20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #15 på: 05. Feb. 2008, 18:36 »
Dette er piss til ende til annen. Helvetes media som forsette å lage kvalme.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

RHCP14

• Gjest
« Svar #16 på: 05. Feb. 2008, 18:54 »
Mye håpløse kommentare ute å går for tida...er meir personangrep enn seriøse innlegg...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Feb. 2008, 19:50 »
Kan me ikkje heller lage ein poll ?!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Feb. 2008, 20:31 »
Mye håpløse kommentare ute å går for tida...er meir personangrep enn seriøse innlegg...

Personangrep er internetts krydder, hvis man ikke tåler at helt ukjente mennesker på et nettforum kaller en for noe, så er man faen meg puslete..En fyr på vgd sendte inn en klage på meg fordi jeg kalte han "fjomp", vi vil vel ikke ha sånne tilstander her ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Feb. 2008, 20:57 »
FJOMP! ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Feb. 2008, 22:10 »

Personangrep er internetts krydder, hvis man ikke tåler at helt ukjente mennesker på et nettforum kaller en for noe, så er man faen meg puslete..En fyr på vgd sendte inn en klage på meg fordi jeg kalte han "fjomp", vi vil vel ikke ha sånne tilstander her ?
Se på diskusjonsforumet til VG da... ;) Det er jo 90% idioter der.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Feb. 2008, 23:00 »
Mange kunnskapsrike folk på VGD og langt i fra 90% idioter der. Men hvis du går på Fotball - Premier League kan det godt være tallene dine stemmer. Mye 15 åringer som heier på ManU der.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Feb. 2008, 15:47 »
Dette er helt lattelig. Tror ikke styret i newcastle har tenkt tanken en gang, men at vi Keegan trenger penger til sommeren er et must.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Feb. 2008, 16:07 »

Se på diskusjonsforumet til VG da... ;) Det er jo 90% idioter der.

Synes ikke at VG-netts grad av idioter er et argument for aa hakke loes paa hverandre skriftlig uten saklig grunn paa dette forumet. Noe som (desverre) ser ut til aa skje ofte her inne. Har litt forstaaelse til tider at enkelte takker for seg her inne, slik som jeg leste tidligere i uka. Forskjellen mellom dette forumet og VG-forum er at alle former for idioter faar tilgang hos VG mens i dette forumet er vi alle enige om en overliggende felles ting (Vil jeg tro).

Usaklige innlegg, stor grad av hakking paa hverandre og skittkasting medfoerer bare at newutd.no til slutt blir sett paa som et userioest forum. Noe som igjen strider logisk med graden av innlegg fra folk som oensker aa faa newcastle.no bort som den offisielle supporterklubben. Har til og med lest at det er oenske om aa fjerne newutd.no som "offisiell" supporterklubb og faa flere fra newcastle.no over hit for saa aa bygge opp et nytt og "svindelrent" miljo.

Jeg er ogsaa begynt aa bli lei av miljoet her inne (om man kan kalle et forum for miljo) og har ved et par tilfeller vurderert aa gi f*** i dette forumet. Er ogsaa inne paa andre forum aa diskuterer og opplever ogsaa noe skittkasting og kraftige uenigheter der, men graden av skittkasting er annerledes og folk i traadene vet naar det skal stoppes.

I et demokratisk forum har alle rett til aa uttale seg. Ogsaa om det skulle stride mot de "tabuer" som ligger i forumet (Shearer, Keegan osv.) Den mest effektive maaten er aa la en traad doe ut av seg selv. Det skjer ikke her. Ingen moderatorer setter en stopper for traadene (Ikke for aa sensurere at noen har kommet med en uttalelse om tabuene, men fordi skitkasting og utskjelling er de eneste svarene som kommer) og ingen ser ut til aa kunne la et userioest innlegg ligge i fred uten aa maatte spy opp allverdens ekle gloser som man kan faa ned paa et tastatur.

Latterliggjoering av hverandre skriftlig foerer ingen steder. Som jeg skrev i innlegget om Shearer saa er det mange som uttaler seg om ting uten aa sjekke fakta. Dersom dette skjer, hvorfor ikke belyse denne personen med fakta i stedet for aa oenske hodet hans paa en pinne til spott og spe? Tror dere det hjelper dersom noen forviller seg inn og oensker aa diskutere tema rundt sin favorittklubb?

Suppehuer, hengerumper aa tafatte bondeknoeler er dere HELE GJENGEN !!!!  (Tog du'an?? ;D ;D ;D)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Feb. 2008, 18:13 »
Hehe, bondeknøl er vel du også, når du bor de kilometrene utenfor bysentrum av Newcastle, som du gjør? :D

Jeg er helt enig i mye av det du sier her. Ingen virker å ha vett til å la en useriøs tråd eller et useriøst innlegg dø ut av seg selv. Og jeg er enig i at det kanskje er på tide på strengere moderering av forumet, hvis denne seneste tendensen til grov personlig sjikane fortsetter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Feb. 2008, 18:19 »
Grov personlig sjikane ? Å bli kalt noe av en random fyr på nett kan ikke beskrives som grov personlig sjikane, da er dere faen meg noen pingler
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Feb. 2008, 18:52 »
Grov personlig sjikane ? Å bli kalt noe av en random fyr på nett kan ikke beskrives som grov personlig sjikane, da er dere faen meg noen pingler
Fullstendig enig, Tommy. Skjønner virkelig ikke hva problemet er. Kan ikke si å ha lagt merke til noe som helst av problemer...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Feb. 2008, 18:59 »
Selvfølgelig er det dumt hvis 'grov personlig sjikane' forekommer. Men jeg stusser litt, ettersom det blir tatt opp i denne tråden, har noen et eksempel på grov personlig sjikane her?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Feb. 2008, 20:37 »
Hvis alt er så rosenrødt på forumet her, hvorfor skrives da det som står i denne lenken?
At det er andre også som klager over pessimisme og surmuling.

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2846.30

Tror jeg støtter meg til Kesse inntil forumet blir noe mer enn hakking, klaging og negativ tenking over en lav sko. Til og med Sunderlands forum er mer positivt enn dette :

[..]
Jeg er så JÆVELIG lei alle disse 15åringene her inne som syter dag etter dag om alt mulig!! Butt suger, Keegan har ikke fulgt med på 3år, Wiise kommer, vi kjøper ingen spillere osv osv osv... DRITT LEI!
Når jeg kom hjem fra kampen i dag hadde jeg faktisk en god følelse, men etter å lest gjennom noen tråder her er jeg nede på bånn igjen... Jeg gidder ikke å pine meg gjennom dette dag etter dag og har derfor bestemt meg for å "pensjonere" meg fra dette hylekoret enn så lenge. Kanskje jeg dukker opp engang på dette forumet igjen engang i fremtiden... Uansett! Har vært en glede å være her så langt :)
Måtte Newcastle lykkes, måtte vi supportere få det vi fortjener og måtte Keegan nok engang ta oss dit vi engang var !!
Howay the lads!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. Feb. 2008, 20:54 »
Folesvert fikk jo ikke akkurat mye konstruktiv kritikk da han hamret løs mot Shearer. Greit nok at han ikke argumenterte så godt for seg, men det går jo an å prøve å argumentere mot han. Bevise at han tar feil. Istedet ble han av svært mange møtt med noe som er akkurat på grensen til grov sjikane, såvidt jeg greide å se.

Når vi har tapt kamper, eller bare fått kjipe uavgjorter har man vært så negativ som det er mulig å bli. Butt er verdens dårligste fotballspiller og en forbanna idiot. Mannen burde skytes bare fordi han ikke er like nøyaktig i pasningsspillet. Det er så mye negativisme her på forumet, og det er så mange negative personkommentarer, både ment på klubbens spillere og forumets brukere. Hvorfor skal vi være så mye mer negative enn Sunderland-fansen? Vi er jo mye bedre enn dem, og det viser jo faktisk også tabellen. Vi rykker ikke ned, det er det bare tabloidpressen som prøver å få oss til å tro. Det må gå an å finne en mellomting mellom helt forferdelig og helt fantastisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon