måte.  Jeg er enig med Olav når han sier at vi har blitt passert av flere klubber.  Vi har vært svake i flere sesonger nå. mens lag som Everton, Villa og Portsmouth har blitt mye bedre, har vi blitt mye dårligere. City har hadde en veldig kortsiktig suksess og dette mye på grunn av alle pengene de har brukt ( ordentlig).

Vi er nødt til å bruke veldig mye penger tror jeg, bare for å få klare å kjempe blant topp 6.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 07. Feb. 2008, 22:59 »
Vi har bare blitt passer dersom vi ikke greier å jevne ut differansen. Hvis vi sparker Keegan innen året er omme, bare bruker minimalt med penger på halvgode spillere og fortsetter på samme måte som vi har gjort de siste ti årene, så kommer vi til å bli passert av langt, langt flere klubber enn  City, Villa, Pompey, Everton, Blackburn og West Ham.

Vi må endre måten vi driver klubben på NÅ, hvis ikke rykker vi ned for godt innen 5 sesonger!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 07. Feb. 2008, 23:28 »

Jeg blir så OPPGITT!

Sikkert de samme som ville gi Sam fyken etter noen måneder... Noen som kjenner seg igjen?

haha, blir vel ikke helt det samme. hadde sam blitt hadde vi mistet gode spillere+spit en fotball hvertfall jeg hater se. å gi sam tid og king kev tid er som natt og dag. jeg gir gjerne king kev 3år jeg. sam vile jeg ha ut fort som mulig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 07. Feb. 2008, 23:29 »
Så du er HELT sikker på at vi aldri får se deg klage om et års tid, dersom vi fortsatt ikke har greid å ta det helt store steget?
Jeg vil ikke være for sikker. Den som lever, får se.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Feb. 2008, 00:13 »
Som eg sa Shearer sko ha fått jobben klubben kommer ikkje videre før han blir manager.

hvem av dem vil dere ødelegge forholdet deres med? dere alle vet at Newcastle er en vanskelig klubb å trene, men Keegan er dyktig så vi får se. og er veldig glad han er i klubben, men er veldig bekjymret hvis han gjør det dårlig, da er jeg redd vi får et dårligere forhold til han..
Howay the lads

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. Feb. 2008, 00:20 »

Jeg blir så OPPGITT!

haha, blir vel ikke helt det samme. hadde sam blitt hadde vi mistet gode spillere+spit en fotball hvertfall jeg hater se. å gi sam tid og king kev tid er som natt og dag. jeg gir gjerne king kev 3år jeg. sam vile jeg ha ut fort som mulig.

Det er det dummeste jeg har hørt. Om Newcastle ligger på 15ende plass om et år og spillet suger og spillerne vil bort er jeg sikker på at de aller fleste vil ha Keegan fjerna...