20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #60 på: 10. Feb. 2008, 09:57 »
Er vist snart på tide å stenge denne tråden...  ::)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #61 på: 10. Feb. 2008, 12:42 »
Jepp, slett alle trådene folesvert har startet
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Feb. 2008, 12:48 »
Fordi? Skal han ikke få ytre sine meninger selv om de er meget kritiske?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #63 på: 10. Feb. 2008, 13:03 »

Så klart skal han få lov til det, var ment som ironi på chickenman sitt innlegg, som kanskje kunne tolkes slik at eg meiner at folesvert ikkje har lov til å ha sine meininger. For det vil eg beklage.
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 10. Feb. 2008, 13:22 »
Latterlig hvordan folk blir nærmest mobbet ut av dette forumet for tiden. La folesvert ha sine egne meninger ffs.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Feb. 2008, 13:25 »

Så klart skal han få lov til det, var ment som ironi på chickenman sitt innlegg, som kanskje kunne tolkes slik at eg meiner at folesvert ikkje har lov til å ha sine meininger. For det vil eg beklage.

Det handler om mer enn bare folesvart at jeg syns det er på tide at vi vurderer å stenge denne tråden!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #66 på: 10. Feb. 2008, 18:13 »
Greit nok at han skal få ha egene meninger, men de nytter ikke når han starter tråder basert på piss. Han finner jo bare på ting.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 15. Feb. 2008, 15:02 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Man-Utd-Arsenal-Chelsea-and.3783442.jp

Sir Bobby tror vi er den klubben som er best egnet for å bryte inn blant de 4 "store"!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 15. Feb. 2008, 16:49 »
Det er så mye fornuft i det den mannen sier. Og jeg kan dessverre ikke unngå å tenke på den uverdige behandlingen han fikk av Shepherd og Hall-familien. Han sier det jo selv, det laget han hadde, hadde et så vanvittig potensiale, hadde de fått fortsette å spille seg bedre sammen, med bare noen få justeringer her og der. I stedet sørget Shepherd for å finne oss en ny manager, som kunne gjøre seg til uvenner med noen av de viktigste brikkene i det unge laget på kortest mulig tid. Veldig mye av kvaliteten i laget falt da det kokte over for Bellamy og Jenas fant ut at han ikke gadd mer. Shearer, Speed, Solano og resten av de eldste, mest rutinerte gutta måtte dra lasset, mens ungguttene bare hjalp til når de ikke var i konflikt med Souness.

Vi har i dag små konturer av et lag som kan måle seg med det Robson gjorde sånn suksess med. Vi trenger bare å få de aller beste til å yte det lille ekstra, fjerne daukjøttet og spe på med mye spennende krydder. Vi har tre lovende keepere for fremtiden, vi har ihvertfall én fremtidig stopperkjempe, som skal styre forsvarsrekka vår, vi har en spennende venstreback som forhåpentligvis snart er tilbake på banen, som har godt over 10 år igjen på fotballbanen. Vi har flere veldig spennende midtbanespillere og mange gode spisser å velge mellom. I tillegg har vi endelig ordentlige økonomiske muskler, og forhåpentligvis en manager som bare ved navnet kan trekke til seg mye spennende, og som vi vet av erfaring er en mester i overtalelse (og da tenker jeg selvsagt på hvordan han fikk Shearer til klubben).

Gazettes artikkel baserer seg forøvrig på et intervju med den gamle mannen i The Journal. Og Sir Bobby Robson fyller forøvrig 75 år på mandag (Jenas blir  25 samme dag, dersom noen ikke husker tilbake til februardagen i 2003, da vårt kjære Newcastle spilte CL på SJP).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 15. Feb. 2008, 21:23 »
Det er nesten skummelt hvor god hukommelsen min er... :P Vi spilte ikke på SJP den dagen da Sir Bobby fylte 70 og Jenas 20...Vi spilte borte mot Bayer Leverkusen i CL, vant 3-1 etter to scoringer av Shola og en av LuaLua..Shola spilte vel karrierebeste i den kampen, han var strålende i Bellamy og Shearer sitt fravær etter at begge fikk utestengelser etter hjemmekampen mot Inter. Så kom Shearer tilbake og scoret hat-trick på SJP i det omvendte møtet, i samme kamp som Given reddet straffespark. Vi kjørte over Inter på San Siro i samme gruppespillet, vi spilte solid borte mot Barca og holdt de til 1-1 en liten stund.

For en fantastisk sesong det var!! Vi var blant de 16 beste lagene i CL den sesongen, noe som ville tilsvart 8-delsfinale i dagen CL versjon! Dæven vi var gode! Det er bare 5 år siden, og det mest skremmende er at vi kun har tre spillere igjen fra den sesongen; Given, Harper og Shola!! Vi mangler kontuinitet! Det laget vi hadde var virkelig noe å bygge videre på, men i stedet så klarte vi å bryte det ned med å hive Bobby åt skaugen og ansette Souness isteden.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 15. Feb. 2008, 21:54 »
Det er nesten skummelt hvor god hukommelsen min er... :P Vi spilte ikke på SJP den dagen da Sir Bobby fylte 70 og Jenas 20...Vi spilte borte mot Bayer Leverkusen i CL, vant 3-1 etter to scoringer av Shola og en av LuaLua..Shola spilte vel karrierebeste i den kampen, han var strålende i Bellamy og Shearer sitt fravær etter at begge fikk utestengelser etter hjemmekampen mot Inter. Så kom Shearer tilbake og scoret hat-trick på SJP i det omvendte møtet, i samme kamp som Given reddet straffespark. Vi kjørte over Inter på San Siro i samme gruppespillet, vi spilte solid borte mot Barca og holdt de til 1-1 en liten

Imponerende hukommelse! Selvsagt husker jeg det når du sier det, men kunne aldri klart å gi et slikt referat av en nydelig sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 16. Feb. 2008, 17:21 »
Bøyer meg i støvet for den hukommelsen der. Selv ikke med sesong-DVD'en i hylla kan jeg gi et så detaljert referat av den fantastiske sesongen, som bare manglet krona på verket, et trofé.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #72 på: 16. Feb. 2008, 22:52 »
Det er nesten skummelt hvor god hukommelsen min er... :P Vi spilte ikke på SJP den dagen da Sir Bobby fylte 70 og Jenas 20...Vi spilte borte mot Bayer Leverkusen i CL, vant 3-1 etter to scoringer av Shola og en av LuaLua..Shola spilte vel karrierebeste i den kampen, han var strålende i Bellamy og Shearer sitt fravær etter at begge fikk utestengelser etter hjemmekampen mot Inter. Så kom Shearer tilbake og scoret hat-trick på SJP i det omvendte møtet, i samme kamp som Given reddet straffespark. Vi kjørte over Inter på San Siro i samme gruppespillet, vi spilte solid borte mot Barca og holdt de til 1-1 en liten

Imponerende hukommelse! Selvsagt husker jeg det når du sier det, men kunne aldri klart å gi et slikt referat av en nydelig sesong.

Husker alt fra den tiden jeg også. Var jo tross alt fantastisk å ha Newcastle i Champions League! Men SÅ detaljert husker jeg det kanskje ikke, selv om jeg husker hvordan målene og sånt så ut og hva stillingen ble.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #73 på: 17. Feb. 2008, 01:18 »
Uansett: Jeg er evig optimist; men jeg tror uansett ikke vi kan klare å spille like bra fotball som under KK2.
Se freks Les Ferdinand video på youtube, så ser du at vi spilte en fantastisk fotball som ingen spiller i dag

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Feb. 2008, 04:17 »
Husker det jævla godt jeg. Spesielt hvordan Ameobi storspilte på Nou Camp da vi tapte 3-1, og da Lua Lua og Ameobi storspilte borte mot Leverkusen. Og SPESIELT kampene mot Inter, ene gangen da vi tapte 4-1 hjemme hvor fitta Materazzi provoserte Bellamy til å sparke han ned og hvor Shearer i ettertid fikk karantene etter å ha albuet Cannavaro. Shearer var GUD både hjemme mot Leverkusen og borte mot Inter da vi burde vunnet. Husker Vieri slengte rasistiske kommentarer mot Lua Lua og Inter filma til tusen. Har hatet alt med den klubben i ettertid. Og herregud, Kong Alan Shearer beviste at han var i absolutt verdensklasse fortsatt den sesongen. Blir sentimental av slikt. Nå er jeg full, beklager min i overkant ærlige uttalelse rundt han dere veit. Egentlig bryr det meg ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida